Jump to content
dijkrat

subtitle edit doet geen vertaling

Recommended Posts

hallo, sinds ik de nieuwste versie van subtittle edit geinstaleerd heb werkt de google vertaling niet ik druk op translate en de vertaler gaat al de engelse text af maar in de andere kolom verschijnt geen vertaling . ik heb al de vorig versie teruggezet maar het probleem blijft ben al de ganse dag aan het zoeken wat het kan zijn maar vind geen oplossing .ik heb zelfs mijn pc gerepareerd naar gisteren maar niks helpt is er hier een slimme bol die mij kan zeggen waar het aan ligt .

ik zou graag willen weten of er nog een andere programma bestaat  dan subtitle edit

alvast bedankt

dijkrat

Hallo dijkrat,

Er schijnt sinds 5 dagen een probleem te zijn met Google Translate dat verwerkt zit in Subtitle Edit. Of het nog gaat werken is niet duidelijk, maar als je een beetje Engels kan lezen kan je onder Deze link een topic vinden over dit probleem.

In diezelfde Topic staat ook een link naar een ander Online Vertaling Programma

• Thanks 1

3 uur geleden zei dijkrat:

maar zijn er ook nog andere programma,s voor het vertalen van ondertitels

Staat in mijn vorige antwoord als je even klikt op Online Vertaling Programma maar om je even nog iets verder te helpen, staan Onder deze Link nog 10 programma's waar je uit kan kiezen.

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Latest news

• Nu op het forum

• Ik mag toch hopen dat na die goede tips van @Guardian jij tenminste gaat proberen of het jou zelf lukt die regelafstand goed te krijgen zoals het uitgelegd is en dat ook even laat weten. Dat je niet die gehele Paper opnieuw uit wil typen is begrijpelijk, maar dan zal je toch zelf uit moeten zoeken waar je voetnoot probleem is ontstaan.
    • Het lijkt Den Spike maar niet te lukken om langdurig samen te werken met anderen die deze scene een warm hart toe dragen. Ook nu weer een bericht van de Spikesplace staf in navolging van The-NewGeneration en Force4fun; Geachte Spikesplace members;   Na een vergadering binnen het admin/global/super team, hebben we in goed overleg onze samenwerking met Den Spike beëindigd, dit na onenigheid binnen het team, waarin de meningen verschillen niet meer konden worden bijgelegd. We betreuren dit besluit, maar voor de toekomst van Spikesplace is dit de beste beslissing.   Een discussie hier over is niet mogelijk. Graag jullie respect voor deze moeilijke beslissing.   Mvg Spikesplace Staf.
    • Bedankt voor de tip, maar de hele paper uit typen is geen optie. De hele paper is ruim 18000 woordjes verdeeld over 53 pagina's. Er moet wel een simpelere manier zijn om het probleem op te lossen.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Jumanji: The Next Level

• Actie
    • Avontuur

Penoza: The Final Chapter

• Misdaad
    • Drama

Ford v Ferrari

• Drama
    • Actie

Frozen II

• Avontuur