Spring naar bijdragen

Marvel wel/niet uitgemolken


Gast Drifter

Aanbevolen reactie

Marvel wel/niet uitgemolken

De stripverhalen van Marvel worden sinds 1974 als serie op TV gebracht, met over de hele wereld over-enthousiaste kijkers, maar als we nu kijken naar het totale aanbod lijkt het wel of het concept Marvel een beetje uitgemolken wordt.

Natuurlijk heeft iedereen een eigen smaak, maar ik heb zelf een heleboel verschillende series gekeken van Marvel en moet bekennen dat er op dit moment een aantal zijn waar ik geen volgend seizoen meer van hoef te zien.

 Marvel TV Series:

Titel

Jaartal

Gekeken

Spidey Super Stories

1974-1977

Nee

The Amazing Spider-Man

1977-1979

Ja

The Incredible Hulk

1977-1982

Ja

Spider-Man

1978-1979

Nee

Mutant X

2001-2004

Ja

Blade: The Series

2006

Nee

Agents of S.H.I.E.L.D.

2013-lopend

Ja - 5 Seizoenen

Agent Carter

2015-2016

Ja

Daredevil

2015-lopend

Ja - 2 Seizoenen

Jessica Jones

2015-lopend

Ja - 2 Seizoenen

Luke Cage

2016-lopend

Ja - 1 Seizoen

The Defenders

2017

Ja - 2 afleveringen

Inhumans

2017

Ja - 2 afleveringen

Legion

2017-lopend

Ja - 1 Seizoen

The Gifted

2017-lopend

Ja

The Punisher

2017-lopend

Ja - 3 afleveringen

Runaways

2017-lopend

Nee

Iron Fist

2017-2018

Ja - 1 Seizoen

Cloak & Dagger

2018-lopend

Ja

Onderstaande series vindt ik niet meer de moeite waard om nog langer te kijken:

Agents of S.H.I.E.L.D. - Daredevil - Jessica Jones - Luke Cage - Legion - Iron Fist - The Punisher  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Uitgemolken... Tja. Het unieke is er wel een beetje van af. Dat heb ik ook met de kleding, vroeger was zo een Marvel shirt uniek, nu hangen ze in elke kleding store voor een paar euro. Haal de charme er vanaf.

Dat heb ik ook met al die series, maar respect dat je ook alle oude series hebt gevolgd. Ik dacht dat ik een Marvel kenner was, maar dat kan dus een stuk beter.

De films heb ik vrijwel wel allemaal gezien trouwens. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Jeetje, wat een lijst. Ik heb ze lang niet allemaal gevolgd. Geef mij persoonlijk de films maar. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
7 uur geleden zei Duken:

maar respect dat je ook alle oude series hebt gevolgd.

Vanaf 1977 heb ik op TV wel die oude series gezien, maar toen was het zender aanbod ook nog niet zo groot.

Al het latere werk is een kwestie van downloaden geweest en er zit best wel genoeg tussen waar ik met veel plezier naar gekeken heb, al was het grotendeels op de monitor van de PC omdat vrouwlief een geheel andere smaak heeft. 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 4 weken later...

Stan Lee, de bedenker van Marvel-superhelden is op maandag 12 November 2018 op 95 jarige leeftijd overleden.

Stan Lee is de bedenker of mede-bedenker van nogal wat bekende superhelden, zoals Spider-Man, Iron Man, Daredevil en The Incredible Hulk. De striptekenaar heeft in totaal bijna zeshonderd superhelden personages verzonnen.

Stan Lee kwam in 1939 in dienst van Timely Comics, wat later de naam Marvel kreeg. Samen met tekenaar en schrijver Jack Kirby werkte hij aan de Fantastic Four, Hulk, Iron Man, Thor, Silver Surfer en de X-Men. Samen met een andere schrijver, Steve Ditko, creëerde hij Spider-Man en Doctor Strange, en met Bill Everett bedacht hij de superheld Daredevil.

Veel van de door Stan Lee in de jaren '60 bedachte Marvel-striphelden zijn uiteindelijk verfilmd of te zien in tv-series zoals duidelijk blijkt uit de bovenstaande tabel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 3 maanden later...

Jessica Jones en The Punisher, de superheldenseries die momenteel via Netflix zijn te zien, krijgen geen vervolg.
Netflix bevestigt dat het tweede seizoen van Marvel's The Punisher en het derde seizoen van Jessica Jones tevens de laatste zullen zijn. Het laatste seizoen van Marvel's The Punisher is sinds Januari bij de streamingdienst te zien. Het derde en laatste seizoen van Jessica Jones zal later dit jaar uitgebracht worden.
Drie andere op Marvel-strips gebaseerde Netflix-originals werden eerder al geannuleerd. Ook Luke Cage, Iron Fist en Daredevil zijn inmiddels stopgezet. Waarschijnlijk heeft het einde van de series te maken met de komst van Disney+, de streamingdienst van Disney. Oude en nieuwe Marvel-producties zullen namelijk op deze dienst te zien zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...