Spring naar bijdragen

ps4 games rippen naar pc


mopje

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  56
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  23-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo 

ben opzoek naar iets voor ps4 games van cd te rippen naar pc en eventueel posten 

 

kan iemand me helpen 

 

gr mopje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 56
  • 1
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Hoi mopje,

 

Volgens mij begeef jij je op een gebied waarbij je totaal geen idee hebt wat je daarvoor moet doen en wat er uiteindelijk nodig is om de geripte spellen te kunnen spelen. Ik heb een voorbeeld voor je gevonden van een paar bekende spellen die eind 2017 voor het eerst zijn geript.

Een hackergroep heeft de games Grand Theft Auto V, Far Cry 4 en Assassin’s Creed IV geript.

GTA V behelst 90 bestanden van 500mb

Far Cry 4 telt 54 bestanden van 500mb

Assassin’s Creed IV is 84 bestanden van 250mb

Om de games af te kunnen spelen zijn een hoop vereisten nodig, waaronder een PS4 met oude firmware. De spellen zijn alleen af te spelen op firmware met versienummer 1.76, die in augustus 2014 is uitgebracht en inmiddels verschillende updates heeft gehad. Die vereiste zorgt er volgens experts voor dat de kans klein is dat de illegaal aangeboden games massaal gedownload zullen worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

5 uur geleden zei mopje:

hallo 

ben opzoek naar iets voor ps4 games van cd te rippen naar pc en eventueel posten 

 

kan iemand me helpen 

 

gr mopje

Wat bedoel je precies? Wil je games kopiëren op je PC zodat je ze op je PS4 kan spelen of wil je ze op je PC spelen?
(dat kan al met sommige Xbox titels, Sony wilt dat ook gaan doen, geen console meer nodig)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

5 uur geleden zei Drifter:

Om de games af te kunnen spelen zijn een hoop vereisten nodig, waaronder een PS4 met oude firmware. De spellen zijn alleen af te spelen op firmware met versienummer 1.76, die in augustus 2014 is uitgebracht en inmiddels verschillende updates heeft gehad. Die vereiste zorgt er volgens experts voor dat de kans klein is dat de illegaal aangeboden games massaal gedownload zullen worden.

Dat is leerzaam, wist ik niet eens. Ik dacht dat de key van de PS4 bekend was waardoor je alles erop kon spelen. Is dus blijkbaar niet helemaal zo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
49 minuten geleden zei Duken:

Dat is leerzaam, wist ik niet eens. Ik dacht dat de key van de PS4 bekend was waardoor je alles erop kon spelen. Is dus blijkbaar niet helemaal zo ;)

Sony komt met regelmaat met een Firmware update voor de PS4, zodat elke hack al bijna weer te laat komt om spellen te rippen en aan te bieden als illegale downloads.

Momenteel is er weer sprake van een nieuwe hack, maar die werkt enkel op consoles met system software 4.05. Dat de release van deze nieuwe PS4 hack en exploit met een toevloed van pirate software en illegale games gepaard gaat, is op het eerste zicht zorgwekkend. Maar in de praktijk zal de impact hiervan aanzienlijk verminderd worden door het feit dat de meeste consoles reeds lang naar een hogere firmware dan 4.05 zijn geüpdatet. Daarbovenop mogen we er vanuit gaan dat games die met een hogere firmware werken - de meerderheid van de games uit 2017 - met keys geëncrypteerd zijn die voor 4.05 consoles onkraakbaar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zie dat Sony het al heeft uitgebracht. Er zijn ruim 500 games beschikbaar voor de PC.
Maar dat is geen antwoordt op de vraag van de TS. 🤪

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Jammer dat mopje zelf even niet reageert in deze discussie, maar als ik de vraag goed begrijp is mopje echt op zoek naar een manier om originele Blu-ray PS4 games van de CD-rom/DVD te kopiëren/rippen naar de PC in waarschijnlijk een Iso bestand,  waarvan de beveiliging dan is gehackt of gepatcht en die dan vervolgens wil posten in een nieuwsgroep en op een site als download aanbieden. 🙄

Mopje had in een andere topic op Duken al aangegeven op een nieuwe NZB site wel actief te willen zijn, vandaar mijn bovenstaande conclusie. 😉

bewerkt door Drifter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  56
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  23-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

inderdaad het is voor te posten maar zoals ik hoor gaat dat niet gaan van cdrom naar pc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 56
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...