Spring naar bijdragen

Doubleclick.net verwijderen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  532
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  607
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  04-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Weet iemand hier hoe ik doubleclick.net kan verwijderen? ik heb AVG, Malwarebytes en Hitman pro geprobeerd, maar niets heeft geholpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 532
  • 3

Hallo bambi1515,

Je hebt een lastig op te ruimen probleem en waarschijnlijk komt het er op neer om verschillende mogelijkheden uit te proberen.

Heb je al gekeken of je het gewoon handmatig kan verwijderen;

Windows 7 / Windows Vista:

Klik op Start .

Vervolgens Configuratiescherm .

Klik op Een programma verwijderen .

Zoek Ad.doubleclick.net en klik op Verwijderen .

Als dat niet werkt heb ik onderstaand nog een omschrijving:

Onder deze link staat een Nederlandse omschrijving voor verwijdering van doubleclick.net op jouw windows 7 versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  532
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  607
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  04-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoi Drifter,

ik heb momenteel een andere pc met windows 10. Ik heb jouw advies opgevolgd en die AdwCleaner+MalwareBytes gebruikt. Helaas, geen resultaat.

 

bewerkt door bambi1515
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 532
  • 3

Je kan proberen je pc op te schonen met CCleaner en alle Cookies te verwijderen, maar als je weer op een advertentie klikt in je browser heb je kans dat het gelijk weer terug is.

Het is een vervelend onderdeel wat in Google zit en voor zover ik heb kunnen ontdekken moet het stoppen als je een Ad-blocker gebruikt of een Browser waar sowieso een adblocker in de instellingen zit zoals Opera.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  532
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  607
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  04-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb een Adblock nu. Maar ik vrees dat Doubleclikc.net echt vast zit, wat ik ook probeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 532
  • 3

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-06-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Revo uninstaller al geprobeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53
31 minuten geleden zei bambi1515:

Ik heb een Adblock nu. Maar ik vrees dat Doubleclikc.net echt vast zit, wat ik ook probeer.

Heb je ook al je cookies al een keer verwijderd? en heb je gekeken op je Startscherm tussen je Apps of er Ad-doubleclick.net software is geïnstalleerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

12 uur geleden zei Drifter:

Heb je ook al je cookies al een keer verwijderd? en heb je gekeken op je Startscherm tussen je Apps of er Ad-doubleclick.net software is geïnstalleerd?

Belangrijke toevoeging: Een andere methode om adware te verwijderen is het Configuratiescherm en vervolgens alle betrokken webbrowsers te resetten, hierbij is het mogelijk (naar alle waarschijnlijkheid wel) dat al u eigen instellingen aan u browser verloren gaan. Verwijderen in Windows 10: ga naar

duken 06.JPG

Klik op apps

duken 07.JPG

selecteer het programma dat u wil verwijderen, door er op te klikken, en klik op verwijderen. Laat daarna nog even Ccleaner erop los

duken 08.JPG

Selecteer niet cleaner maar Register en vink alle mogelijkheden aan om daarna op Analyseren te klikken, hierna krijgt u een overzicht wat er zal verwijderd worden en eens dat gedaan is klikt u rechtsonder op Herstel geselecteerde fouten (dit is een voorbeeld van bij mij,de afbeelding) :

duken 10.JPG

dan krijgt u bv de volgende afb:

duken 11.JPG

hierbij klikt u op Nee en opnieuw krijgt u een mogelijkheid om een keuze te maken

duken 12.JPG

hier kiest u "Herstel alle geselecteerde fouten" en krijgt u als alles verwijderd is de melding "fout hersteld", indien u alle stappen vanaf afb. 4 eens herhaald kan het zijn dat het programma alsnog een paar fouten vindt dan kan u deze ook gerust laten herstellen, worden er geen fouten meer gevonden dan kan u even de cleaner laten lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  532
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  607
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  04-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Heren,

bedankt voor de reacties maar doubleclick.net is niet eens te vinden in Apps en onderdelen. Maar die is volgens Hitman Pro wel aanwezig. Ik kan het weten want ik scan my pc elke dag met Hitman Pro. Hoewel doubleclick.net is elke keer gedetecteerd, hij maar terug blijft komen na verwijdering. Trouwens ik heb mijn mozilla webbrowsers al gereset voor een paar keer, maar niets helpt. De extensie menu van firefox gaf alleen een overzicht van 1 software, namelijk adblock.

bewerkt door bambi1515
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 532
  • 3

Doubleclick.net kan zich ook verbergen in andere toepassingen die geïnstalleerd zijn via Cookies. Ik vraag nog maar even een keer of je al gekeken hebt of het probleem er nog is als je CCleaner hebt gebruikt en alle cookies hebt laten verwijderen inclusief alle rommel op je PC? Tevens zijn de privacy en advertentie instellingen in je Google account mede van belang of je nog langer last blijft houden van Doubleclick. (je kan dat allemaal uitschakelen) Als je even inlogt in je account onder deze link naar deze pagina

Ik heb nog 1 andere website met een verwijdering omschrijving gevonden die je kan proberen http://www.2remove-threats.com/nl/ad-doubleclick-net-verwijderen/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 13-1-2019 om 13:59 zei bambi1515:

Heren,

bedankt voor de reacties maar doubleclick.net is niet eens te vinden in Apps en onderdelen. Maar die is volgens Hitman Pro wel aanwezig. Ik kan het weten want ik scan my pc elke dag met Hitman Pro. Hoewel doubleclick.net is elke keer gedetecteerd, hij maar terug blijft komen na verwijdering. Trouwens ik heb mijn mozilla webbrowsers al gereset voor een paar keer, maar niets helpt. De extensie menu van firefox gaf alleen een overzicht van 1 software, namelijk adblock.

Start je pc eens op in veilige modus en voer dan Hitman Pro uit als Administrator => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren. Wellicht kan Hitman Pro deze doubleclick.net dan wel volledig verwijderen.

bewerkt door reneetje1969
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...