Spring naar bijdragen

The Crown


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

the-crown-netflix.jpg

The Crown is een Britse historische dramaserie van scenarioschrijver Peter Morgan. De serie vertelt een biografisch verhaal over de regeerperiode van koningin Elizabeth II van het Verenigd Koninkrijk.

De serie is gestart in 2016 en bestaat momenteel uit 2 seizoenen.  In totaal staan er 6 seizoenen op de planning. Hoofdrolspelers: Claire Foy, Matt Smith, Jared Harris, John Lithgow.

Het verhaal begint in 1947 als Elizabeth II gaat trouwen met Philip, hertog van Edinburgh. In het eerste seizoen wordt het verhaal verteld van de eerste tien jaar van haar leven als koningin.
In de seizoenen die daarop volgen, wordt per seizoen ook telkens tien jaar van haar leven die daarop volgt behandeld.

Mijn mening:

Waar zal ik beginnen. Ik vind het een geweldige serie. Kosten nog moeite zijn gespaard. En dat is te zien. Ook de acteurs spelen stuk voor stuk geweldig. Vooral hoe John Lithgow de rol van Winston Churchill neerzet is fenomenaal.

Verder geeft de serie je een mooi inkijkje in het leven van Engelse koningshuis.
Alle afleveringen van beide seizoenen waren stuk voor stuk pareltjes om naar te kijken. Het verveelde me geen moment.

Deze serie is een echte aanrader voor wie is geïnteresseerd in het Engelse koningshuis en zijn of haar geschiedenis wat wil oppoetsen.
Laat het derde seizoen maar komen. Door een recast zal dit pas ergens in 2019 zijn.

Cijfer: 9.5.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Die kon ik niet, lijkt op een serie die ik kan kijken met mijn vrouw. Ik verwacht hier geen schietpartijen bij ;)

Ik ga hem vanavond introduceren thuis. Eerst nog even once upon a time verder kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.  Je wordt inderdaad niet overhoop geschoten. :)

Een scene die ik bijvoorbeeld geweldig vind:

 

 

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...