Spring naar bijdragen
Draakie

Maak kennis met onze nieuwe Duken.nl app

Recommended Posts

Wij hebben een eigen app uitgegeven voor de Duken.nl community. De app is door onszelf ontwikkeld en beschikbaar gemaakt op het Android platform. In de app vind je zoals je het van ons bent gewend; een mix van het download nieuws, reviews, video’s en natuurlijk de community.

Na het installeren van de app krijg je een icoon beschikbaar van de Duken community op je telefoon. Bij het starten van de app krijg je de laatste berichten van de community in beeld en is de app bruikbaar zoals de mobiele website.

De app is maar 1.6 MB, heeft geen rechten nodig en is beschikbaar op alle Android systemen. Helaas is er nog geen app beschikbaar voor Apple iPhones / ios.

Downloaden en installeren van de App kan via deze link of door te zoeken in de Android Playstore naar "duken.nl" .

Ontdek het op Google Play

Duken app 2.png

Toon volledig nieuwsbericht

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uistekende app. Werkt veel beter dan duken.nl met een mobiele browser.

• Leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Madmax:

Nog kans op een iOS versie?

Dat hopen we in de toekomst te kunnen doen. Op dit moment alleen nog de Android app. :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Meh Meh:

Uistekende app. Werkt veel beter dan duken.nl met een mobiele browser.

En sneller ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Draakie
      Wij hebben een eigen app uitgegeven voor de Duken.nl community. De app is door onszelf ontwikkeld en beschikbaar gemaakt op het Android platform. In de app vind je zoals je het van ons bent gewend; een mix van het download nieuws, reviews, video’s en natuurlijk de community.
      Na het installeren van de app krijg je een icoon beschikbaar van de Duken community op je telefoon. Bij het starten van de app krijg je de laatste berichten van de community in beeld en is de app bruikbaar zoals de mobiele website.
      De app is maar 1.6 MB, heeft geen rechten nodig en is beschikbaar op alle Android systemen. Helaas is er nog geen app beschikbaar voor Apple iPhones / ios.
      Downloaden en installeren van de App kan via deze link of door te zoeken in de Android Playstore naar "duken.nl" .

• Door nolikomaaseik
      Ik ben in het bezit van een Samsung Galaxy Tab A tablet van 16 GB , deze is nieuw . Er staat dus nog niets op . Ik wil nu een film gaan downloaden om deze te kunnen bekijken in het vliegtuig tijdens onze reis naar Canada .  Wat of welke programma's heb ik nu nodig om deze film op mijn tablet te kunnen bekijken ?