Spring naar bijdragen

Eigen nzb site forum beginnen. Welke software heb ik nodig?


Gast

Aanbevolen reactie

Hallo mensen van deze mooi forum,
Ik wil even de mensen bedanken die deze site hebben op gericht.
Ik ben hier net nieuw. En misschien een rare vraag van mij.

Ik ben bezig om een nieuwe nzb site op te starten. Veel mensen zullen misschien wel denken ja dat is een risico, Dat is het ook.
Maar wij zijn geen mensen die aan de kant gaan voor deheer ......
Ik weet niet of ik deze vraag hier mag, kan stellen. Alvast mijn excuses als het hier niet hoort.
Ik zoek iemand die verstand heeft van forums, website's, toevoegingen van een nzb knop kan maken.
Ik heb geen verstand van scripten over dergelijke dingen.

Ik zeg altijd als je iets niet vraagt krijg je ook nooit geen antwoord.  vragen staan vrij.
Als iemand zich vrij voelt om mij te helpen hoor ik het graag.
Er komt dan weer wel een nieuwe site bij voor iedereen. We zitten er ook over na te denken om de registratie vpn toegang te maken.
Je krijgt dan het probleem, dat als iemand niet netjes aan de regels hout dan. Kun je de persoon blokkeren maar zit er zo weer op. En als iemand buit de deur staat is het niet de bedoeling om de site te ontzeilen.

Alvast vriendelijk bedankt voor jullie antwoorden en reacties. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  56
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  23-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

als de site gemaakt is wil wel dolgraag de link van jullie zodat ik me kan aanmelden en iets betekenen voor jullie gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 56
  • 1

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Niet doen zou ik zeggen, hoop ellende, tijd en ergenis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 8

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Duken Mag ik deze vraag wel beantwoorden? 😐 Verwijder mijn bericht s.v.p. indien het in strijd is met de regels.

Je hebt offshore hosting nodig. Anonieme domeinnaamhouder. Betalen met bitcoin of paysafe voor de hosting.
Je zou het spotweb script kunnen gebruiken of standaard forum software.

Ik raad je met de grootste klem aan om kennis op te doen van netwerk protocollen, HTML, CSS, Javascript, XML en (Linux) serverbeheer.
Ik heb een deel van die kennis, zou het leuk vinden om het zelf te doen, maar ben nog niet ver genoeg met zaken, denk niet dat ik het ooit aandurf.
Je zit ook met inkomsten. Hoe wil je geld verdienen aan de website om de hosting te betalen?
Als je donaties toestaat middels iDEAL of Paypal weet brein binnen enkele dagen wie je bent.
Plaats je advertenties dan benaderd brein de adverteerders om te achterhalen wie je bent.

Zeer slimme mensen, die ontzettend goed zijn met  netwerk protocollen, HTML, CSS, Javascript, XML en (Linux) serverbeheer zijn gepakt.
Hoe wil jij dat voorkomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Hoi Manuel,

 

Voor het uitbreiden met verschillende toepassingen dan op een anders normale Forum/Website heb je inderdaad kennis nodig van het script.

Voor de doelstelling die jij hebt zal je een scripter moeten benaderen die al actief is op een Torrent of NZB site.

Ik hoop dat je wel beseft dat er behalve een goed en veilig script ook een server nodig is waar je de site kan onderbrengen en die zal je waarschijnlijk hier in Nederland niet meer vinden, want daar brandt bijna geen enkele Hoster nog zijn vingers aan.

Als je even gaat lezen bij Nieuw NZB forum the-newgeneration.net! krijg je misschien ook een idee wat voor startproblemen allemaal om de hoek komen kijken.

Kortom, lees even wat verschillende artikelen op dit forum voordat je aan iets begint wat je niet kan afmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

7 uur geleden zei Meh Meh:

@Duken Mag ik deze vraag wel beantwoorden? 😐 Verwijder mijn bericht s.v.p. indien het in strijd is met de regels

Dat mag hoor :) ik zie niet in waarom we hier geen uitleg over mogen geven. Gr!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Ik wil jullie bedanken voor jullie mening en antwoorden.
@mopje als jij je vrij voelt om te helpen geen enkel probleem.
De server is ver weg buiten de eu.

Het blijft altijd een risico.  En een donatie vraag je niet, dat is en blijft altijd vrijblijvend. Dat is een keuze van de persoon. Of hij/zij dit wilt doen.
Het is een torrent / nzb site in 1. Dat is waar er voor is gekozen.

Misschien een domme vraag van mijn kant. Er word gevraagd of de site link hier geplaatst word.
Wie weet dat dhr brein hier ook aan het rond neuzen is. Dan is dit meteen 1 + 1. En dan hoef je niet meer verder.
En ik vind persoonlijk dat je van andermans spullen af moet blijven. Te wel dat iemand zo jaloers is.
Ik ga toch ook niet mijn buurmans ramen in gooien om dat ik hem niet mag. Of dat hij een veel mooiere tuin heeft dan wat ik heb.
Eigenlijk bedoel ik er mee te zegen. Je gaat iemand niet zomaar bij brein melden. Dat is ziek van zo persoon. Maar wel downloaden van iemand site.

Dit is wat er vaak gebeurd. 

Hoe kun je dan de link hier vermelden. Als brein hier al nog niet op zit op dit forum.



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

37 minuten geleden zei Manuel:

Hoe kun je dan de link hier vermelden. Als brein hier al nog niet op zit op dit forum.

 

Ik kan je garanderen dat brein ieder bericht op deze website zeer nauwkeurig leest en mogelijk zelfs opslaat.
Er zijn in Nederland geen grote forums noch websites waar zoveel uitleg gegeven wordt over downloaden.
Beheerders, spotters en posters delen hier berichten. Ik denk dat brein daar zeer geïnteresseerd in is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Op 12-9-2018 om 21:36 zei Manuel:

De server is ver weg buiten de eu.



 

Welke partij zit je of heb je interesse in als ik zo vrij mag zijn om te vragen? Indien je het niet openbaar wilt delen, zou jij mij dan een pm willen sturen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6

  • Bijdragen:  148
  • Waardering:   65
  • Prestatiepunten:  41
  • Dagen gewonnen:  8
  • Lid sinds:  23-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kan je net als @Meh Meh zegt aanraden een Offshore VPS hosting nemen. Plus en dit is belangrijk die hosting moet DMCA Ignored zijn. (vooral vanwege de torrents).

Deze negeren dingen zoals die meneer in nederland. die gaan alleen uit van hun eigen wetgeving in land van de server.

Neem de adviezen goed aan van Meh Meh en zorg tevens ook voor een DNS zoals CloudFlare om je server te beschermen tegen eventuele aanvallen of zichtbaarheid van de server.

Veel succes en ben erg benieuwd naar je website :)

Hoe meer usenets in buitenland buiten EU hoe beter om dit tegen te gaan en natuurlijk anonimiteit vooral met die kromme upload wetgeving die ze bij de EU erdoorheen willen stampen.

Vrijheid van meningsuiting wordt hierdoor ook bedreigd en volgens mij staan wij hier allemaal daarvoor :)

Veel succes nogmaals en mocht er iets zijn je kan het altijd vragen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 65
  • 148
  • 8

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...