Spring naar bijdragen
ruud123

office den spike Microsoft account

Recommended Posts

hoi 

ik ben nieuw hier en zit met een probleem , ik heb de laatste nieuwe office  van november  gedownload maar na installatie blijft ie zeuren om een microsoft account

hoe kan ik dit oplossen?

ps. ik had de oude versie geuninstalled en de nieuwe als admin uitgevoerd

groeten

ruud

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lijkt me dat dit geen probleem is wat hier op Duken.nl opgelost moet worden, maar door de Uploader van deze Unattended software op de plek waar het is gedownload.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een microsoft account is je outlook, live of hotmail.com adres.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door twogirls
      Ik heb Office Professional 2016, maar de Engelstalige versie. Ik zou heel graag deze in het nederlands willen gebruiken.
      Ik heb bij microsoft het talenpakket Nederlands gedownload, maar het lukte niet om deze te installeren. Ik kreeg telkens een foutmelding.
      https://support.office.com/nl-nl/article/Language-Accessory-Pack-voor-Office-82ee1236-0f9a-45ee-9c72-05b026ee809f
      Iemand een idee hoe ik het kan omzetten naar het Nederlands of waar ik een Nederlandstalige versie kan vinden?
      Bedankt
    • Gast majos
      Door Gast majos
      Hallo,

Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd met Windows 10.
      Nu heb ik er ook office 2016 er op gezet, hij doet het prima, alleen mijn contactpersonen heeft hij niet mee genomen, heel raar.
      Heb office er af gehaald en opnieuw er op gezet met office 2013, maar weer geen contactpersonen.
      Nu heb ik dezelfde handelingen gedaan op mijn laptop en daar staan mijn contactpersonen er wel op.
      Weet iemand een oplossing?
    • Door bartje
      Ik heb een nieuwe Dell PC met daarop een pre instal van Office 365/2016
      Ik wil zelf een 2016 versie installeren maar dat wil niet lukken.
      Allereerst heb ik alle office bestanden verwijderd en wil dan mijn versie 2016 er op zetten.
      Half weg krijg een fout melding: Tijdens de installatie van Microsoft Office professional plus 2016 is er een fout opgetreden.
      Ik heb al van alles geprobeerd maar op een of andere manier lukt het niet

Wie kent dit probleem en wil me verder helpen  
    • Door Downloader
      Ik wil mijn office 2016 activeren, maar dat lukt me niet. Heb het geprobeerd met Kms activator maar er gebeurd niets. Misschien doe ik iets verkeerd? Of weet iemand een andere oplossing.