Spring naar bijdragen

F1 Races downloaden niet mogelijk van f1junkie


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal,

Ik ben aan het proberen F1 races te downloaden met Nederlands commentaar van een aantal jaar geleden. Degene die de Races gepost heeft: F1Junkie is helaas al een tijd niet meer actief. Ook zijn de nzb bestanden die ik wil downloaden meer dan 5 jaar oud en is het voor mij niet mogelijk deze uit te pakken. Zou iemand mij misschien kunnen helpen? Of heeft iemand misschien oude f1 races met Nederlands commentaar tot zijn beschikking?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 16
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Geplaatste fotos

27 minuten geleden zei MV33:

Ook zijn de nzb bestanden die ik wil downloaden meer dan 5 jaar oud en is het voor mij niet mogelijk deze uit te pakken.

Hallo MV33,

Welk programma gebruik jij dan om je gedownloade bestanden normaal mee uit te pakken? Als je een goede Usenet Provider gebruikt kan je heel ver terug (Eweka heeft zelfs geen probleem met een F1junkie download van 11 jaar geleden van de GP Australië 1998 DVD 1) Als je daarvoor Grabit of SABnzbd gebruikt worden de bestanden vanzelf uitgepakt. Wat ik zie is dat F1junkie hoofdzakelijk DVD5 formaat heeft gepost.

Als je die wat oudere NZB posts wil hebben zal je daarvoor wel de geschikte software moeten gebruiken en nogmaals een goede Newsserver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo Drifter,

Bedankt voor je reactie. Zelf gebruik ik snelnl en Spotnet. Ik zal het eens met een Eweka gaan proberen. Grabit of SABnzbd is voor mij nog onbekend terrein dus zal eens googelen. Mocht je een geschikte tutorial hebben ontvang ik deze graag! En welk pakket gebruik jij?

bewerkt door MV33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 16
3 uur geleden zei MV33:

Bedankt voor je reactie. Zelf gebruik ik snelnl en Spotnet.

Als je in Spotnet de posts zoekt van F1junkie, wat is dan de oudste post die je ziet? Ik zie met Eweka een post staan 19-02-2011 die ik ook nog binnen kan halen. Grabit is een programma waar je jouw Usenet gegevens in moet zetten en als alle bestanden binnen zijn pakt Grabit (https://grabit.nl.softonic.com) ze ook uit. SABnzbd (https://sabnzbd.org) is op dit moment in gebruik wat aantrekkelijker omdat je daar de mogelijkheid in hebt een Wachtwoord direct te koppelen aan de NZB en ook daarmee worden alle gedownloade bestanden uitgepakt. 

Je pakket is afhankelijk van je Internet snelheid uiteraard. Als je bij jouw provider een internet snelheid hebt van 200 MBps neem je uiteraard geen pakket van 50 MBps.

Je zoekt in Spotnet even op Formule 1 en als het zoeken klaar is scroll je even door de gevonden posts tot je die van F1junkie ziet staan. Klik even 1 van zijn posts aan en ga dan onderaan in de omschrijving even met je muis op zijn naam staan bij Afzender en klik dan even links op je muis. Je ziet dan een vakje verschijnen met daarin bovenaan een vergrootglas met de tekst zoeken waar je even op moet klikken. Je krijgt in het zoekresultaat dan alle posts die gedaan zijn door F1junkie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 16
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Volgens mij kan je het beste even eweka proberen. Zeker als het bij drifter wel lukt. 🤗

Snelnl is niet zo een sterke Usenet provider.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt! Ik ga het eens proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 16

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...