Spring naar bijdragen

iceworld.online offline


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  129
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

42 minutes ago, Drifter said:

Ik ben geen woordvoerder voor Iceworld, maar ooit zelf door onbekende oorzaak uitgesloten geweest (Ban). Daar kreeg ik toen een pagina in beeld waarop de mogelijkheid aanwezig was om contact op te nemen met een staflid. Ik heb geen idee of dat nu nog steeds aanwezig is, maar het is ook niet aan medewerkers van Duken.nl om dat soort problemen op te lossen lijkt me.

Nee, er is geen contact-knop op de pagina aanwezig.

Heb , voor zover ik zelf weet, niets raars gedaan, behalve uitloggen (had ik dus nooit moeten doen).

Je hebt gelijk dat dit niet aan eeen medewerker van duken.nl is, maar ik zag dat iemand van iceworld hierop eerder heeft gereageerd. 

Annotation 2019-03-11 204247.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 11

Iceworld heeft Zaterdag 16 Maart een Nieuwsbrief verstuurt aan de leden, waarin een belangrijke mededeling staat die ik hier even plaats voor leden op Duken.nl.

Aangezien we het leden aantal bereikt hebben, wat we wilden bereiken, hebben we besloten de registraties dicht te gooien, en we zorgen ervoor dat via google niks meer te vinden is over Iceworld.. Het is dus vanaf nu niet meer mogelijk om een nieuwe registratie aan te maken, ook gaan we de email bereikbaarheid van buiten nu stopzetten. Dat betekend voor jullie als je door een of andere reden van de site af vliegt, er niet meer kan opkomen. Veel users hebben een vals email gebruikt in het verleden, als je dus nu je ww vergeet kunt je dat niet meer opvragen! Hou er rekening mee. We willen verder in een gesloten en gezellige zo veilig mogelijke omgeving.

Ik hoop dat hiermee duidelijk is wat de koers is van Iceworld en dat er op Duken.nl geen vragen meer gesteld worden waar de Medewerkers van Duken.nl geen antwoord op kunnen geven of op andere wijze behulpzaam kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik ga morgen even kijken, nu alle poeha verborgen en topic op slot. Thx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Duken locked this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...