Spring naar bijdragen
Duken

Gelukkig nieuwjaar 2018-2019 topic

Recommended Posts

Terug van weggeweest.... Zo een 4 jaar geleden was het laatste gelukkig nieuwjaar topic. Ik maak hem lekker weer aan voor dit jaar. Omdat het kan ūüéÜ

Het topic om de laatste dagen en uren van het oudejaar door te komen. 

Natuurlijk hoort hier ook eenÔĽŅ¬†award bij... ūüéá

Wie is het eerste lid dat in 2019 iedereen een gelukkig Nieuwjaar wenst in dit Topic?

LeÔĽŅt¬†ÔĽŅwel: Tijd van het forum is leidend.

Bij je profiel krijg je de de befaamde 1st post 2019 award :proost: (admin is uitgesloten).

2448.gif

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je zelf al wat ouder bent lijkt het wel of een jaar steeds sneller voorbij is, maar dat zal wel illusie zijn en meer te maken hebben met alle activiteit die je nog hebt om die 365 dagen door te komen.

In mijn geval heeft de tijd die ik heb besteed aan het proberen op te lossen van wat probleempjes van leden op Duken.nl naast mijn normale arbeid, ervoor gezorgd dat het lijkt of de tijd voorbij gevlogen is en dat geeft een goed gevoel.

Ik hoop voor mezelf dat ik dat in 2019 ook kan en mag blijven doen samen met alle personen die actief zijn op deze al jarenlang aanwezige fantastische website. :proost:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik herken mij ook in de snelheid van afgelopen jaar. De tijd vliegt voorbij, best raar. Als kind kon je dagen aftellen naar je verjaardag. Nu tel je met seizoenen.... Nog even en de witbier komt weer in aantocht.

In 2019 probeer ik meer in Duken.nl te steken. Afgelopen tijd druk gehad en merk dat ik er weer meer plezier in krijg. Tijd moet ik meer vrijmaken. Ook maar weer wat upgrades inplannen en we gaan er een mooi jaar van maken met z'n allen.

Ik vraag mij af of in 2019 de eerste download boetes gaan vallen. Had ze eerlijk gezegd wel in 2018 verwacht in Nederland. Gelukkig was dit toch niet het geval. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wens iedereen een fijne jaarwisseling en voorspoedig 2019

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog 4 uurtjes mensen :)

ūüéáūüéÜ

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!!! Een fantastisch 2019 voor een ieder :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vergeet het afgelopen jaar
trek uw handen uit het haar
Want nu gaat het beginnen
In 2019 zullen we wel winnen
Gezondheid, liefde en geluk,
Je zal zien onze hoop kan niet meer stuk!

Happy-New-Year-2018-GIF.gif

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei downloadfreak:

Beste wensen voor 2019 allemaal!!!

Je hebt de award verdient binnen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor iedereen een gezond en gelukkig 2019

Groetjes 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe mee met dit gesprek....

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Vergelijkbare bijdragen

• Door William
      Hier vinden we de de meest populaire internationale en Nederlandse torrent websites uit 2019. De lijst wordt maandelijks bijgewerkt met sites die zijn toegevoegd of offline zijn gehaald. In 2018 zijn er veel grote Nederlandse torrent communities gesneuveld maar hier zijn ook weer nieuwe sites voor terug gekomen. Er zijn dus nog volgende sites om je content te vinden. 
      Maak je gebruik van Torrents, dan is een VPN verbinding bij het downloaden natuurlijk een vereiste. Een overzicht van VPN providers en een handleiding van de VPN verbinding vinden we hier.
      De meest populaire Nederlandse torrent communities van 2019:

Meer dan 10000 torrents Extreme Torrents Film Paleis Muziekfabriek Meer dan 5000 torrents Alleen Retail E-book Paradise Media Maatjes Meer dan 4000 torrents First Release Meer dan 2000 torrents Neutronen Place Pandora Place Taranis Torrent Plaza Meer dan 1000 torrents Dutch Movie The Unbreakables Tutti's Place Meer dan 500 torrents Fast Move Lightning Tor Besloten Torrentsites / Alleen op uitnodiging Ultimate Force Ultimate Torrents De meest populaire internationale torrentsites van 2019:

YTS.AM   1337X THE PIRATE BAY RARBG TORRENTZ2 NYAA.SI LIMETORRENTS ZOOQLE EZTV.AG TORRENTDOWNLOADS VPN Verbinding
      Een VPN verbinding is voor de Nederlandse downloader anno 2019  een verplichting geworden. Naast je abonnement van je provider zoals Ziggo, KPN etc is het bij het downloaden van films en muziek een actieve VPN verbinding nodig. In 2017 was een VPN verbinding nog voor de "download nerds", in 2018 was de VPN verbinding al zo veel besproken dat de gemiddelde downloader er al mee aan de slag ging. In 2019 is een VPN connectie een vereiste geworden.

Toon volledig nieuwsbericht
    • Door William
      Hier vinden we de de meest populaire internationale en Nederlandse torrent websites uit 2019. De lijst wordt maandelijks bijgewerkt met sites die zijn toegevoegd of offline zijn gehaald. In 2018 zijn er veel grote Nederlandse torrent communities gesneuveld maar hier zijn ook weer nieuwe sites voor terug gekomen. Er zijn dus nog volgende sites om je content te vinden. 
      Maak je gebruik van Torrents, dan is een VPN verbinding bij het downloaden natuurlijk een vereiste. Een overzicht van VPN providers en een handleiding van de VPN verbinding vinden we hier.
      De meest populaire Nederlandse torrent communities van 2019:

Meer dan 10000 torrents Extreme Torrents Film Paleis Muziekfabriek Meer dan 5000 torrents Alleen Retail E-book Paradise Media Maatjes Meer dan 4000 torrents First Release Meer dan 2000 torrents Neutronen Place Pandora Place Taranis Torrent Plaza Meer dan 1000 torrents Dutch Movie The Unbreakables Tutti's Place Meer dan 500 torrents Fast Move Lightning Tor Besloten Torrentsites / Alleen op uitnodiging Ultimate Force Ultimate Torrents De meest populaire internationale torrentsites van 2019:

YTS.AM   1337X THE PIRATE BAY RARBG TORRENTZ2 NYAA.SI LIMETORRENTS ZOOQLE EZTV.AG TORRENTDOWNLOADS VPN Verbinding
      Een VPN verbinding is voor de Nederlandse downloader anno 2019  een verplichting geworden. Naast je abonnement van je provider zoals Ziggo, KPN etc is het bij het downloaden van films en muziek een actieve VPN verbinding nodig. In 2017 was een VPN verbinding nog voor de "download nerds", in 2018 was de VPN verbinding al zo veel besproken dat de gemiddelde downloader er al mee aan de slag ging. In 2019 is een VPN connectie een vereiste geworden.

• Gast Ziggoloos
      Door Gast Ziggoloos
      Beste, sinds dit jaar heb ik geen Ziggo meer maar ik wil wel heel graag formule 1 kijken. Het vreemde is dat er geen legaal alternatief is dan weer lid worden van Ziggo?! Belachelijk! Ik wil Max zien racen in het nieuwe formule 1 2017 seizoen.
      Zondag gaan ze weer van start dus ik moet gaan kijken vanachter mijn computer of tablet. 
      Kan iemand mij vertellen hoe ik via streams de wedstrijden kan bekijken? Heb ik daar additionele software bij nodig of kan het ook via websites? Het zou vervelend zijn als ik het zondag nog nog zou moeten uitzoeken.
      Met andere woorden, help mij aan een gratis formule 1 stream zodat ik max Verstappen kan zien knallen op Melbourne. 
      Update-  Vanaf Pagina 4 staan de links en updates voor het formule 1 2018 seizoen.
    • Door Duken
      Het formule 1 seizoen gaat weer beginnen. Om precies te zijn begint Max Verstappen weer op¬†17 maart 2019 met de Grand Prix van Australi√ę en eindigt deze weer op 1 december met de GP van Abu Dhabi.¬†
      Vorig jaar hadden we ook een gezellig actief topic over de resultaten en mogelijkheden tot streams en live kijken van de race wedstrijden. Gelukkig heb ik zelf (nog) Ziggo en mag ik live kijken maar er zijn andere leden en bezoekers welke op een andere TV dienst zitten maar ook graag formule 1 willen kijken. Daarom kunnen we het hier ook hebben over mogelijke live streams welke je kan volgen op je computer of telefoon zodat je ook de wedstrijden kan gaan kijken. 
      In dit topic bespreken we de mogelijkheden voor het kijken van de race wedstrijden en via bijvoorbeeld Duitse TV kanalen, live stream websites of met software zoals die van Kodi. Natuurlijk kunnen we het ook hebben over de racen en al het anderen in de racerij van formule 1 seizoen 2018.
      Onderstaand de race kalender van 2019.
      Datum
      Grand Prix
      Starttijd race Zondag 17 maart
      Australi√ę
      6.10 uur Zondag 31 maart
      Bahrein
      17.10 uur Zondag 14 april
      China
      8.10 uur Zondag 28 april
      Azerbeidzjan
      14.10 uur Zondag 12 mei
      Spanje
      15.10 uur Zondag 26 mei
      Monaco
      15.10 uur Zondag 9 juni
      Canada
      20.10 uur Zondag 23 juni
      Frankrijk
      15.10 uur Zondag 30 juni
      Oostenrijk
      15.10 uur Zondag 14 juli
      Groot-Brittanni√ę
      15.10 uur Zondag 28 juli
      Duitsland
      15.10 uur Zondag 4 augustus
      Hongarije
      15.10 uur Zondag 1 september
      Belgi√ę
      15.10 uur Zondag 8 september
      Itali√ę
      15.10 uur Zondag 22 september
      Singapore
      14.10 uur Zondag 29 september
      Rusland
      13.10 uur Zondag 13 oktober
      Japan
      7.10 uur Zondag 27 oktober
      Mexico
      20.10 uur Zondag 3 november
      Verenigde Staten
      20.10 uur Zondag 17 november
      Brazili√ę
      18.10 uur Zondag 1 december
      Abu Dhabi
      14.10 uur Andere Tv Kanalen die een Formule 1 2019 livestream verzorgen. Deze kan je misschien ook ontvangen bij je Televisie provider. 
      LANDÔĽŅÔĽŅ KANAAL TAAL Verenigde Staten NBC Sports Engels Verenig Koninkrijk(UK) NBC Sports¬†Univision Deportes Engels- Spaans Finland MTV3 Fins Tsjechische Republiek Nova Sport Tsjechisch Japan Fuji TV Japans Spanje Antena 3¬†Esport3 Spaans Frankrijk Canal + Sport Frans Itali√ę ¬†Sky Sports F1 Italiaans Roemeni√ę Dolce Sport RoemeniÔĽŅ√ę Australi√ę ¬†√©√©n Engels Zweden NBC Sports Zweeds Duitsland RTL Television Duits Kroati√ę MAXtv Kroatisch Midden Oosten Bein Sport 6 Arabisch Canada RDS 2¬†TSN 3 Engels- Frans ÔĽŅ

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Hackers hebben via de updatesoftware van computermaker Asus malafide software (malware) weten te verspreiden. De aanvalssoftware werd op deze manier op een half miljoen computers ge√Įnstalleerd, aldus onderzoekers van antivirusbedrijf Kaspersky tegenover Motherboard. De malware was vermomd als een update voor Asus-computers. Door binnen te dringen in de software voor automatische updates, kon de software op grote schaal worden ge√Įnstalleerd op computers. De updatesoftware staat standaard ge√Įnstalleerd op alle computers van Asus en kijkt eens in de zoveel tijd of er nieuwe updatesoftware beschikbaar is. ¬† De onderzoekers denken dat de malware op een half miljoen computers terecht is gekomen, maar is gebruikt om slechts zeshonderd computers actief aan te vallen. De malware keek of de getroffen computer √©√©n van deze zeshonderd apparaten was. Bleek dit het geval, dan werd er extra malware ge√Įnstalleerd. Deze stelde de hackers in staat om binnen te dringen op de computers. Gestolen beveiligingscertificaat misbruikt voor malware De hackers gebruikten een gestolen beveiligingscertificaat van Asus, waardoor ze hun malware konden signeren. Hierdoor werd de aanvallende code niet door standaard virusscanners gedetecteerd. De malafide software werd in januari voor het eerst opgemerkt. De meeste getroffen computers staan volgens Kaspersky in Rusland, gevolgd door Duitsland en Frankrijk. De beveiligingsonderzoekers zeggen Asus te hebben ingelicht, maar de computermaker heeft tot op heden klanten niet ge√Įnformeerd. ¬† ¬† Toon volledig nieuwsbericht
    • Mijn fout dan, ik dacht dat het ebooks-shares.net was! Bedankt voor je uitleg!¬† Ja klopt ben lid van TNG, en helaas is Mystic Girl gestopt met uploaden... Zal even in het overzicht kijken of ik er nog leuke sites bij krijg heb al meerdere namelijk.¬†
    • Klopt helemaal, het aanbod is heel redelijk op dit moment. Het verdwijnen van MysticGirl van een van deze communities is echter wel een grote aderlating. Hoop dat die weer snel ergens op gaat duiken.
  • Nieuwe aanmaken...