Spring naar bijdragen
mimidelahaye

IPAD 11 opnieuw instellen zonder activatie?

Recommended Posts

Beste

Ik heb een probleem ,de Ipad 11 van mijn vriend geeft steeds de melding dat zijn apple ID niet is geactiveerd. (Support via mij bij apple if aanvragen met  zijn apple ID lukt niet omdat deze niet is gekend bij Apple

Het probleem is voortgekomen door waarschijnlijk alle verificatie niet tijdig op de locatie (mail en gsm) toekwamen en het aantal hierdoor was bereikt.

Ik werk niet met deze software heb wel een tablet (android) en Pc.

Ik zou graag weten wat de beste manier is om deze Ipad  opnieuw in te stellen zodanig dat deze alle mogelijkheden geeft die beschikbaar zijn.

Met vriendelijke groeten en dank bij voorbaat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nog een reset methode gevonden die via iTunes uitgevoerd moet worden.

iPad resetten die nog nooit gesynchroniseerd is met iTunes
1.Verbind de iPad met de USB-kabel met je computer.
2.Indien niet automatisch: open iTunes op de computer.
3.Wanneer om een wachtwoord wordt gevraagd, dat je niet hebt, haal de USB-stekker uit de iPad (niet uit de computer).
4.Zet de iPad uit (slaapknop enkele seconden indrukken totdat de rode schuiver verschijnt en schakel de iPad uit).
5.Verbind de iPad weer met de USB-kabel die nog in de computer is geplaatst, terwijl je de Home-knop ingedrukt houdt. Laat de home-knop pas los als je het bericht ziet ‘Verbinden met iTunes’ of ‘Connect to iTunes’.
6.iTunes herkent dat een iPad is verbonden in herstelmodus (Engels: recovery mode). Klik op ‘OK’ en selecteer ‘Herstellen’ of ‘Restore’ om de iPad terug te zetten op fabrieksinstellingen.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beste Duken ,Drifter &...

Ik zal deze informatie zeker eens aandachtig lezen, het is voor mij niet moeilijk om diverse talen te lezen. Had toen ik nog werkte verschillende  technische documenten in verschillende talen voor het installeren ,afregelen en fout oplossingen.

Veel dank voor deze snelle reactie en zal  het forum op de hoogte houden van hoe ik dit heb opgelost.

Prettig weekend

Mireille 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Trizomu
      Abonnementen op Netflix kunnen niet langer via iTunes worden afgesloten. Op die manier hoeft het bedrijf geen deel van de inkomsten af te dragen aan Apple.

Het gaat alleen om nieuwe abonnementen op Netflix, bevestigt een woordvoerder van de videodienst aan VentureBeat. Bestaande abonnees kunnen via iTunes blijven betalen.
      Netflix testte eerder dit jaar een optie om buiten iTunes te betalen. Die betaalmethode wordt voortaan wereldwijd gebruikt. Nieuwe abonnees betalen niet via de App Store maar via de website van Netflix.
        Apple vraagt 15 tot 30 procent van de inkomsten bij in-app-aankopen via iTunes. Dat geldt voor zowel de aankoop van apps als het afsluiten van abonnementen. Een abonnement nemen via iTunes is daarom altijd duurder. Gebruikers betalen bijvoorbeeld 12,99 euro per maand bij Apple in plaats van 9,99 euro per maand via de website van de dienst zelf.
      Netflix stopte in mei al met het aanbieden van abonnementen op Android via de Google Play Store. De Netflix-app blijft wel beschikbaar via de appwinkels.
      Eerder dit jaar besloot ontwikkelaar Epic Games het populaire schietspel Fortnite niet via de Google Play Store aan te bieden, maar via zijn eigen website. Daarmee voorkwam het bedrijf dat het geld aan Google moest afdragen voor verkochte in-app-aankopen, zoals nieuwe kleding voor personages.

Toon volledig nieuwsbericht
    • Door Trizomu
      Abonnementen op Netflix kunnen niet langer via iTunes worden afgesloten. Op die manier hoeft het bedrijf geen deel van de inkomsten af te dragen aan Apple.

Het gaat alleen om nieuwe abonnementen op Netflix, bevestigt een woordvoerder van de videodienst aan VentureBeat. Bestaande abonnees kunnen via iTunes blijven betalen.
      Netflix testte eerder dit jaar een optie om buiten iTunes te betalen. Die betaalmethode wordt voortaan wereldwijd gebruikt. Nieuwe abonnees betalen niet via de App Store maar via de website van Netflix.
        Apple vraagt 15 tot 30 procent van de inkomsten bij in-app-aankopen via iTunes. Dat geldt voor zowel de aankoop van apps als het afsluiten van abonnementen. Een abonnement nemen via iTunes is daarom altijd duurder. Gebruikers betalen bijvoorbeeld 12,99 euro per maand bij Apple in plaats van 9,99 euro per maand via de website van de dienst zelf.
      Netflix stopte in mei al met het aanbieden van abonnementen op Android via de Google Play Store. De Netflix-app blijft wel beschikbaar via de appwinkels.
      Eerder dit jaar besloot ontwikkelaar Epic Games het populaire schietspel Fortnite niet via de Google Play Store aan te bieden, maar via zijn eigen website. Daarmee voorkwam het bedrijf dat het geld aan Google moest afdragen voor verkochte in-app-aankopen, zoals nieuwe kleding voor personages.
    • Door peterp0st
      Ik wou de PIA app eens proberen op mijn Ipad,alles ging bijna automatisch goed tot dat die verbinding wou maken dat lukte niet.Nu zag ik bij instellingen dat je het protocol kon wijzigen het staat nu op "open VPN" en nu is er wel verbinding.Ik begrijp niets van dit soort zaken zoekende naar wat uitleg kwam ik oa <dit> tegen Open vpn komt er zo'n beetje als beste van af,er wordt gesproken over de meest stabiele,betrouwbare,presterende enz. protocol.Nou is mijn vraag;is dat wel zo en waarom is dát dan niet als standaard ingesteld.

• Door haagen47
      kan ik popcorn time op m,n iPad downloaden en is daar ook een duidelijk stappenplan voor

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Ik denk dat het wel uit te leggen is @Barbabas, want er is een verschil tussen Legaal en Illegaal Downloaden. Alles wat uitgezonden wordt op TV, of dat nou via een betaalde zender is of via een publieke zender, wordt auteursrecht betaald door de Omroep of bijv. Netflix / HBO / Videoland. Jij mag met de huidige opname mogelijkheden (Mediabox of Horizon) alles kopiëren en later afspelen of kijken als het maar voor thuisgebruik is. De thuiskopie in het Nederlands auteursrecht Op grond van artikel 16b en 16c Auteurswet 1912 mag men enkele exemplaren van een werk maken voor eigen oefening, studie of gebruik. Dit heet een thuiskopie. Een dergelijke kopie mag niet aan derden ter beschikking worden gesteld. Het is niet vereist dat je het origineel zelf gekocht hebt om een thuiskopie van een werk te mogen maken. Het downloaden uit illegale bron valt echter niet (meer) onder deze wetsartikelen. Hoewel onze wet altijd zo werd uitgelegd, heeft in april 2014 het Hof van Justitie bepaald dat een auteurswet geen downloaden uit illegale bron mag toestaan. Nederland heeft dus een downloadverbod. Voor een thuiskopie op een drager, zoals een beschrijfbare CD of een harde schijf, van een muziekwerk is een vergoeding verschuldigd. Deze moet de fabrikant van de (lege) drager betalen.  Sinds er mogelijkheden tot kopiëren op de markt zijn, is er dus wettelijk vastgesteld dat in de prijs van de (Blanco) Cassette bandjes, Videotape's of DVD en CD schijfjes een vastgesteld percentage auteursrecht zit dat afgedragen moet worden door de fabrikant. Onder deze link staat nog even duidelijk omschreven wat de afspraken zijn.
    • ... Mmm... Nooit over nagedacht eigenlijk. Maar je zegt daar wel wat waar ik nooit bij heb stilgestaan. Zo was de film "taken" laatst op TV. Ik kijk die via mijn Ziggo box en hij neemt deze automatisch op. Omdat ik geen reclame meer wilde kijken heb ik hem later aangezet op Netflix. Maar waarom mag ik hem dan niet downloaden?  In mijn geval betaald SBS6 de licentie. Betaal ik Ziggo om de film te kijken via SBS6 en wil ik hem morgen kijken dus neemt de Ziggo box hem op. Maar downloaden is niet toegestaan.... ik kan het helaas niet uitleggen
    • Ik blijf erbij dat er niks mis is met downloaden, het word al jaren gedaan met cassette bandjes muziek met vhs / betamax films en series, tegenwoordig met de ingebouwde opname functie in de decoders. Alleen met downloaden kan je zelf beslissen hoe en waar je het afspeelt, niks geen gemiste inkomsten voor de makers maar puur gebruikers gemak. Iemand mag mij echt eens duidelijk proberen te vertellen wat het verschil is als ik een gedownloade aflevering big bang theory kijk of opneem van tv.