Spring naar bijdragen

YouTube beëindigt het 'Kodi No Limits'-account met 600.000 abonnees.


Gast Drifter

Aanbevolen reactie

YouTube beëindigt het 'Kodi No Limits'-account met 600.000 abonnees.

Het populaire kanaal 'Kodi No Limits', gevuld met honderden educatieve video's over Kodi, is onlangs door YouTube verwijderd. De videostreamingservice meldt dat het meerdere claims van derden heeft ontvangen wegens inbreuk op het auteursrecht, waarschijnlijk voor video's die de piraterij tools van derden promoten. Terwijl alle video's en meer dan 600.000 abonnees weg zijn, zwijgt Kodi No Limits vooralsnog over dit gebeuren.

Het Twitter-account en andere sociale media van Kodi No Limits zijn nog steeds actief, inclusief Instagram waarbij de kanaaluitschakeling werd bevestigd. Op Instagram verscheen wel al een bericht van Doc Squiffy over een nieuw kanaal. En inderdaad, recente berichten op sociale media linken nu naar nieuwe video-inhoud die verschijnt op een nieuw geregistreerd 'No Limits' YouTube-account. De vraag blijft echter hoe lang dat blijft bestaan natuurlijk.

Lees het volledige bericht op Torrentfreak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Moraal van het verhaal, steek geen tijd in Google noch YouTube.

Ze trekken de stekker er genadeloos uit als je per ongeluk een klein scheetje laat.
Ik heb te vaak mensen gezien, die leefden van de inkomsten van hun YouTube video's.
Maar dan zijn er enkele claims, vaak valse, van concurrerende kanalen, weg is je kanaal, weg zijn je inkomsten.
Communiceren met YouTube blijkt dan ook totaal onmogelijk.
Zelfde geldt voor Google, Facebook, Twitter, totaal waardeloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Google is heer en meester, ze kunnen je maken en kraken. Ben het zeker niet met ze eens, maar bellen kan niet. 

Dus als Google zegt, verwijder alle berichten over de Sinterklaas. Dan gaan we die weghalen, anders verdwijn je uit de zoekmachine. 

Zo kan het dus ook zijn met je YouTube kanaal. Wat vandaag mag, kan morgen verboden worden :(

 goed stuk tekst @Drifter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat is het ergste, ze bepalen wat er wel en niet op je website mag staan.
Je kan natuurlijk niet voldoen, maar dat verwijderd Google je uit de index.
En het veranderd inderdaad ook met regelmaat wat wel en niet welkom is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

goeie tekst

ik heb het wel eens mee gemaakt bij facebook, ik werd voor 24 uur uitgeschakeld omdat ik teveel berichten zou hebben geplaatst ( spam volgens hun )  terwijl ik gewoon er wat op aan het verkopen was en in meerdere groepen tegelijk had gezet.

Ik er tegen in wel 6x gereageerd erop , geen 1 x antwoordt gehad.

Net zoals ik youtube wel eens een vraag heb gesteld over iets , maar ook never nooit een antwoordt erop gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...