Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

Beckuhgen4all.com informatie

Recommended Posts

31 minuten geleden zei Pistolebob:

Iemand een idee hoe je hier op komt? https://www.beckuhgen4all.com/

Als je geen accountnaam en wachtwoord weet heb je een probleem. Als je wel een een account hebt, maar je weet je wachtwoord niet meer kan je de volgende link nog gebruiken. https://www.beckuhgen4all.com/ucp.php?mode=sendpassword

• Like 1

5 uur geleden zei Pistolebob:

Iemand een idee hoe je hier op komt? https://www.beckuhgen4all.com/

Wat voor soort community is dit? Ik ken deze site niet, zover ik weet is de naam hier ook nog nooit voorgekomen.

Ook nog nooit van gehoord.

Op 20-3-2019 om 17:59 zei Duken:

Wat voor soort community is dit? Ik ken deze site niet, zover ik weet is de naam hier ook nog nooit voorgekomen.

Had er zowaar nog een account. Zo te zien een Nederlands downloadforum echter niet heel actief. Worden weinig nieuwe posts geplaatst. Downloaden gaat via cyberlockers zoals Mega.

• Like 1

12 uur geleden zei reneetje1969:

Had er zowaar nog een account. Zo te zien een Nederlands downloadforum echter niet heel actief. Worden weinig nieuwe posts geplaatst. Downloaden gaat via cyberlockers zoals Mega.

Bedankt voor de info. Goed om te weten wat voor soort community het is.

22 uur geleden zei William:

Bedankt voor de info. Goed om te weten wat voor soort community het is.

Lijkt me geen echte aanrader, gezien het feit dat je er alleen op kan komen als je al een account hebt. Registratie mogelijkheid is in geen velden of wegen te zien. 🙄

Waarschijnlijk werkt deze community allleen op Invites. Zelf registeren is dus niet mogelijk, je moet dan een uitnodiging ontvangen. Tenminste... anders kan niemand zich aanmelden ;)

er zijn nogzo gelijke forums online kan je er nog 2 geven als je me een pn stuur bezorg ik je de link 

19 uur geleden zei moviefan:

er zijn nogzo gelijke forums online kan je er nog 2 geven als je me een pn stuur bezorg ik je de link 

Ik kan me niet voorstellen dat dit soort gelijke Community's een aanwinst zijn in een overzicht van normaal voor iedereen toegankelijke forums. Geeft alleen maar vervelende reacties wanneer er geen invites komen of leden te lang moeten wachten om lid te kunnen worden. Geduld is bij veel personen ver te zoeken in dit download wereldje.

zat ee vroeger op heel begkn jaren toen ik downloade via een kameraad die daar toen op zat maar in heel het begin heet dat forum heel anders maar weet niemeee hoe het toen heete maar er zijn zo meer gelijke forums hoor

die goed draaien

is wel heel anders werken dan torrent

en nzb sites maar wel tof