Spring naar bijdragen

Backup fout Code 0x80070005


Beauf

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  266
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  22-05-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Kan  geen back-up meer maken foutcode 0x80070005

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 23
  • 1

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

42 minuten geleden zei Beauf:

Kan  geen back-up meer maken foutcode 0x80070005

Graag zou ik graag zien of het bij een gebruik van een back-up programma gaat of het gaat over een mogelijkheid die een OS bied.

Indien het Windows 10 betreft zijn er verschillende mogelijkheden wat betreft die foutcode, maar hier betreft het dus dat u die code krijgt bij het maken (of willen maken) van een back-up. Dit zou kunnen de maken hebben met bepaalde rechten die u heeft op de computer, hierbij wordt veel gedacht "Ik ben de eigenaar van de computer of ik heb toch beheerder rechten" , hier kan zowel ja als nee op zeggen. Als beheerder heeft men wel meer rechten dan als gewone gebruiker maar ook hier kan het zijn dat men tegen een probleem aanloopt waardoor men tegen een niet toegestane toegang oploopt, die kan men dan oplossen oplossen op een dieper niveau. u zou eventueel eens op de volgende link kunnen kijken https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_vista-performance/bij-backup-krijg-ik-de-foutmelding-0x80070005/13b2e989-1752-e011-8dfc-68b599b31bf5 , u zal zien dat het niet hier gaat over Windows 10 maar over een oudere versie van het OS maar de aangereikte oplossing kan wel degelijk ook hier een oplossing zijn. Mocht u echter niet onmiddellijk hier een oplossing zien staan dan dien u even te klikken op reacties en dan zullen alle andere antwoorden zichtbaar worden waarin zich misschien andere oplossingen aangeboden worden die beter passen bij u. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
1 uur geleden zei Beauf:

foutcode 0x80070005

Ik heb een pagina gevonden die een mogelijkheid heeft om die foutcode te herstellen die wellicht de moeite waard is en jouw probleem misschien oplost Klik even op deze link en selecteer even Windows 10 in het kleine venster als jouw systeem niet automatisch wordt herkend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...