Spring naar bijdragen

Daemon tools, WinRAR en spel installeren?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-12-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dag allemaal,

 

Sinds kort ben ik weer aan het downloaden geslagen en beetje bij beetje komt alles weer naar boven.

Een film downloaden gaat mij makkelijk af, maar nu de spelletjes..

 

Via 1337 nog wattes heb ik De Sims 4 gedownload, WinRar en daemon tools. 

Nu is mijn vraag, hoe werkt dit ook al weer?

 

Als download klaar is, uitpakken met WinRar en dan het uitgepakte bestand weer met daemon tools? Ik weet het even niet meer.. Iemand die mij hier bij kan helpen?

Sims 4 gaat overigens via origin, moet hier nog wat mee gebeuren?

 

Alvast bedankt mensen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Geplaatste fotos

Hallo Niesje06,

In eerste instantie moet je het gedownloade spel uitpakken met WinRar als er niet direct een ISO in de downloadmap staat. Met Daemon Tools kun je daarna een ISO bestand van een spel dus als een virtuele Z-schijf aanmaken om zo het spel te kunnen installeren en spelen.

Uiteraard moet je Daemon Tools eerst downloaden en installeren als je dat nog niet op de PC hebt staan en open daarna Daemon Tools via de snelkoppeling in je start-menu of via de knop op je start-scherm.

Klik op het icoon met de groene plus en het cd-schijfje en navigeer naar de map op je computer waar het ISO bestand (jouw Sims 4) staat dat je wil mounten. Klik vervolgens op het groene + teken om een ISO toe te voegen.

Het ISO bestand is nu geopend en bevindt zich in de bibliotheek met ISO bestanden die je met Daemon Tools kunt openen. Selecteer in de bibliotheek welk ISO bestand je wil mounten en klik vervolgens onderin het Daemon Tools scherm op de groene ‘play’ knop. Als je er met je muis overheen gaat valt daar de tekst ‘Mount’ te lezen. Na het aanklikken van die knop zal Daemon Tools het ISO bestand openen als een virtueel schijfstation. Klik op mount om de ISO te mounten / openen.

Is het mounten gelukt? Dan zal het virtuele schijfstation automatisch worden geopend door Windows. Je kunt vervolgens alle inhoud van het gemounte ISO-bestand bekijken of openen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-12-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Top!! Bedankt voor je snelle antwoord... Als ik het zo lees moet het wel goed komen..

Zo niet, dan hoor je het wel haha!

 

Bedankt!! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-12-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

2 uur geleden zei Drifter:

Hallo Niesje06,

In eerste instantie moet je het gedownloade spel uitpakken met WinRar als er niet direct een ISO in de downloadmap staat. Met Daemon Tools kun je daarna een ISO bestand van een spel dus als een virtuele Z-schijf aanmaken om zo het spel te kunnen installeren en spelen.

Uiteraard moet je Daemon Tools eerst downloaden en installeren als je dat nog niet op de PC hebt staan en open daarna Daemon Tools via de snelkoppeling in je start-menu of via de knop op je start-scherm.

Klik op het icoon met de groene plus en het cd-schijfje en navigeer naar de map op je computer waar het ISO bestand (jouw Sims 4) staat dat je wil mounten. Klik vervolgens op het groene + teken om een ISO toe te voegen.

Het ISO bestand is nu geopend en bevindt zich in de bibliotheek met ISO bestanden die je met Daemon Tools kunt openen. Selecteer in de bibliotheek welk ISO bestand je wil mounten en klik vervolgens onderin het Daemon Tools scherm op de groene ‘play’ knop. Als je er met je muis overheen gaat valt daar de tekst ‘Mount’ te lezen. Na het aanklikken van die knop zal Daemon Tools het ISO bestand openen als een virtueel schijfstation. Klik op mount om de ISO te mounten / openen.

Is het mounten gelukt? Dan zal het virtuele schijfstation automatisch worden geopend door Windows. Je kunt vervolgens alle inhoud van het gemounte ISO-bestand bekijken of openen.

Oké ik heb het ISO bestand gevonden en geopend in Daemon Tools. Maar het spel werkt niet.. Ik krijg op mijn bureaublad: The Sims 4 met een Daemon afbeelding erin. 

Nog tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-12-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

Wanneer je ISO in Daemon Tools is gemount moet je het spel wel installeren op je Harde Schijf, maar houd er rekening mee dat er tal van problemen zijn met niet legale versies van deze Sims 4, want er zitten veel meer beveiligingen in dan in de eerdere Sims versies. Probeer het spel na de installatie te spelen door te openen of uitvoeren als Administrator en klik het spel een keer of 2 aan om het spel te starten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...