Spring naar bijdragen

Admin of Mod van Iceworld hier aanwezig?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   27
  • Prestatiepunten:  162
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo, ik ben benieuwd of er iemand van het beheer van Iceworld hier nog op het forum actief is?

Iceworld heeft me destijds geholpen om op het forum te registreren, aangezien ik in Tunesie woon en dit door jullie werd gezien als een VPN en registratie dient zonder VPN te gebeuren.

Maar sinds van de week kan ik ineens niet meer inloggen op jullie forum, mijn gebruikersnaam is ineens niet meer bekend 😱😁

Ik had destijds ook van iemand van het beheer een email gekregen, daar had ik nu ook weer een email naar toe gestuurd, maar dat email adres is opgeheven.

Dus ik hoop dat er iemand hier op het forum zit van Iceworld en mij weer zou kunnen helpen?

Alvast super bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 27
  • 60
  • 2

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-11-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo

 

Ik ben lid daar als je de gegevens naar me mailt, zal ik contact daar voor je opnemen ..

  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 9

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   27
  • Prestatiepunten:  162
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Super ik ga je nu een berichtje sturen 🙂 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 27
  • 60
  • 2

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   27
  • Prestatiepunten:  162
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Super bedankt Popcorn, ik ben weer binnen op Iceworld, heb je super snel geregeld voor me!!!

Echt super lief dat je dat gedaan hebt!!!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 27
  • 60
  • 2

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  129
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 hour ago, popcorn said:

Hallo

 

Ik ben lid daar als je de gegevens naar me mailt, zal ik contact daar voor je opnemen ..

Hi Popcorn, ik ben op iceworld gebanned, naar het lijkt. Maar ben me van geen kwaad bewust. 1 keer een strafpunt ontvangen door suf een wachtwoord te vermelden in een reactie. Geheel terecht dus. Vandaag browser reset uitgevoerd, en moest dus opnieuw inloggen. Dit lukte niet meer. usernaam en wachtwoord onbekend. Plus melding geen VPN gebruiken bij registratie, maar ik gebruik geen VPN.

Zou je voor mij ook contact op willen nemen, er moet iets per ongeluk fout zijn gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 11

  • Bijdragen:  30
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  757
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

ik ben helaas daar ook "verbannen"omdat ik een tijd niet actief was. Baal ik natuurlijk van. En hoop op een 2e kans . Graag zou ik weer kunnen inloggen.   zou je ook voor mij willen informeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 30

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...