Jump to content
Sign in to follow this  
William

Glass (2019)

Recommended Posts

Glass

Glass

About

• Released

• Rating

6.5
  • Genre

• Thriller
    • Mysterie
    • Drama
    • Fantasie
    • Sciencefiction

Overview

David Dunn is met hulp van zijn zoon op zoek naar de seriemoordenaar die verantwoordelijk is voor een aantal ontvoeringen in een buurt in Philadelphia. Wanneer David stuit op de dader, de schizofrene Kevin Wendell Crumb, worden ze allebei opgepakt en opgesloten in een inrichting. Daar brengt de geheimzinnige psychologe Ellie Staple ze samen met de geniale, maar breekbare Elijah Price met als doel ze alle drie af te helpen van wat zij ziet als grootheidswaanzin.

Trailer

Credits

• James McAvoy
    James McAvoy
    Kevin Wendell Crumb / Patricia / Dennis / Hedwig / The Beast / Barry / Heinrich / Jade / Ian / Mary Reynolds / Norma / Jalin / Kat / B.T. / Mr. Pritchard / Felida / Luke / Goddard / Samuel / Polly
  • Bruce Willis
    Bruce Willis
    David Dunn / The Overseer
  • Samuel L. Jackson
    Samuel L. Jackson
    Elijah Price / Mr. Glass
  • Anya Taylor-Joy
    Anya Taylor-Joy
    Casey Cooke
  • Sarah Paulson
    Sarah Paulson
    Dr. Ellie Staple
This page uses the themoviedb.org API.

Glass (2019)

David Dunn (Bruce Willis), de man die niet kapot te krijgen is, heeft een team gevormd samen met zijn zoon Joseph (Spencer Treat Clark) om lokale misdadigers aan te pakken. Als in het nieuws komt dat er wederom tienermeisjes zijn ontvoerd, starten ze een onderzoek. Nadat David de meiden weet te bevrijden komt hij in een gevecht terecht met ‘the beast’ – het moordende karakter in Kevin (James McAvoy) – en worden ze samen opgepakt en naar een psychiatrische instelling gebracht. In deze instelling wordt Mr. Glass, of Elijah Price (Samual L. Jackson), ook vastgehouden. Dokter Ellie Staple (Sarah Paulson) probeert de mannen alledrie met therapie te overtuigen dat hun superkrachten logisch te verklaren zijn, en dat ze geen echte superhelden zijn. Maar lukt het de dokter om hen te overtuigen?  

Regisseur Shyamalan is zelf ook in deze derde film aanwezig in een scène, net als in de vorige films. Dit keer gaf hij zichzelf beduidend meer tekst. Shyamalan heeft een prima film neergezet, met in het bijzonder de intrigerende POV-shots die ervoor zorgen dat de kijker zich gelijkstelt aan de bovenmenselijke figuren. Echter, Shyamalan had wat gedurfder mogen zijn met bepaalde scènes die horrorachtig lijken maar niet daadwerkelijk eng zijn. In zijn geheel is Glass een prima film waar je als kijker helemaal in wordt getrokken, daarom is het des te jammer dat er aan de verwachtingen van de kijker niet wordt voldaan. Desalniettemin is het een vermakelijke film.

Glass (2019) bestand

• Titel Glass (2019) [WEBRip] [1080p] [YTS] [YIFY]
  • Grote 2.1 GB

Afbeeldingen

Glass

Glass downloaden via Torrent / NZB / Stream

Directe links naar websites voor Glass NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan. 

Meer informatie in onze huisregels.
  • Thanks 1

Ik wilde Glass gisteren zien maar mijn hoofd stond er niet naar. Misschien vanavond, het lijkt mij een interessante film.
En er is sinds vandaag eindelijk een release met Nederlandse ondertiteling. 

• Like 1

Lijkt mij ook een goede film. Maar met Bruce Willis en Samuel L. Jackson is elke slechte film al drie sterren ;)

Release gechecked, ondertiteling is uitstekend. Per vandaag dus te downloaden voor mensen die perse ondertiteling willen hebben.

• Thanks 1

5 uur geleden zei William:

met in het bijzonder de intrigerende POV-shots 

ik zou haast zeggen dat ik de review van een ander soort film lees

• Haha 1

1 uur geleden zei snowboardsissy:

ik zou haast zeggen dat ik de review van een ander soort film lees

Ja, dat soort films en clips ken ik ook. :gek:

Maar er zijn ook enkele redelijk geslaagde films die vanuit een POV perspectief zijn gefilmd.
Hardcore Henry bijvoorbeeld. Was best grappig om eens te zien...
Geen toppertje maar een FPS gamer waardeert deze film waarschijnlijk wel.

• Haha 1

3 uur geleden zei Meh Meh:

Ja, dat soort films en clips ken ik ook. :gek:

Maar er zijn ook enkele redelijk geslaagde films die vanuit een POV perspectief zijn gefilmd.
Hardcore Henry bijvoorbeeld. Was best grappig om eens te zien...
Geen toppertje maar een FPS gamer waardeert deze film waarschijnlijk wel.

Jajajajajaaaaaaa!!!!!! Mega vet! Nog nooit gezien maar de muziek eronder is al vet. Die wil ik zeker zien!  Thx voor de tip @mehmeh26 @Meh Meh

• Haha 1

Oh ja, als je een beetje een FPS gamer bent, zul je deze film zeker waarderen. :)
En gisteren viel mij op dat ze een dure soundtrack gebruiken van Queen, 'Don't stop me now'.
Ook de acteurs, stunts en CGI zijn zeker niet slecht. Aan het budget lag het niet.
Dit lijkt mij een fantastische film om in VR te kijken maar zover is men helaas nog net niet.

Ik heb gisteren Glass gezien maar moet bekennen dat ik de film vond tegenvallen.
Dit is een film die ik eigenlijk in de bioscoop wou zien, maar ik ben blij dat ik dat toch niet heb gedaan.
Het verhaal is voor mij iets te simpel en nogal saai. Uiteindelijk gaat het los en daarna lijkt de film ontzettend slecht te eindigen.
Maar, dan gebeurd er toch nog iets waardoor het verhaal meer diepgang krijgt. Ik geef Glass met moeite een 7 op de schaal van 10.

• Like 1

8 uur geleden zei Meh Meh:

Ik heb gisteren Glass gezien maar moet bekennen dat ik de film vond tegenvallen.

Ik heb wel een Web-DL van goede kwaliteit binnen gehengeld maar moet hem nog kijken. Ik lees wel op verschillende websites in comments dat als de eerste 2 delen van deze Unbreakable Trilogy niet vers meer in je geheugen zitten je aan dit 3e en laatste deel een harde dobber hebt om te snappen wat nu precies de plot is van het verhaal.

• Haha 1

Toevallig dat je hierover begint.

Ik heb Unbreakable twee weken geleden voor de 5e of 8e keer gezien. Geniale film. 
Split heb ik vorig weekend voor de tweede keer gezien, juist om mij voor bereiden op Glass. Ook Split is zeker niet slecht, orgineel.
En, nu ik Glass, deel 3 in deze trilogie heb gezien, ben ik iets wat teleurgesteld. Na Unbreakable en Split had ik meer verwacht.

15 uur geleden zei Meh Meh:

Unbreakable

Poeh, deze heb ik één keer gezien en ik kon er niet goed inkomen. Is al erg lang geleden, misschien maar weer een keer proberen. Maar ik had ook de verwachting van een superhelden film, misschien helpt dat niet mee ;)

• Haha 1

Unbreakable is geen superheldenfilm, al komt het wel in de buurt.
Het gaat over een man die als enige, zonder een schrammetje een enorme treinramp overleefd.
Gaandeweg blijkt dat hij 'unbreakable', onbreekbaar is. En dan neem hij een soort superheldenrol op zich.
Maar niet zoals in de standaard Marvel of DC comics verfilmingen, dit is een totaal ander soort film.

Ik zal hem weer in het lijstje zetten dan om te kijken. Hij zal vast wel weer eens op Netflix langskomen. :) 

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By William
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 1 april tot 7 april. Deze week staat de film ‘Glass’ bovenaan, gevolgd door ‘How to Train Your Dragon: The Hidden World’ en ‘Bumblebee’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 15 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Glass is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of streamen van films en series.
      Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (…) Glass 6.9 / trailer 2 (1) How to Train Your Dragon: The Hidden World 7.8 / trailer 3 (2) Bumblebee 7.0 / trailer 4 (…) Escape Room 6.4 / trailer 5 (3) Aquaman 7.7 / trailer 6 (…) The Kid Who Would be King 6.1 / trailer 7 (4) Spider-Man: Into the Spider-Verse 8.6 / trailer 8 (6) The Mule 7.1 / trailer 9 (5) The Highwaymen 7.1 / trailer 10 (…) Shazam! (HDCam) 7.8 / trailer Het topic van Glass, de meest gedownloade film van afgelopen week vinden we hier:
      De trailer van de meest gedownloade film:

Toon volledig nieuwsbericht
    • By William
      De top 10 meest gedownloade films van de periode 1 april tot 7 april. Deze week staat de film ‘Glass’ bovenaan, gevolgd door ‘How to Train Your Dragon: The Hidden World’ en ‘Bumblebee’ maakt de top drie weer compleet.
      Week 15 zijn er vier nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Glass is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
      Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of streamen van films en series.
      Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (…) Glass 6.9 / trailer 2 (1) How to Train Your Dragon: The Hidden World 7.8 / trailer 3 (2) Bumblebee 7.0 / trailer 4 (…) Escape Room 6.4 / trailer 5 (3) Aquaman 7.7 / trailer 6 (…) The Kid Who Would be King 6.1 / trailer 7 (4) Spider-Man: Into the Spider-Verse 8.6 / trailer 8 (6) The Mule 7.1 / trailer 9 (5) The Highwaymen 7.1 / trailer 10 (…) Shazam! (HDCam) 7.8 / trailer Het topic van Glass, de meest gedownloade film van afgelopen week vinden we hier:
      De trailer van de meest gedownloade film:

• Latest news

• Nu op het forum

• Alle personen die door BREIN zijn gepakt leveren de mediaspeler inclusief de software (software die daar dus door die personen is opgezet) wat het juist voor de wetgeving illegaal maakt. Je hoeft in dit geval dus zelf niets meer te installeren, maar alleen je mediaspeler aansluiten. Je betaald dus in feite de kosten van de mediaspeler + een zeer gereduceerd bedrag voor illegale (gehackte) abonnementen van betaalzenders.
    • Website: Extremeusenet.nlCouponcode: 25easterKorting: 25%Geldig tot en met: niet bekend
    • De Lego Film 2 Dat het niet per se een slecht idee hoeft te zijn om een (animatie)film te baseren op beroemd speelgoed bewezen de makers van The Lego Movie vijf jaar geleden al. De animatiefilm van regieduo Phil Lord en Christopher Miller combineerde het Deense constructiespeelgoed waar we allemaal groot mee zijn geworden met een charmant verhaal over de goedgemutste bouwvakker Emmet die de strijd met Lord Business aanging.  Dit laat onverlet dat de animaties wederom van hoge kwaliteit zijn. Ook al is alles uit de computer komen rollen, je krijgt door de fijntjes uitgewerkte texturen compleet met vingerafdrukken, krassen en vetvlekken het idee dat je met echte Lego te maken hebt. Grandioos zijn de momenten waarop Emmet en zijn vrienden stante pede een voertuig in elkaar moeten zien te flansen. De nummers van de onderdelen vliegen je om de oren. bron: https://www.filmtotaal.nl/recensie/13365 Download bestand The Lego Movie 2: The Second Part (2019) [WEBRip] [1080p] [YTS] [YIFY] Grote 1.7 GB bron Afbeeldingen   De Lego Film 2 downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor De Lego Film 2 NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

The Lego Movie 2: The Second Part

• Actie
    • Avontuur

Baantjer het Begin

• Misdaad

Game of Thrones

• Sci-Fi & Fantasy
    • Drama

Captain Marvel

• Actie
    • Avontuur