Spring naar bijdragen

Aion Pc Game


k2711

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  58
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-02-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo

Heb wat Info Nodig Over deze Spel Is Die Gratis of moet ik Voor Betalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 58
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Hallo k2711,

Je kunt AION Free-to-Play downloaden of spelen via Steam. 
De download van gamegegevens zal volgen in individuele pakketten - je zult in staat zijn om je avontuur te starten na de eerste 6 GB! Terwijl je aan het spelen bent, zal de download verdergaan op de achtergrond. 
De bestandsgrootte van het hele spel is 30 GB (installatie vereist 60 GB vrije ruimte). Download Pagina

Groeten, Drifter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  58
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-02-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hartelijk dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 58

  • Bijdragen:  58
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-02-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo

het spel Aion werkt niet goed in sanctrum zejn geblokkerde gebiden hoe kan ik dit oplossen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 58
1 uur geleden zei k2711:

het spel Aion werkt niet goed in sanctrum zejn geblokkerde gebiden hoe kan ik dit oplossen

Heb je onderaan op de download pagina wel goed gelezen aan welke eisen jouw systeem (PC) moet voldoen om dit spel probleemloos te kunnen spelen?

System Requirements

If you want to play AION with the normal graphics settings, you need following system requirements:

Category Minimum Recommended
CPU Intel Dual Core / 
AMD Athlon 64 X2 or higher
Intel Quad Core / 
AMD Phenom II X4 or higher
RAM Min. 2 GB Min. 4 GB
VGA NVIDIA GeForce 8600GT / 
AMD Radeon 4550 or higher
NVIDIA GeForce GTX 260 / 
AMD Radeon HD 5770 or higher
Hard disk Min. 30 GB (Installation requires 60 GB) Min. 30 GB (Installation requires 60 GB)
OS Windows 7, 8, 10 Windows 7, 8, 10
DirectX 9.0c (2008.6) 9.0c (2008.6)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  58
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-02-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

het spel werkt tot dat ik op bepalde plaats moet gan zijn die deuren geblokkeert  het wat ik ook probeer baat niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 58
Op 18-10-2018 om 18:16 zei k2711:

het spel werkt tot dat ik op bepalde plaats moet gan zijn die deuren geblokkeert  het wat ik ook probeer baat niet

Elke PC-game heeft zo zijn levels en je zal als je dit spel wil spelen zelf ook even op zoek moeten naar tips op het Internet als je verder wil komen in een spel.

Alles door een ander laten voorkauwen maakt de Game er niet echt interessanter op lijkt me.

Er bestaat ook een forum op de site waar je het spel hebt gedownload en daar vindt je misschien ook wel de info die je zoekt. AION A New Dawn Forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  58
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-02-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo

hier gaat om dat in spel een fout is wat niet hoort of moet ik een abonement neemem om werder tekenen ben niet eenige net deze probleem volgens yutube 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 58
1 uur geleden zei k2711:

hier gaat om dat in spel een fout is wat niet hoort of moet ik een abonement neemem om werder tekenen ben niet eenige net deze probleem volgens yutube 

Hoi k2711,

Je bent op Duken.nl geholpen met jouw 1e vraag, waar je antwoord op hebt gekregen en een link naar het spel van een site waarop ook een forum te vinden is.

Je vraagt nu op Duken.nl of wij jou kunnen helpen met het oplossen van kennelijk een fout in een spel waar je hoogstwaarschijnlijk een antwoord op kan vinden op het forum van AION of ergens anders op Internet waar vast reacties te vinden zijn van personen die ook dit spel spelen en misschien een oplossing hebben voor deze fout.

Als je op YouTube ook reacties ziet over die fout is daar misschien ook wel een antwoord te vinden.

Ik speel helemaal geen Games en kan je hier ook verder niet mee helpen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  58
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-02-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hartelijk Dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 58

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...