Spring naar bijdragen

Even voorstellen


Folkie

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  91
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  72

Hoi allen,

 

Ik ben Folkie en zoals mijn naam als aangeeft een liefhebber van Folk muziek, vooral uit de jaren 60. Daarnaast lees ik ook graag eboeken. Tijd genoeg aangezien ik gepensioneerd ben.

 

Succes allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  91
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  72

Dank je Drifter. Ik geniet zeker van m'n pensioen.

Wat me opvalt op dit forum is het enorme aantal oude berichten en reacties. Informatie van enige jaren terug is absoluut niet interessant meer, niet meer up-to-date. Waarom worden deze berichten vanaf 2012 tot 2017 niet verwijderd? 

Soms staat er alleen een dag en maand genoemd en moet je maar raden uit welk jaar het bericht of de vraag komt.  

Gaarne aandacht hiervoor.

Succes en groet, Folkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
1 uur geleden zei Folkie:

Informatie van enige jaren terug is absoluut niet interessant meer, niet meer up-to-date. Waarom worden deze berichten vanaf 2012 tot 2017 niet verwijderd? 

Goede morgen Folkie,

Als ik op 5 Forumsites met elk een andere doelstelling naar specifieke informatie zoek in een aan de site verbonden zoekmachine, krijg ik ook berichten te zien die vaak ouder zijn dan 10 jaar.

Dat wil dan niet zeggen dat die informatie achterhaald is, want dan kan Google ook wel stoppen met hun zoekmachine en het laten zien van berichten die vaak nog wel ouder zijn dan 10 jaar.

Tevens is het laten staan van oudere berichten juist nodig om zoekers naar specifieke info via Google naar de site te lokken om activiteit te houden en nieuwe leden te trekken, die wellicht ook nieuwe vragen gaan stellen.

Wat vaak wel op een forum informatie site gebeurt, is dat berichten van een bepaalde leeftijd in een aparte sectie (Archief) worden bewaard, maar ik ken bijna geen enkel forum dat geen archief heeft met oude berichten.

Je kan bovendien ook heel simpel in een Discussie/Topic direct naar de laatste pagina gaan, waar je de meest recente info ziet staan.

Groet, Drifter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...