Jump to content
olympustenay

Wat is de beste direct download site met nederlandse content?

Recommended Posts

My dutch is not good but I will try. I am looking for some dutch content to improve my dutch.

Ik zoek een direct download site met Mega.nz link of anders. Ik zoek alleen Nederlandse content (comics, movies, tv series). Ik heb thenew-generation.net gevonden maar dat is usenet stuff. Ik zoek dat niet. Ik zoek direct download stuff like snahp.it. Kunnen jullie mij helpen?

Hallo olympustenay,

There isn't a website with only Dutch content, but the list below shows the websites where you can find it.

Een website waar alleen Nederlandstalige content staat is er niet, maar in onderstaande lijst staan wel de websites waar je dat uiteraard kan vinden.

De meest populaire Nederlandse torrentsites van 2018:

site_logo.gif

- update December 2018 -

• Like 1

Guest Iguana
Op 29-12-2018 om 06:26 zei olympustenay:

My dutch is not good but I will try. I am looking for some dutch content to improve my dutch.

Ik zoek een direct download site met Mega.nz link of anders. Ik zoek alleen Nederlandse content (comics, movies, tv series). Ik heb thenew-generation.net gevonden maar dat is usenet stuff. Ik zoek dat niet. Ik zoek direct download stuff like snahp.it. Kunnen jullie mij helpen?

Ik denk dat je daarvoor hier goed terecht kan. https://www.c2s.pw/  of deze http://www.back2happiness.eu/smf/index.php  en deze is er ook nog https://www.discovery4you.com/forum/ 

Guest blackman

hier heb je ook nog een sites pas tegen gekomen naar goed zoeken 

Weg ermee

actieforum.com is zo een gratis forum dienst. Ik ben benieuwd, lijkt mij niet dat er veel content op staat. Dan zijn dit soort sites snel weer offline. Staat hier wel wat leuke content @blackman ? Dan is het mooi meegenomen :)

Guest blackman

het is een pas opgestarte forum dus nu op dit moment nog weinig maar dat kom in orde en zij werken met fileshares sites zoals mega workupload en dergelijke

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By cezary
      Hallo allemaal,
      Ik ben op zoek naar nederlandse warez boardz (forums) waar je via een link naar een file hosting website (zoals fileshark, filefactory, mega) direct een bepaalde bestand kan downloaden (vaak moet je dan eerst ingelogd zijn om die links te zien). Ik heb een beetje gezocht (ook hier op de site) maar kon weinig erover vinden.
      Wat verbaast me is dat in Spotnet zo populair is, ik heb er even op gekeken en de content is best beperkt. Het lijkt eigenlijk alsof het aan langzaam aan het uitsterven is. Bijvoorbeeld check luisterboeken - er zijn mischien 20 rezultaten voor de laatste 30 dagen, laatste upload 12 dagen geleden. Bij magazines - veel bs titels, weinig waardevolle titels.
      Ik ben zelf voornamelijk op zoek naar pdf van computer magazines, maar kan deze nergens vinden. Kan misschien iemand mij een tip geven waar ik deze magazines kan vinden? Eventueel via prive bericht.
      Groetjes
      PS Voorbeeld van zo'n warez board voor woordenboeken, schoolboeken, zelfstudieboeken, etc: https://vk.com/aeroenglish
    • By Trizomu
      Samenvatting: De man die faam verwerfde als het brein achter piratensite Megaupload laat weer van zich horen. Na een eerste slecht afgelopen poging wil Kim Schmitz wederom een legale opslagdienst lanceren.
      Kim Schmitz, alias Kim Dotcom, worstelt nog altijd met de juridische uitlopers van zijn opgedoekte illegale downloadsite MegaUpload, maar de ondernemer blijft niet stilzitten. Op Twitter kondigde hij gisteren aan dat hij een clouddienst aan het opzetten is die gebruikers onder andere 100 GB gratis opslag zal opleveren.
      Mega
      Klinkt bekend in de oren? Ongeveer drie jaar geleden maakte Kim Dotcom een gelijkaardig plan bekend, alleen ging het toen om een dienst die 50 GB gratis geheugenruimte zou voorzien: Mega. Die cloudservice kwam er ook, maar Schmitz stapte na 9 maanden op bij het bedrijf. Dat deed hij naar eigen zeggen om zich op zijn rechtzaak te kunnen concentreren en omdat hij een politieke partij uit de grond wilde stampen. Die partij kwam er in 2014 in Nieuw-Zeeland, het land waar hij sinds 2010 woont. De Internet Party deed mee aan de parlementsverkiezingen in dat jaar, maar won geen enkele zetel.
      Vijfde verjaardag
      Kim Dotcom is niet gelukkig met de evolutie van zijn eerste legale geesteskind Mega. Een dag voor hij onthulde dat hij aan een nieuwe clouddienst werkte, stuurde hij nog een boze tweet daarover de wereld in. Schmitz wil nog geen details geven over hoe de nieuwe website zal werken, maar stelt wel in een interview met Torrentfreak dat “acht jaar kennis en een lange planningsperiode hierin zijn gegaan. Het zal mijn beste creatie tot nu toe worden.”
      Verder hint Dotcom er met de hashtag #5thRaidAnniversary ernaar dat de dienst in januari 2017 beschikbaar zal zijn, precies vijf jaar nadat hij werd opgepakt en MegaUpload offline werd gehaald. Ook over de naam van de service licht hij al een tipje van de sluier: “De naam van de nieuwe site zal mensen blij maken”. Of iets duidelijker geformuleerd:

Toon volledig nieuwsbericht
    • By Trizomu
      Samenvatting: De man die faam verwerfde als het brein achter piratensite Megaupload laat weer van zich horen. Na een eerste slecht afgelopen poging wil Kim Schmitz wederom een legale opslagdienst lanceren.
      Kim Schmitz, alias Kim Dotcom, worstelt nog altijd met de juridische uitlopers van zijn opgedoekte illegale downloadsite MegaUpload, maar de ondernemer blijft niet stilzitten. Op Twitter kondigde hij gisteren aan dat hij een clouddienst aan het opzetten is die gebruikers onder andere 100 GB gratis opslag zal opleveren.
      Mega
      Klinkt bekend in de oren? Ongeveer drie jaar geleden maakte Kim Dotcom een gelijkaardig plan bekend, alleen ging het toen om een dienst die 50 GB gratis geheugenruimte zou voorzien: Mega. Die cloudservice kwam er ook, maar Schmitz stapte na 9 maanden op bij het bedrijf. Dat deed hij naar eigen zeggen om zich op zijn rechtzaak te kunnen concentreren en omdat hij een politieke partij uit de grond wilde stampen. Die partij kwam er in 2014 in Nieuw-Zeeland, het land waar hij sinds 2010 woont. De Internet Party deed mee aan de parlementsverkiezingen in dat jaar, maar won geen enkele zetel.
      Vijfde verjaardag
      Kim Dotcom is niet gelukkig met de evolutie van zijn eerste legale geesteskind Mega. Een dag voor hij onthulde dat hij aan een nieuwe clouddienst werkte, stuurde hij nog een boze tweet daarover de wereld in. Schmitz wil nog geen details geven over hoe de nieuwe website zal werken, maar stelt wel in een interview met Torrentfreak dat “acht jaar kennis en een lange planningsperiode hierin zijn gegaan. Het zal mijn beste creatie tot nu toe worden.”
      Verder hint Dotcom er met de hashtag #5thRaidAnniversary ernaar dat de dienst in januari 2017 beschikbaar zal zijn, precies vijf jaar nadat hij werd opgepakt en MegaUpload offline werd gehaald. Ook over de naam van de service licht hij al een tipje van de sluier: “De naam van de nieuwe site zal mensen blij maken”. Of iets duidelijker geformuleerd:

• Aanbevolen nieuws

• Nu op het forum

• Dat is minder inderdaad. Mijn ervaring is prima met Amazon, ook als het aankomt op het retour sturen van een bestelling. Als een app me bevalt betaal ik er graag voor. Misschien is de prijs wat hoog (11 euro) voor een app als dit, maar je krijgt er wel standaard ruim 80 dynamische wallpapers (en wellicht meer bij nieuwe updates van de app) en prima support (merkte ik al) voor terug. Uiteraard heb ik zo me grenzen qua prijs voor een app Leuk voorbeeld: Ik maak al jaren gebruik van de app PDF Expert, toen betaalde je daar standaard iets van 10 euro voor. Nu is dat 80 euro. (los van eventuele tijdelijk korting). Dat vind ik echt te gortig voor een PDF reader.
    • Mogge allemaal. Fijn, de nieuwe premie. Totaal (basis + tandarts) ga ik bijna 9 euro per maand meer betalen. Dat wordt zeker even shoppen als alles bekend is.
    • Toch best geinig,  vroeger werkte Spotnet niet meer, Daarna kwam Spotnet 2.0. Die fixte veel bekende issues, en nu is Spotnet 2.0 stuk en vallen we terug op Spotnet classic.  
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Chernobyl

• Drama

Terminator: Dark Fate

• Actie
    • Sciencefiction

De Club van Lelijke Kinderen

• Actie
    • Avontuur

Wat is dan liefde

• Komedie
    • Romantiek