Spring naar bijdragen

  • Top 10 gedownloade films van 15 oktober tot 21 oktober

     Delen


    De top 10 meest gedownloade films van de periode 15 oktober tot 21 oktober. Deze week staat de film ‘Ant-Man and the Wasp’ bovenaan, gevolgd door ‘Mamma Mia! Here We Go Again’ en ‘Hotel Transylvania 3: Summer Vacation’ maakt de top drie weer compleet.

    Week 42 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Ant-Man and the Wasp is voor de tweede keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

    Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of steamen van films en series.

    Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer
     
    1 (1) Ant-Man and the Wasp 7.3 / trailer
    2 (…) Mamma Mia! Here We Go Again 7.1 / trailer
    3 (2) Hotel Transylvania 3: Summer Vacation 6.3 / trailer
    4 (3) The First Purge 5.2 / trailer
    5 (4) Solo: A Star Wars Story 7.1 / trailer
    6 (6) Sicario: Day of the Soldado 7.3 / trailer
    7 (5) Jurassic World: Fallen Kingdom 6.5 / trailer
    8 (9) The Meg (Subbed HDRip) 6.0 / trailer
    9 (8) Skyscraper 6.1 / trailer
    10 (…) Venom (TS/Cam) 7.1 / trailer

     



    Duken
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    • Oud-beheerder

    Trouwens best een toffe film ‘Ant-Man and the Wasp’. Had het niet verwacht maar beetje humor van Deadpool en kijkt fijn weg. Heeft ook nog te maken met het volgende deel van de grote boef thanos. ;)

    Thanos Ironman GIF - Thanos Ironman Punch GIFs

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    2 uur geleden zei Duken:

    Trouwens best een toffe film ‘Ant-Man and the Wasp’.

    Ik heb hem op de PC staan en afgelopen weekend voor mijn zoon op een USB stick gezet, maar zelf nog geen tijd gehad om te kijken.

    Ik heb tot nu nog de voorkeur gegeven aan het afkijken van de serie Breaking Bad en heb nu als eerste op de plank nog steeds Avengers Infinity War die ik ook op een stick heb staan en zelfs al in de aansluiting op de TV heb zitten, maar nu die 2½ uur nog even reserveren om te kijken. 🙂

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder
    8 uur geleden zei Drifter:

    maar nu die 2½ uur nog even reserveren

    Dat probleem herken ik. Vroegah hadden de films een speelduur van 90 minuutjes. Soms twee uur als uitzondering. Maar dan kon ik rond 21.00 de film aanzetten en weer netjes tussen 22.30 en 23.00uur naar bedje.

    Met een film van 2.5 uur moet ik en al in het weekend kijken of in twee delen. Anders is het al te laat voor deze slaperige kerel.

    Met andere woorden, ik wil 90 minuten films terug. ;) (Behalve als ik in de bioscoop zit 😛 )

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Ant-Man and the Wasp ga ik dit weekend eens bekijken. Doordeweeks zou kunnen, al moet je dan om en uur of 8 beginnen als de film 2.5 uur duurt. En dat vind ik toch wat vroeg om een film te kijken.

    Een film kijken vanuit bed moet je ook niet doen. Heb ik wel eens gedaan. Na 10 minuten viel ik inslaap. En werd weer wakker toen de aftiteling in beeld was. :P

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...