Spring naar bijdragen

the x-files Torrent site


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

klopt het dat de torrent site the x-files offline is? kan er al een paar weken niet op

mvg predator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 236
58 minuten geleden zei predator:

klopt het dat de torrent site the x-files offline is?

Tsja @predator als je in vette letters de tekst Deze site is niet bereikbaar in beeld krijgt is de kans zeer groot dat de site niet langer bestaat. 🤨

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

dit krijg ik te zienWe  "kunnen geen verbinding maken met de server op www.the-x-files.me"

heel wat anders dan "dez site is niet bereikbaar".

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 236

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Er is niets, geen verbonden database, geen index pagina, geen IP adres. Het is alsof the-x-files.me niet bestaat.
Maar, hij is wel geregistreerd. Met geluk even offline, anders is het waarschijnlijk afgelopen.

Vraagje, waarom gebruik je een foto van mijn ex-vriendin, Norma, als avatar, @predator?
Ze zag er van onder altijd net zo uit als van boven. Wat bezielde mij indertijd.... 🤮🤢🤮

as.jpg
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

2 uur geleden zei Meh Meh:

Vraagje, waarom gebruik je een foto van mijn ex-vriendin, Norma, als avatar

Whahhaahhaahha

source.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Op 24-11-2018 om 19:06 zei Meh Meh:

Vraagje, waarom gebruik je een foto van mijn ex-vriendin, Norma, als avatar, @predator?
Ze zag er van onder altijd net zo uit als van boven. Wat bezielde mij indertijd.... 🤮🤢🤮

as.jpg

lachen-met-jou+hond.gif

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het kan nog veel erger. Het was verschrikkelijk, @Trizomu Wat een vrouw met een man kan doen, is ziek. Zou willen dat ik op mannen viel, dan was het misschien anders verlopen.

20 jaar verder en ik denk er nog steeds dagelijks aan.... Is zonder dollen een serieus trauma. 😨 Niet alleen haar predator face terwijl ik haar betrapte, maar ook de vieze, lacherige doch gegeneerde blikken van haar 70 jarige naakte 'zogenaamde oom' (waar ze elke week naar toe moest), mijn buurman, mijn beste 'vriend' en 4 andere mafketels die ik niet eens kende maar wel compleet naakt naast/voor/op ons bed stonden. Surrealistische nachtmerrie. Als je van iemand houdt. Zo ontzettend kud... Ik ben al dik 20 jaar vrijgezel omdat ik doodsbang ben geworden voor vrouwen sinds dat moment. Is echt een trauma, ik zou een vrouw binnen een relatie geen seconde alleen durven laten. Kud met peren. 😢

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

6 uur geleden zei Meh Meh:

maar ook de vieze, lacherige doch gegeneerde blikken van haar 70 jarige naakte 'zogenaamde oom' (waar ze elke week naar toe moest), mijn buurman, mijn beste 'vriend' en 4 andere mafketels die ik niet eens kende maar wel compleet naakt naast/voor/op ons bed stonden.

Ik heb dit nu 4x gelezen.... dit is nog slechter als goede tijden slechte tijden. Laat staan als je het werkelijk meemaakt :( Wat een drama moet dat zijn geweest. Pff verschrikkelijk. Misschien een keer online 'daten' . Als is het maar om gewoon een chat gesprek met een vrouw te hebben. Maar helaas weet ik ook niet hoe je dit het beste kan aanpakken. Zal per persoon verschillend zijn. :clover::clover:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb gisteravond wat gedronken. Normaal zou ik dit niet zo delen. En dan nog offtopic gaan ook, schandalig. 🤨
Beetje te shockerend om zomaar in een topic te plaatsen. Iets meer uitleg nou de geest uit de fles is.
 
Ik werkte indertijd als assistent manager in de beveiliging, ik had heel rayon Utrecht en verdiende fantastisch.
Door de situatie kon ik niet meer werken, ik heb enkele weken later een soort zenuwinzinking gehad. 
Een goede vrouw kan een man gelukkig maken, een slechte vrouw kan een man met gemak kapot maken.
Wie je maar bent, als je vrouw je soms gelukkig maakt en trouw is, koester haar, je hebt meer dan ik van durf te dromen.
Hopelijk kom ik ooit toch nog een vrouw tegen die mijn vertrouwen weet te winnen, 20 jaar vrijgezel is wel erg lang. 
Echt, veel, veel, veel te lang...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

14 uur geleden zei Meh Meh:

Wie je maar bent, als je vrouw je soms gelukkig maakt en trouw is, koester haar, je hebt meer dan ik van durf te dromen.

Dank je wel, fijn om daar op gewezen te worden. :roos:
Ook ik gun je de partner van je dromen, waarmee je kan oud worden en samen kan genieten van het leven. Die zal op je pad komen, je vraag staat in het universum. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...