Spring naar bijdragen

Eigen Netflix maken


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik mis vaak series of films van netflix. Nu wil ik graag een persoonlijke Netflix maken voor mijn gezin. 

Weet iemand of ik ergens de films van netflix kan downloaden en deze op een soort eigen online Netflix kan plaatsen? Of op een andere manier een eigen online film dienst kan maken? Hij is alleen voor het gezin niet voor buitenstaanders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4

Hallo Rikkie,

Als je een Netflix account hebt kan je de meeste films of series ook downloaden op een manier die door Netflix zelf beschikbaar is gemaakt en die dan logischerwijs ook gewoon beschikbaar zijn voor de hele familie. Uitleg over die mogelijkheden staan onder deze link

Als je met jouw vraag doelt op illegaal downloaden, maar de bestanden niet thuis op een harde schijf wil hebben, dan zal je de mogelijkheden voor opslag moeten zoeken in de Cloud met bijv. Dropbox of Google Drive of OneDrive en dan streamen met gebruik van Kodi (https://kodi.tv) of Plex (https://www.plex.tv/nl/) of je moet alles op een externe server opslaan met exclusieve toegang en voldoende schijfruimte. Beide mogelijkheden brengen uiteraard ook de nodige kosten met zich mee die afhankelijk zal zijn van de hoeveelheid opslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

met de netflix offline kan ik niet de video's gebruiken als ze daar weg zijn :( 

ik heb net over plex gelezen dat lijkt een goede oplossing. met plex kan ik een soort online netflix maken voor mijzelf. alleen de videos moet ik dan downloaden. Kan ik ook de videos welke ik van netflix offline zet omzetten zodat ze in plex gelezen kunnen worden? 

dank je wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4
38 minuten geleden zei Rikkie:

Kan ik ook de videos welke ik van netflix offline zet omzetten zodat ze in plex gelezen kunnen worden? 

Plex is in feite software met een ingebouwde mediaspeler waar nagenoeg alle codecs inzitten om alle bestandsformaten mee af te kunnen spelen, dus omzetten zal niet nodig zijn.

Een goede en uitvoerige (installatie) Handleiding kan je vinden onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-02-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het is fijne software en werkt goed vanuit de standaard installatie. 

Super!

Weet je ook een manier om de offline Netflix films om te zetten daar een plex formaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4
35 minuten geleden zei Rikkie:

Weet je ook een manier om de offline Netflix films om te zetten daar een plex formaat?

Netflix maakt gebruik van Microsoft Silverlight technologie en VC-1 vergevorderde profiel-codering met PlayReady DRM (Digital Rights Management). Wanneer Plex op een Windows 10 PC is geïnstalleerd kunnen de Netflix films en series gewoon afgespeeld worden zonder dat de bestanden geconverteerd hoeven te worden, als Microsoft Silverlight daar ook op geïnstalleerd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik denk alleen niet dat je deze offline Netflix files kan concentreren naar een eigen video formaat. 

Wat voor formaat hebben de offline Netflix bestanden eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
4 uur geleden zei Duken:

Wat voor formaat hebben de offline Netflix bestanden eigenlijk?

Dat had ik in mijn voorgaande antwoord eigenlijk al vermeld maar ter verduidelijking;

Netflix streaming films werden oorspronkelijk gecodeerd met behulp van WMV3 en WMA-formaten, maar ze maken nu gebruik van Microsoft Silverlight technologie en VC-1(Wikipedia VC-1 omschrijving) vergevorderde profiel-codering met PlayReady DRM (Digital Rights Management).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dank! Dat wist ik niet, ik vind op het internet zosnel alleen de oplossing om de Netflix film op te nemen met video capture software. Niet de meest prettige oplossing ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...