Spring naar bijdragen

MV33 Voorstellen


MV33

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo, 

Ik ben MV33, nieuw op dit forum. Heb het downloaden sinds kort weer opgepakt doe dit alleen wel met trial accounts. De reden dat ik het met trial accounts doe is omdat ik niet weet wat er geregistreerd staat bij de provider (bankgegevens etc...). Ik zit te overwegen om een account te nemen bij Eweka. Ben alleen bang voor de registratie wat er geregistreerd komt te staan. Mocht iemand een (Eweka) account uit willen uitlenen/delen of tips hebben hoor ik het graag!

GR MV33

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 16
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goedemorgen welkom op Duken.nl.

Eigenlijk zoek je dus een Usenet provider waar je via anonieme betaal methode kan betalen? 

Zoals Bitcoin of cash? Die zijn er wel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Hallo MV33,

Het is natuurlijk jouw keuze om eerst weer wat in te komen met trial accounts, maar elke Usenet Provider heeft gegevens van je opgeslagen omdat je nu eenmaal een account moet aanmaken. Bij Eweka is dat jouw e-mailadres en het woonadres wat je zelf hebt opgegeven. Of downloads naar jou te herleiden zijn hangt meer af of je ook via VPN download, want dan loopt de download tussen je Usenet server en je eigen Internet Provider via een ander IP-adres.

Ik kan me verder niet echt voorstellen dat iemand die jou niet kent, je gebruik laat maken van zijn/haar Usenet account zodat jij alles weer even uit kan proberen. Je gaat of Torrents downloaden of NZB, maar aan beide zit nu eenmaal een bepaald risico en ik kan je alleen adviseren om een VPN account te gaan gebruiken, waardoor dat risico minder wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Drifter:

Hallo MV33,

Het is natuurlijk jouw keuze om eerst weer wat in te komen met trial accounts, maar elke Usenet Provider heeft gegevens van je opgeslagen omdat je nu eenmaal een account moet aanmaken. Bij Eweka is dat jouw e-mailadres en het woonadres wat je zelf hebt opgegeven. Of downloads naar jou te herleiden zijn hangt meer af of je ook via VPN download, want dan loopt de download tussen je Usenet server en je eigen Internet Provider via een ander IP-adres.

Ik kan me verder niet echt voorstellen dat iemand die jou niet kent, je gebruik laat maken van zijn/haar Usenet account zodat jij alles weer even uit kan proberen. Je gaat of Torrents downloaden of NZB, maar aan beide zit nu eenmaal een bepaald risico en ik kan je alleen adviseren om een VPN account te gaan gebruiken, waardoor dat risico minder wordt.

Bedankt voor je reactie,  ik heb de trial accounts aangemaakt met een temp mail en gedownload met een VPN. Ik denk dat ik het toch maar moet gaan overwegen via Ideal te betalen. Heb jij dit zelf ook via iDeal/andere methode gedaan bij Eweka?

1 uur geleden zei Duken:

Goedemorgen welkom op Duken.nl.

Eigenlijk zoek je dus een Usenet provider waar je via anonieme betaal methode kan betalen? 

Zoals Bitcoin of cash? Die zijn er wel

Bedankt voor je reactie, ik ben opzoek naar een provider met een lange retentie. Ik ben op Eweka uitgekomen maar hier kan je volgens mij niet anoniem betalen... weer jij misschien een andere provider met een lange retentie en waar je anoniem kan betalen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 16
3 uur geleden zei MV33:

Heb jij dit zelf ook via iDeal/andere methode gedaan bij Eweka?

Ik betaal Eweka voor een periode van 180 dagen via iDeal en krijg 7 dagen van te voren een mail wanneer die periode verstreken is. Het is natuurlijk niet verboden om een Usenet account te hebben en zoals ik eerder al heb aangemerkt, is het bijna een onmogelijke taak om illegale download aan jou te koppelen als je gebruik maakt van VPN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Duien bedankt voor je reactie! Ik ga het proberen 😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 16
  • 2 weken later...
Op 31-3-2019 om 15:28 zei MV33:

Duien bedankt voor je reactie! Ik ga het proberen 😀

Bij Newsdemon (zelfde retentie als Eweka) kan je gewoon betalen met Bitcoin.

De prijzen uit deze post gelden nog: 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...