Spring naar bijdragen

  • Top 10 gedownloade films van 12 november tot 18 november

     Delen


    De top 10 meest gedownloade films van de periode 12 november tot 18 november. Deze week staat de film ‘Mission: Impossible – Fallout’ bovenaan, gevolgd door ‘The Equalizer 2’ en ‘The Meg’ maakt de top drie weer compleet.

    Week 46 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Mission: Impossible – Fallout is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

    Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of steamen van films en series.



    William1
    • Bedankt 1
     Delen


    Terugkoppeling

    Aanbevolen reactie

    • Oud-beheerder
    9 uur geleden zei Meh Meh:
    Alpha was een uitstekende film, erg mooie beelden, beetje simpel maar een goed verhaal.

    Kon ik niet... 🦊

    The Meg spreekt mij weer aan. Lekkere haaien film . Die wil ik nog bekijken. 

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Ik dacht dat je niet van horror hield? The Meg is een horror maar ze hebben al het bloed eruit gehaald zodat de films geschikt is voor 12 jaar en ouder. En er zitten veel komische scenes in, las ik. Staat op mijn lijstje, al hou ik niet van haaien... 😬

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    • Oud-beheerder

    Dat klopt helemaal @Meh Meh. Het spookt in mijn hoofd zo een enge horror film..

    Maar daaraan tegen zie ik graag films met dieren die gek doen. Helemaal haaien, of een uit de Luiten gewassen haai zoals Meg ;)

    De krokodillen films, piranha's, of vliegende haaien kijk ik dus graag. Maar ik wist niet dat Meg vanaf 12 jaar was, misschien kijken met mijn zoontje 🤔

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Alpha staat hier ook op mijn lijstje om die te gaan kijken, dus ben benieuwd , maar heb nog zoveel te zien :P
    We zijn nu een oude serie aan kijken uit Twente

    Van jonge leu en oale groond  , iedereen kijkt mee hier 's avonds.
    Dan kijken we 3 a 4 afleveringen ligt eraan of we de volgende dag werken moeten.

     

    Kennen jullie deze serie ook ?

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    35 minuten geleden zei ShadowMaster:

    Van jonge leu en oale groond  , iedereen kijkt mee hier 's avonds.
    Dan kijken we 3 a 4 afleveringen ligt eraan of we de volgende dag werken moeten.

     

    Kennen jullie deze serie ook ?

    Mooie serie inderdaad over De Wildspiekers. Doet me weer denken aan Alwie. Klusjes opknappen op school, en ondertussen met de juffrouw lopen flikflooien.

    Altijd met plezier naar deze serie gekeken.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    Op 13-11-2018 om 11:31 zei ShadowMaster:

    Alpha staat hier ook op mijn lijstje om die te gaan kijken, dus ben benieuwd , maar heb nog zoveel te zien :P
    We zijn nu een oude serie aan kijken uit Twente

    Van jonge leu en oale groond  , iedereen kijkt mee hier 's avonds.
    Dan kijken we 3 a 4 afleveringen ligt eraan of we de volgende dag werken moeten.

      

    Kennen jullie deze serie ook ?

    Nee, ken ik niet.

    Heb je Alpha al gezien? 
    Achteraf balen, zou willen dat ik Alpha in de bioscoop had gezien met mijn onzichtbare hond, Foover.
    Alpha verklaard op een redelijk geloofwaardige manier hoe de band tussen mens en hond is ontstaan.
    Moet je zien als je van honden houdt.

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

    17 uur geleden zei Meh Meh:

    Nee, ken ik niet.

    Heb je Alpha al gezien? 
    Achteraf balen, zou willen dat ik Alpha in de bioscoop had gezien met mijn onzichtbare hond, Foover.
    Alpha verklaard op een redelijk geloofwaardige manier hoe de band tussen mens en hond is ontstaan.
    Moet je zien als je van honden houdt.

    Nee Alpha nog niet gezien , ben nog met de serie van jonge leu en oale groond bezig ga bijna na het laatste seizoen toe.
    nog 4 afleveringen van seizoen 3 vanavond zien en dan morgen na seizoen 4

     

    ik hou zeker van honden dus dan zal het zeker een mooie film voor mij zijn, ik zou graag een hond willen maar helaas de rest hier thuis wilt het niet

    Link naar opmerking
    Deel via andere websites



    Doe je mee?

    Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

    Gast
    Voeg een reactie toe...

    ×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

    ×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Mededelingen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...