Spring naar bijdragen

NZB Forum - werkend en up-to-date


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Graag in deze bijdragen sites plaatsen die werken en waar bekende posters hun content bekend maken, zoals QoQ etc.

momenteel gebruik ik
elitenzb.info
newzbin.org
iceworld.online
 

PB /DM mag als het wat gevoelig ligt 🙂

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  56
  • Waardering:   47
  • Prestatiepunten:  665
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  iPhone

Het is goed bedoeld maar helaas bestaat er al zo'n onderwerp.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 47
  • 56
1 uur geleden zei Eeeeeek1972:

Graag in deze bijdragen sites plaatsen die werken en waar bekende posters hun content bekend maken, zoals QoQ etc.

Madmax geeft al terecht aan dat er op het forum al een zeer uitgebreide topic bestaat waar nieuwe goedwerkende sites gemeld kunnen worden.

Ik heb echter het idee dat je op geen enkele nieuwe NZB Community nog een groep tegen gaat komen die iets vergelijkbaars doen als wat QoQ heeft gedaan. 😟

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Cool, dank jullie wel!

Laatste tijd verandert nogal wat, dus ik zoek actuele sites, dan die ik in een handleiding zou verwachten. Als newbee ga ik niet in handleiding zoeken naar actueel nieuws. Sorry voor het ongemak.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

QoQ ga je nergens meer aantreffen. Die zijn gestopt toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 14
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

14 uur geleden zei Eeeeeek1972:

Cool, dank jullie wel!

Laatste tijd verandert nogal wat, dus ik zoek actuele sites, dan die ik in een handleiding zou verwachten. Als newbee ga ik niet in handleiding zoeken naar actueel nieuws. Sorry voor het ongemak.

De pagina wordt regelmatig bijgewerkt door informatie van leden en gasten. :) Als je nieuwe forums vind kan je ze aanmelden via een reactie. Daarna wordt deze toegevoegd op de lijst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38
8 minuten geleden zei Gunner:

QoQ ga je nergens meer aantreffen. Die zijn gestopt toch?

Klopt Gunner en een vertaalteam zoals QoQ zal er ook niet meer komen, want QoQ was eerder al gestopt op Place2home vanwege het snelle verschijnen van de nieuwste series met retail ondertitelingen op o.a. Netflix en HBO en Videoland, die dan ook weer zeer snel beschikbaar zijn als NZB of Torrent.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 hour ago, Drifter said:

Klopt Gunner en een vertaalteam zoals QoQ zal er ook niet meer komen, want QoQ was eerder al gestopt op Place2home vanwege het snelle verschijnen van de nieuwste series met retail ondertitelingen op o.a. Netflix en HBO en Videoland, die dan ook weer zeer snel beschikbaar zijn als NZB of Torrent.

 

Jammer, want ze deden ook genoeg series die niet op Netflix, HBO etc stonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 14

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  168
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

23 uur geleden zei Eeeeeek1972:

Graag in deze bijdragen sites plaatsen die werken en waar bekende posters hun content bekend maken, zoals QoQ etc.

momenteel gebruik ik
elitenzb.info
newzbin.org
iceworld.online
 

PB /DM mag als het wat gevoelig ligt 🙂

 

23 uur geleden zei Eeeeeek1972:

Hoe werkt newzbin eigenlijk ik ben daar geregistreerd maar vind daar niets terug allemaal topics maar geen films of dvd's

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
53 minuten geleden zei smits:

Hoe werkt newzbin eigenlijk ik ben daar geregistreerd maar vind daar niets terug allemaal topics maar geen films of dvd's

Als je de website van Newzbin opent zie je bovenin de balk ook een vakje staan met de tekst Forum.

Klik daar maar op en ga dan naar het onderwerp Uitleg en gebruiksaanwijzingen, waar je verschillende topics kan vinden die je in de goede richting kunnen helpen.🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  44
  • Waardering:   60
  • Prestatiepunten:  668
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  03-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Is dit geen voer voor BREIN?

Misschien op een andere manier aankondigen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 60
  • 44
  • 2
4 minuten geleden zei tijgerke:

Is dit geen voer voor BREIN?

Misschien op een andere manier aankondigen?

Hoi tijgerke,

Ik begrijp even niet wat je bedoelt met voer voor BREIN, want Newzbin en Spotnet hebben gewoon een Forum dat op bijna de zelfde manier werkt als Duken.nl.

Net zoals op Duken.nl wordt daar uitleg gegeven aan leden die op zoek zijn naar informatie.

Mocht je met voer voor BREIN doelen op de in deze topic genoemde Websites, dan moet je zelf misschien ook eens de informatie lezen in de topic onder onderstaande link, wat ook door BREIN gelezen kan worden. 😉https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/nzb-sites-zoekmachines-databases-software-en-meer-r17/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  69
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-12-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

17 minuten geleden zei Drifter:

Hoi tijgerke,

Ik begrijp even niet wat je bedoelt met voer voor BREIN, want Newzbin en Spotnet hebben gewoon een Forum dat op bijna de zelfde manier werkt als Duken.nl.

Net zoals op Duken.nl wordt daar uitleg gegeven aan leden die op zoek zijn naar informatie.

Mocht je met voer voor BREIN doelen op de in deze topic genoemde Websites, dan moet je zelf misschien ook eens de informatie lezen in de topic onder onderstaande link, wat ook door BREIN gelezen kan worden. 😉https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/nzb-sites-zoekmachines-databases-software-en-meer-r17/

dit is voer voor  het brein 😂 Sorkil muizen en rattengif

bewerkt door tievieman
  • Leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 69

  • Bijdragen:  44
  • Waardering:   60
  • Prestatiepunten:  668
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  03-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Inderdaad staat daar ook open en bloot.

Tis maar zij lezen/volgen dit ook allemaal en hebben zich maar te infiltreren en weeral een forum die dicht moet en dat zou spijtig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 60
  • 44
  • 2
57 minuten geleden zei tijgerke:

Inderdaad staat daar ook open en bloot.

Tis maar zij lezen/volgen dit ook allemaal en hebben zich maar te infiltreren en weeral een forum die dicht moet en dat zou spijtig zijn.

Zolang er Torrent en NZB sites bestaan heeft Brein mensen die lid worden van die websites, die dan proberen via openingen in het script (hacken) informatie te achterhalen, die kan leiden naar de echte namen en adressen van de Eigenaar of hoog geplaatste stafleden.

 Zoals jij of welke andere persoon dan ook een NZB of Torrent site kan vinden op het internet kan Brein dat natuurlijk ook.

 Het lukt Brein alleen om een website/forum uit de lucht te halen als ze daadwerkelijk slagen in het achterhalen van de naam van de eigenaar en dat is bijna niet mogelijk als het script dat gebruikt wordt heel goed beveiligd is.

 Het is helaas in het verleden vaak gelukt om een site uit de lucht te halen doordat de gegevens van de Eigenaar zijn verstrekt door iemand die de naam kent, maar vanwege ruzie of jaloezie de gegevens aan Brein heeft gegeven. 😞

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 20-9-2018 om 12:06 zei Draakie:

De pagina wordt regelmatig bijgewerkt door informatie van leden en gasten. :) Als je nieuwe forums vind kan je ze aanmelden via een reactie. Daarna wordt deze toegevoegd op de lijst. 

Ja ok... ik ben nieuw.. en vind een handleiding topic dan geen logische plek voor actuele sites.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Zojuist zei Eeeeeek1972:

Ja ok... ik ben nieuw.. en vind een handleiding topic dan geen logische plek voor actuele sites.

Geen probleem, dat kan ook. Wij doen ook niet alles perfect.

Een kleine maar... in het forum over nieuwsgroepen https://www.duken.nl/forums/forum/12-downloaden-via-nieuwsgroepen-spotnet/ staat het bericht ook ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38
  • 1 jaar later...

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedendag,

Heeft iemand toevallig aflevering 2 van seizoen 3 van The Voice of Holland?

Ik ben er al erg lang naar opzoek en ben benieuwd of iemand deze kan posten op de nzbserver.com.

 

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op Duken.nl kun je geen verzoekjes plaatsen. Ik heb even gekeken, ik kom er een van 7 jaar en 11 maanden oud tegen. Met een goede payserver kun je deze binnenhalen. Dit heb ik zelf getest.

We mogen helaas geen linkjes plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
10 uur geleden zei naafke:

je hebt een pm Aard

In een reactie een bepaalde opmerking dom noemen wordt hier aan alle kanten aangevallen en gemodereerd en dit lid wat in een eerder geplaatste reactie zegt uploader te zijn (ik ben jetje op spotnet en fonzy bij zombienation.) mag nu iedereen wel even laten weten dat er best wel mogelijkheden zijn om te helpen aan een verzoekje te voldoen waar het gaat om illegale content wat hier niet verspreid mag worden en waar ook feitelijk niemand aan mee mag werken. @Monkie  laat in zijn reactie al keurig weten dat het hier niet is toegestaan om directe linkjes te verstrekken.

bewerkt door Guardian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

51 minuten geleden zei Guardian:

te voldoen waar het gaat om illegale content wat hier niet verspreid mag worden en waar ook feitelijk niemand aan mee mag werken

Dat klopt helemaal. Helaas mogen we dit niet toestaan. Ik pm naafke ter herinnering. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Excuses voor het verzoekje plaatsen.

 

Groeten,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...