Spring naar bijdragen

the-newgeneration.net registeren


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik wil mij graag registeren op www.the-newgeneration.net. Een collega gaf aan dat dit een goede nzb community is. Op dit forum wordt er ook veel over het nzb forum gesproken. Maar als ik de site open krijg ik de melding:

Let op: Registraties zijn tijdelijk gesloten!

Deze melding zie ik al de hele week staan, kan iemand mij uitnodigen voor de website of weet iemand wanneer de registraties weer opengaan? Misschien heeft iemand een account wat ik ook kan gebruiken... 😳

Dank jullie zover!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire berichten

Dutchnatta

23 minuten geleden zei Jeroen1981:

Deze melding zie ik al de hele week staan, kan iemand mij uitnodigen voor de website of weet iemand wanneer de registraties weer opengaan?

Die melding zal niet voor niets zijn @Jeroen1981, want ik vermoed dat er anders weer teveel druk op de server komt te staan waardoor eerder ook al site problemen zijn ontstaan. En vragen om een uitnodiging heeft hier ook weinig zin, want anders was dat wel op hun site vermeld, dus daar werken ze niet mee. Maar er zijn best nog wel wat andere community's waar je terecht kan die in het zelfde lijstje staan als TheNewgeneration in het overzichtje onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja dat is waar, ik had het idee al. Maar misschien had iemand een geheime tip. ;) Ik houd de website wel in de gaten tot ze weer de registraties openzetten.

Dus als iemand nog een geheime tip heeft, dan lees ik het graag. 😀

bewerkt door Jeroen1981
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Volgens mij zit er niks anders op als wachten. Invités zijn niet mogelijk op de site. 

Overigens is het inderdaad een mooi en goed nzb forum 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 1 jaar later...

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...