Jump to content
NetNiet

Admin of Mod van Iceworld hier aanwezig?

Recommended Posts

Hallo, ik ben benieuwd of er iemand van het beheer van Iceworld hier nog op het forum actief is?

Iceworld heeft me destijds geholpen om op het forum te registreren, aangezien ik in Tunesie woon en dit door jullie werd gezien als een VPN en registratie dient zonder VPN te gebeuren.

Maar sinds van de week kan ik ineens niet meer inloggen op jullie forum, mijn gebruikersnaam is ineens niet meer bekend 😱😁

Ik had destijds ook van iemand van het beheer een email gekregen, daar had ik nu ook weer een email naar toe gestuurd, maar dat email adres is opgeheven.

Dus ik hoop dat er iemand hier op het forum zit van Iceworld en mij weer zou kunnen helpen?

Alvast super bedankt!

Hallo

Ik ben lid daar als je de gegevens naar me mailt, zal ik contact daar voor je opnemen ..

• Like 1
  • Thanks 1

Super ik ga je nu een berichtje sturen 🙂 

Super bedankt Popcorn, ik ben weer binnen op Iceworld, heb je super snel geregeld voor me!!!

Echt super lief dat je dat gedaan hebt!!!

• Like 1

1 hour ago, popcorn said:

Hallo

Ik ben lid daar als je de gegevens naar me mailt, zal ik contact daar voor je opnemen ..

Hi Popcorn, ik ben op iceworld gebanned, naar het lijkt. Maar ben me van geen kwaad bewust. 1 keer een strafpunt ontvangen door suf een wachtwoord te vermelden in een reactie. Geheel terecht dus. Vandaag browser reset uitgevoerd, en moest dus opnieuw inloggen. Dit lukte niet meer. usernaam en wachtwoord onbekend. Plus melding geen VPN gebruiken bij registratie, maar ik gebruik geen VPN.

Zou je voor mij ook contact op willen nemen, er moet iets per ongeluk fout zijn gegaan.

ik ben helaas daar ook "verbannen"omdat ik een tijd niet actief was. Baal ik natuurlijk van. En hoop op een 2e kans . Graag zou ik weer kunnen inloggen.   zou je ook voor mij willen informeren?

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By janouke
      Beste,
      Tot mijn schrik is Iceworld off line. Ik heb inderdaad een mailtje ontvangen in maart . Maar ik heb niet geschakeld dat dit gevolgen zou hebben. Ik kom er dus nu niet meer op.
      Misschien ben ik blond . Maar ik weet echt niet wat er fout is gegaan. Had ik moeten reageren op deze mail?
      Een hele verdrietige E-book lezer.
      groetjes
      Janouke

• By try_it20
      Is het nzb forum iceworld.online offline?
      I get a https-error, en continuing to the site brings me to a default landing-page of Plesk-server. Hope it will get back online again.
    • By peggysue
      Is het forum iceworld.online offline?

• Hebben wij jou kunnen helpen? Help ons ook met een donatie naar wens. Met jouw donatie kunnen we verbeteringen doorvoeren op de website voor de bezoekers en leden. Bedankt! :roos:

Donatie via Tikkie

donatie.png

• Latest news

• Nu op het forum

• Five Feet Apart (2019) Stella is een optimistisch meisje, doet aan yoga en heeft haar medicatie graag ordelijk gerangschikt. Ze belt en spreekt graag af (de ene aan de ene kant van de bank, de ander aan de andere kant) met haar vriend Poe. Samen bespreken ze het leven, de liefde en de voortgang. Ze maakt videodagboeken om over haar ziekte en het leven in het ziekenhuis te vertellen – een handige manier om de ziekte ook aan de kijker uit te leggen. Een longziekte en opgroeiende tieners zijn niet een nieuw verhaal voor een film, in 2011 maakte Hans van Nuffel Adem over twee broers die lijden aan taaislijmziekte. Ook doet Five Feet Apart denken aan The Fault in Our Stars over een verliefd, maar ziek (hij geopereerd aan een tumor, zij aan de zuurstof om niet te stikken) tienerstel dat samen op reis naar Amsterdam gaat. Na een dramatische gebeurtenis in het ziekenhuis, wanneer Stella buiten staat en graag de lampjes in de stad wil gaan bekijken, zegt ze tegen Will: “This whole time I’ve been living for my treatments, instead of doing my treatments so that I can live.” Een mooie boodschap in een voorspelbare film die wordt gered door de hoofdrolspelers. bron: indebioscoop.com/recensie-five-feet-apart/ Download bestand Five Feet Apart.mkv (3.1 GB) (Op moment van schrijven nog niet beschikbaar.) bron Afbeeldingen  Five Feet Apart downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor de film Five Feet Apart NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels.
    • Long Shot (2019) Charlotte Field was het bloedmooie buurmeisje dat vroeger op de net wat jongere Fred Flarsky kwam passen en zijn hormonen op gênante wijze op hol deed slaan. Jaren later kruisen hun wegen elkaar opnieuw. Hij is inmiddels een linkse journalist met een gezond wantrouwen in de politiek en een waardeloze kledingsmaak.. Zij - steevast om door een ringetje te halen - heeft ’t geschopt tot minister van Buitenlandse Zaken. Inmiddels koestert zij serieuze plannen om een gooi te doen naar het Amerikaanse presidentschap. Terwijl het personage van de verrassend komische Charlize Theron weet dat het soms onvermijdelijk is om water bij te wijn te doen. Hun vrolijke chemie doet de rest. Dat zij in Long shot niet alleen van elkaar leren, maar ook voor elkaar vallen, wil je als kijker daarom maar wat graag geloven. bron: Telegraaf.nl/entertainment/196623838/recensie-long-shot Download bestand LongShot.mkv (3.1 GB) (Op moment van schrijven nog niet beschikbaar.) bron Afbeeldingen  Long Shot downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor de film Long Shot NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels.
    • De libi (2019) Ze stappen in de Ferrari-rode Canta van Greggs moeder en met 45 kilometer per uur scheuren ze de binnenstad in, het leven tegemoet. Waarna een aanstekelijke reeks omzwervingen begint: bij de kapper, op de Wallen, in een studentenhuis vol hippies; overal kibbelt het knetterende trio over hun wensen, dromen en ambities. Het masterplan van Bilal is het duidelijkst: hij wil rapper worden. „Want echt man: als ik mijn base drop, ga ik vliegen!” De ontdekkingsreis die regisseur Shady El-Hamus en scriptschrijver Jeroen Scholten van Aschat (de zoon van...) voor hen uitstippelen, is al vaker en meeslepender verteld. Toch genereren de film en de talentvolle cast zóveel energie, enthousiasme en optimisme, dat De libi zelfs voor de grootste droeftoeter onweerstaanbaar is. Natuurlijk, er zijn ook tegenslagen. Want gaandeweg concludeert Gregg dat een diploma, een meisje en geld nog ver weg zijn. Maar dat hun vriendschap, levenslust en strijdbaarheid hen uiteindelijk ver zal brengen, zoveel is duidelijk. bron: telegraaf.nl/entertainment/1881981002/keihard-in-een-canta Download bestand Libi.mkv (3.2 GB) (Op moment van schrijven nog niet beschikbaar.) bron Afbeeldingen De libi downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor de film De libi NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Five Feet Apart

• Romantiek
    • Drama

Long Shot

• Komedie
    • Romantiek

De Libi

• Komedie

Dark Phoenix

• Sciencefiction
    • Actie