Spring naar bijdragen

Kan ik de Apple Mail-bestanden migreren naar PST op de Mac-computer


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Alsjeblieft, iedereen, vertel me hoe ik de Apple Mail-bestanden kan migreren naar PST op de Mac-computer, ik heb daar veel e-mails over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

Geplaatste fotos

2 uur geleden zei penduraman:

Alsjeblieft, iedereen, vertel me hoe ik de Apple Mail-bestanden kan migreren naar PST op de Mac-computer, ik heb daar veel e-mails over.

Je zult die Apple Mail- bestanden moeten converteren met een stukje software @penduraman. Er zijn wat mogelijkheden die je even kan bekijken; Onder deze link en nog een ander stukje software Onder deze link en nog een redelijk Nederlandse omschrijving Onder deze link

Als je de Engelse taal een beetje machtig bent kan je ook even kijken op de website Onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-04-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Voor het migreren van de van Apple Mail-gegevens naar PST-bestandsindeling kunt u hulp gebruiken van handmatige technieken die gratis maar weinig lastig en langdurig zijn. Aan de andere kant kan de gebruiker de Apple Mail-naar-PST-conversietoepassing gebruiken. Deze software heeft geavanceerde functies waarmee u uw migratie kunt aanpassen aan uw vereisten. Bezoek hier om deze tool te proberen:- https://www.mailvita.com/apple-mail-to-pst-converter-for-mac/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • 3 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Thunderbird naar Outlook Converter is bereikt om MBOX-bestanden te exporteren naar een Outlook PST-bestand, het ondersteunt ook het Apple Mail-bestand van alle MBOX-geschikte e-mailsoftware. Dit is een betrouwbaar antwoord voor deze taak. Probeer deze software, het zal zeker voor u werken.

Voor meer details: http://www.mboxtopst.mergepstpro.com/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • 4 jaar later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  36
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-03-24
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Download the best MacMister Mac Apple Mail Converter Tool that successfully and effortlessly migrate the Apple Mail files to PST on Mac computer with complete mailbox items without any data changes or loss. It supports batch migration, so the user can import various Mac Apple Mail files to PST file format in a couple of seconds. The structure of files remains the same during and after the completion of the procedure. 

Read Also- https://www.macmister.com/blog/export-apple-mail-to-outlook/

mac-apple-mail-converter.thumb.png.df48d5c104f671714cc31bb06acd7ee1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...