Spring naar bijdragen

Opstarten uTorrent gaat automatisch


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Telkens als ik mijn PC opstart start ook uTorrent op ondanks dat "Start uTorrent bij opstarten PC" uitgevinkt is .

Oplossing ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Probeer qBittorent eens. Geen malware, open source en het werkt vrijwel hetzelfde als uTorrent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
11 uur geleden zei nolikomaaseik:

Telkens als ik mijn PC opstart start ook uTorrent op ondanks dat "Start uTorrent bij opstarten PC" uitgevinkt is .

Oplossing ???

Ik vermoed dat een update in Windows 10 hier de oorzaak van is en als in de UI Settings onder System Tray een vinkje staat in Bij afsluiten minimaliseer naar Systeemvak, dan blijft uTorrent draaien in de achtergrond.

Als je uTorrent afsluit voordat Windows afgesloten wordt kijk dan eerst even rechts onderin de balk bij het pijltje in het vakje pictogrammen of daar het symbool van uTorrent nog staat en zoja klik het dan met de rechter muisknop aan op afsluiten. In Taakbeheer (Klik onder in de taakbalk op de rechtermuisknop en open Taakbeheer) kan ook gecontroleerd worden of uTorrent in het opstart menu aanwezig is door naar het tabblad Opstarten te gaan en daar indien uTorrent aanwezig is en ingeschakeld staat, klik dan op de regel en vervolgens rechts onderin op Uitschakelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Afsluiten staat er niet wel venster afsluiten . In taakbeheer staat Utorrent niet bij de opstartprogramma's . 

Deze morgen laptop opgestart en tegelijkertijd start uTorrent ook op . Probleem niet opgelost .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als ik de huidige uTorrent verwijder en ik vervang hem door qBittorent ben ik dan mijn films kwijt die nu nog in uTorrent staan ? Ik weet wel als de downloading van een film gedaan is bij uTorrent  dat deze automatisch naar mijn map Downloads in de verkenner gaat .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nee, de films blijven gewoon in de folder downloads staan. Je kan ze eventueel verplaatsen naar een andere folder, dan weet je zeker dat alles goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Beste @nolikomaaseik in uw 1e hulpverzoek noemt u "PC opstart" en in een andere regel "Deze morgen laptop opgestart". Wordt uTorrent gebruikt op de PC Desktop of op een Laptop en is het besturingssysteem Windows 10 of anders?

Een probleem oplossen is wellicht mogelijk, maar dan wel met de juiste informatie.

Er is op dit moment veelvuldig sprake op internet over het ongewild zelf opstarten van uTorrent gelijktijdig met de Windows opstart na de laatste grote updates in Oktober 2018 voor Windows 10. Een oplossing van dit probleem is nog nergens genoemd.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat is het eigenaardige . Ik heb uTorrent zowel op mijn PC staan als op mijn laptop en op mijn laptop start uTorrent mee op en op mijn PC niet . De besturingssystemen zijn zowel op mijn laptop als op mijn PC Windows 10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65
12 minuten geleden zei nolikomaaseik:

Dat is het eigenaardige . Ik heb uTorrent zowel op mijn PC staan als op mijn laptop en op mijn laptop start uTorrent mee op en op mijn PC niet

Als de Windows 10 versies op de PC en Laptop exact hetzelfde zijn (Update versie 1809 of later) kan het opstarten van uTorrent op de laptop alleen te maken hebben met een verschil in de settings van uTorrent (Vinkjes in de verschillende sluiting opties zoals minimaliseren naar systeemvak). Ik adviseer dan toch om beide Settings naast elkaar te controleren op misschien toch een verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het eigenaardige is dat uTorrent op mijn PC het vinkje "Start uTorrent bij opstarten pC" wel is aangevinkt en toch start het programma niet mee op .

Als ik bij uTorrent een gedownloade film verwijder : Verwijderen torrent en gegevens is deze verwijderde film ook verwijderd in mijn map Downloads waar een film automatisch naar toe gaat bij het beëindigen van de download in uTorrent .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Weet je hoe laat het is, @nolikomaaseik?  qBittorent tijd! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

11 uur geleden zei nolikomaaseik:

Verwijderen torrent en gegevens is deze verwijderde film ook verwijderd in mijn map Downloads

Je films op de harde schijf blijven gewoon bestaan na de de installatie van uTorrent. 

Ik zou ook uTorrent verwijderen en qbittorrent installeren. Die cliënt is zoveel prettiger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dit klopt niet . Ik heb gisteren een gedownloade film verwijderd in uTorrent die ook in mijn map Downloads stond . Wat blijkt , na het verwijderen van die film in uTorrent bleek diezelfde film ook in mijn map downloads verdwenen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dan heb je schijnbaar toch iets verkeerd gedaan. Misschien heb je tijdens het verwijderen iets wel of niet aangevinkt waardoor je film is verwijderd.
Eigenlijk begrijp ik het probleem niet. Je kopieert of knipt de film, verplaatst deze naar een andere map. Dan verwijder je uTorrent en installeer je qBittorrent.
Dan staat je film nog steeds in die folder en dan heb je een downloadprogramma dat geen malware en bitcoinminers bevat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
5 uur geleden zei nolikomaaseik:

Dit klopt niet . Ik heb gisteren een gedownloade film verwijderd in uTorrent die ook in mijn map Downloads stond

Als je een torrent aanklikt met de rechter muisknop om te verwijderen, zie je de keuze "torrent verwijderen zonder verlies van Data" waarbij in dat geval alles in Downloadmap blijft staan en alleen het torrent bestandje uit je downloadlijst wordt verwijderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb nu qTorrent geïnstalleerd maar als ik een zoekopdracht in geef komt er niets te voorschijn . Ik heb films ingegeven zoals Lady Bird , Bohemian Rhapsody , Ozark  , The Nun .

Geen resultaten .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De zoekfunctie werkt bij mij gewoon, maar deze gebruik ik nooit.
Ik gebruik Bit Che om naar torrents te zoeken, die dan in qBittorrent laad door er 2 keer op te klikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
2 uur geleden zei nolikomaaseik:

ls ik een zoekopdracht in geef komt er niets te voorschijn

Het is niet verplicht om de ingebouwde zoekfunctie te gebruiken in qBittorrent. Je kan ook gewoon naar een torrentsite gaan en daar een torrent aanklikken om te downloaden zoals dat eerder ook gedaan werd met uTorrent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...