Spring naar bijdragen

Het algemene alles over TV-Series topic


Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik zocht een algemeen topic over series. Die was er nog niet dus bij deze :)

topic is bedoeld voor huis, tuin en keuken praat over series die je hebt gezien en waar je over wilt kletsen. 

er zijn topics gerelateerd over series, die gesprekken mogen daar. Dit houden we voor algemene kletskoek.

🎥🎬

gisteren begonnen aan de Netflix serie You Me Her. Aangeraden door een collega, afleveringen duren max 30 minuten en kijkt lekker snel weg. 

eerste twee afleveringen gezien, maar deze willen we wel verder proberen te kijken. Jammer dat de serie vanaf 12 jaar is. Dan blijft het waarschijnlijk allemaal erg braaf. 😜

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Reacties 20
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Op 1-12-2018 om 10:09 zei Duken:

afleveringen duren max 30 minuten en kijkt lekker snel weg

Als je daar een beetje op gesteld bent @Duken heb ik nog wel een tip voor je die waarschijnlijk voor jou een stuk aantrekkelijker is.

The Ranch is een comedyserie met in de hoofdrol Ashton Kutcher en is nu halverwege seizoen 3 https://www.netflix.com/nl/title/80077977 en voor jou dus ook bij Netflix te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 3 weken later...

De nieuwe thrillerserie The Passage met de Amerikaans/Nederlandse acteur Mark-Paul Gosselaar is vanaf dinsdag 29 januari wekelijks te zien op seriezender FOX.
De serie is een productie van Ridley Scott en Matt Reeves en is gebaseerd op de gelijknamige trilogie van Justin Cronin en het 1e seizoen gaat bestaan uit 10 afleveringen

In The Passage wordt er in de medische faculteit Project NOAH door wetenschappers geëxperimenteerd met een virus, wat uiteindelijk moet leiden tot de genezing van alle ziektes. Het onderzoek is zowel baanbrekend als levensgevaarlijk, want iedere misstap kan fataal zijn voor het voortbestaan van de mens.

Als de jonge Amy Bellafonte, wordt gekozen als het dertiende proefpersoon, krijgt agent Brad Wolgast de opdracht om Amy mee te nemen naar Project NOAH. Al snel neemt Brad de rol van surrogaatvader op zich en neemt hij zich voor om Amy met zijn leven te beschermen.
Natuurlijk zijn er al tal van Virus/zombie series geweest, maar misschien de moeite waard om toch te kijken als je even naar Deze Trailer hebt gekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

2 uur geleden zei Drifter:

Virus/zombie

Ik houd daarvan, beetje overleven bij het eind van de wereld. Als het maar een beetje en gaat, walk of the dead duurde te lang 

Even trailer kijken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 3 weken later...

Tipje voor leden die fan zijn van Dwayne Johnson (The Rock) in een rol van Handler / Financieel Makelaar in de HBO serie Ballers.

Het verhaal van Ballers gaat over het leven van American Footballers en alles wat met deze sport te maken heeft, maar meer nog met alle randzaken. Spencer Strasmore (Dwayne Johnson) is een gepensioneerde 'defense man' die na zijn carrière actief blijft in de NFL als financieel manager van verschillende spelers. Hij doet dit samen met zijn partner in crime Joe (Rob Corddry) wie in alle staten is om te zorgen dat de echte sterspelers van de NFL bij hun tekenen.

De seizoenen bestaan uit 10 afleveringen behalve het 4e seizoen (9 afleveringen) die elk ongeveer 25 minuten duren en naar mijn idee net lang genoeg om de serie te blijven volgen. YouTube trailer onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

1 uur geleden zei Drifter:

fan zijn van Dwayne Johnson

Ik dus!! Mooi, korte afleveringen. Die ga ik op de wachtlijst zetten. Dank je wel voor de tip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

weet je wat ik jammer vindt , dat er bepaalde series die ik echt super mooi vindt

niet in Nederland worden uitgebracht op dvd.

of maar half uitgebracht worden. 

weten jullie waarom dat is ?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23
3 uur geleden zei ShadowMaster:

weten jullie waarom dat is ?

Ik kan daar eigenlijk ook alleen naar gissen, maar ik denk dat het puur te maken heeft met productiekosten van de serie zelf en in welke en hoeveel landen de serie's worden uitgezonden, want dat zorgt voor een winstplaatje en in ieder geval volledige kosten dekking. Serie's die door Netflix en HBO worden uitgebracht zullen nauwelijks op DVD verschijnen want die verdienen goudgeld met hun streaming.

Je moet maar zo bedenken dat wanneer serie's maar beperkt op de buis worden gebracht er misschien nog wat kostendekking is door DVD verkoop en dat zie ik nog het meest bij Engelse serie's van de BBC. Maar er is altijd nog de mogelijkheid van een serie downloaden en even branden. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

@Drifter klopt ik heb inderdaad de serie the fosters gedownloadt


Maar ik heb bijvoorbeeld twee series die wel in Engeland worden uitgezonden maar die dus nergens ook NL ondertiteling hebben, en dat is behoorlijk jammer.
Ik snap wel een beetje Engels maar met NL ondertiteling gaat het net wat makkelijker

Gaat bijvoorbeeld om 7th heaven seizoen 1 t/m 7 zijn uitgebracht op dvd en NL ondertiteling , maar seizoen 8 t/m 11 niet uitgebracht maar ook nergens geen NL ondertiteling.
Dus maar een halve serie helaas :( 

dan de serie die inderdaad ook op Netflix is when calls the heart.
niet uitgebracht op dvd , maar ook op internet niet met NL ondertiteling te vinden, ik heb inmiddels wel de seizoenen die er zijn gedownloadt maar dan in het Engels.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De serie 'When calls the heart' daarvan zie ik de eerste 4 seizoenen met  NL ondertiteling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

19 uur geleden zei Monkie:

De serie 'When calls the heart' daarvan zie ik de eerste 4 seizoenen met  NL ondertiteling.

waaaaaar ?? :) dan kan ik ze binnen halen :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

2 uur geleden zei ShadowMaster:

waaaaaar ?? dan kan ik ze binnen halen  

Op newzbin zag ik ze staan. Ik kijk nu net weer, en ze zijn foetsie. Ik weet echt 100% zeker dat alle 4 de seizoenen er gisteren stonden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
3 uur geleden zei Monkie:

Op newzbin zag ik ze staan. Ik kijk nu net weer, en ze zijn foetsie. Ik weet echt 100% zeker dat alle 4 de seizoenen er gisteren stonden.

Hahahaha ze zijn als sneeuw voor de zon verdwenen, maar ik heb die vier seizoenen ook zien staan op Newzbin net als jij @Monkie en ze zijn er inderdaad nu ineens vanaf. Alleen die Kerstfilm staat er nu nog op van When calls the heart.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

Ga eens rond zoeken dan , als nog bedankt allebei 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Tweede seizoen van Soof uitgekeken met mijn vrouw. Eigenlijk wel een erg leuke Nederlandse serie, gezellig om samen te kijken. 

Tipje: Eerste seizoen moet je wel eerst hebben gezien om de characters te kennen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De afgelopen 2 weken het laatste seizoen van House of Cards bekeken. Was niet slecht, maar ik miste Frank Underwood echt.

Goed dat ze het nu hebben afgesloten. Persoonlijk zat ik niet op een 7e seizoen te wachten.

49 minuten geleden zei ShadowMaster:

Ga eens rond zoeken dan , als nog bedankt allebei 😉

Ik had ook nog even verder gekeken. Maar ik kom hem ergens anders zo snel niet tegen met Nederlandse ondertiteling.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

Nou ik ben op de bovenstaande site blijven invullen when calls the heart en het resultaat is ik heb ze eindelijk , ben ze nu aan binnen halen seizoen 1 t/m 4 met NL ondertiteling , seizoen 5 komt eraan staat onder seizoen 4 :)

 

Nu ben ik op zoek naar project mc2 seizoen 1 t/m 6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23
2 uur geleden zei ShadowMaster:

ik heb ze eindelijk , ben ze nu aan binnen halen

Fijn dat ze toch weer tevoorschijn zijn gekomen, want volgens mij heb je die 4 seizoenen nu met retail subs. :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

Inderdaad met NL subs , echt super blij, wel raar dat ze eerst verdwenen waren en nu weer terecht kwamen

maar ben er erg blij mee :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23
  • 2 weken later...

Er is weer een nieuwe Amerikaanse TBS fantasy-/komedieserie op de markt, die uitgezonden wordt door Netflix met een toch wel aparte rol, gespeeld door niemand minder dan Daniel Radcliffe (Harry Potter). Radcliffe speelt de rol van Craig, een engel van het laagste niveau die verantwoordelijk is voor de behandeling van alle gebeden van de mensheid. Steve Buscemi speelt Craig's baas, God, die zich heeft gericht op zijn favoriete hobby's. Om de vernietiging van de aarde te voorkomen, moet Craig zijn meest onmogelijke wonder tot op heden verrichten. 

De serie met de naam Miracle Workers is gebaseerd op het komische boek What in God's Name van Simon Rich en speelt zich af op een werkplek in de hemel en het 1e seizoen bestaat uit zeven afleveringen die elk niet langer dan zo'n 25 minuten duren. Wie een blik wil werpen kan dat doen op de YouTube trailer onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  308
  • Waardering:   215
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  14
  • Lid sinds:  27-10-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zit eigenlijk te wachten op good omens, gebaseerd op een boek van terry pratchett en neil gaiman. Het gaat over het einde der tijden wat niet helemaal gaat zoals het zou moeten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 215
  • 308
  • 14

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...