Jump to content
Sign in to follow this  
penduraman

Kan ik de Apple Mail-bestanden migreren naar PST op de Mac-computer

Recommended Posts

Alsjeblieft, iedereen, vertel me hoe ik de Apple Mail-bestanden kan migreren naar PST op de Mac-computer, ik heb daar veel e-mails over.

2 uur geleden zei penduraman:

Alsjeblieft, iedereen, vertel me hoe ik de Apple Mail-bestanden kan migreren naar PST op de Mac-computer, ik heb daar veel e-mails over.

Je zult die Apple Mail- bestanden moeten converteren met een stukje software @penduraman. Er zijn wat mogelijkheden die je even kan bekijken; Onder deze link en nog een ander stukje software Onder deze link en nog een redelijk Nederlandse omschrijving Onder deze link

Als je de Engelse taal een beetje machtig bent kan je ook even kijken op de website Onder deze link

• Thanks 1

Voor het migreren van de van Apple Mail-gegevens naar PST-bestandsindeling kunt u hulp gebruiken van handmatige technieken die gratis maar weinig lastig en langdurig zijn. Aan de andere kant kan de gebruiker de Apple Mail-naar-PST-conversietoepassing gebruiken. Deze software heeft geavanceerde functies waarmee u uw migratie kunt aanpassen aan uw vereisten. Bezoek hier om deze tool te proberen:- https://www.mailvita.com/apple-mail-to-pst-converter-for-mac/

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By mimidelahaye
      Beste
      Ik heb een probleem ,de Ipad 11 van mijn vriend geeft steeds de melding dat zijn apple ID niet is geactiveerd. (Support via mij bij apple if aanvragen met  zijn apple ID lukt niet omdat deze niet is gekend bij Apple
      Het probleem is voortgekomen door waarschijnlijk alle verificatie niet tijdig op de locatie (mail en gsm) toekwamen en het aantal hierdoor was bereikt.
      Ik werk niet met deze software heb wel een tablet (android) en Pc.
      Ik zou graag weten wat de beste manier is om deze Ipad  opnieuw in te stellen zodanig dat deze alle mogelijkheden geeft die beschikbaar zijn.
      Met vriendelijke groeten en dank bij voorbaat
    • By Trizomu
      Abonnementen op Netflix kunnen niet langer via iTunes worden afgesloten. Op die manier hoeft het bedrijf geen deel van de inkomsten af te dragen aan Apple.

Het gaat alleen om nieuwe abonnementen op Netflix, bevestigt een woordvoerder van de videodienst aan VentureBeat. Bestaande abonnees kunnen via iTunes blijven betalen.
      Netflix testte eerder dit jaar een optie om buiten iTunes te betalen. Die betaalmethode wordt voortaan wereldwijd gebruikt. Nieuwe abonnees betalen niet via de App Store maar via de website van Netflix.
        Apple vraagt 15 tot 30 procent van de inkomsten bij in-app-aankopen via iTunes. Dat geldt voor zowel de aankoop van apps als het afsluiten van abonnementen. Een abonnement nemen via iTunes is daarom altijd duurder. Gebruikers betalen bijvoorbeeld 12,99 euro per maand bij Apple in plaats van 9,99 euro per maand via de website van de dienst zelf.
      Netflix stopte in mei al met het aanbieden van abonnementen op Android via de Google Play Store. De Netflix-app blijft wel beschikbaar via de appwinkels.
      Eerder dit jaar besloot ontwikkelaar Epic Games het populaire schietspel Fortnite niet via de Google Play Store aan te bieden, maar via zijn eigen website. Daarmee voorkwam het bedrijf dat het geld aan Google moest afdragen voor verkochte in-app-aankopen, zoals nieuwe kleding voor personages.

Toon volledig nieuwsbericht
    • By Trizomu
      Abonnementen op Netflix kunnen niet langer via iTunes worden afgesloten. Op die manier hoeft het bedrijf geen deel van de inkomsten af te dragen aan Apple.

Het gaat alleen om nieuwe abonnementen op Netflix, bevestigt een woordvoerder van de videodienst aan VentureBeat. Bestaande abonnees kunnen via iTunes blijven betalen.
      Netflix testte eerder dit jaar een optie om buiten iTunes te betalen. Die betaalmethode wordt voortaan wereldwijd gebruikt. Nieuwe abonnees betalen niet via de App Store maar via de website van Netflix.
        Apple vraagt 15 tot 30 procent van de inkomsten bij in-app-aankopen via iTunes. Dat geldt voor zowel de aankoop van apps als het afsluiten van abonnementen. Een abonnement nemen via iTunes is daarom altijd duurder. Gebruikers betalen bijvoorbeeld 12,99 euro per maand bij Apple in plaats van 9,99 euro per maand via de website van de dienst zelf.
      Netflix stopte in mei al met het aanbieden van abonnementen op Android via de Google Play Store. De Netflix-app blijft wel beschikbaar via de appwinkels.
      Eerder dit jaar besloot ontwikkelaar Epic Games het populaire schietspel Fortnite niet via de Google Play Store aan te bieden, maar via zijn eigen website. Daarmee voorkwam het bedrijf dat het geld aan Google moest afdragen voor verkochte in-app-aankopen, zoals nieuwe kleding voor personages.
    • Guest nicoetbun
      By Guest nicoetbun
      Hallo,
      Weet iemand waar Thunderbird de binnengekomen en verzonden mails opslaat ?
      Ik gebruik Windows 10
      Groeten,
      Nic

• Latest news

• Nu op het forum

• Ik heb het, 30 ballen voor 6 maanden. Doe er niets mee maar je hebt echt alle kanalen.  Enige nadeel, om de 5 minuten is er enkele seconden storing. 
    • Een aanbieder die via Marktplaats voor geïnstalleerde mediaspelers met IPTV verkocht, heeft geschikt met BREIN. Naast winstafdracht heeft hij een onthoudingsverklaring met boetebeding ondertekent. Toekomstige inbreuken kosten hem 500 euro per stuk. Ook heeft de man informatie verschaft over de herkomst van de spelers. Er wordt verder onderzoek gedaan om die bron af te sluiten. Wat is verdacht? Alle aanbod van IPTV abonnementen voor een paar tientjes of met mediaspeler voor een paar honderd euro waarvoor geadverteerd wordt met toegang tot duizenden kanalen uit verschillende landen en gratis kijken naar sport, live TV, VOD, TV series etc. Zowel de verkoop van mediaspelers met links die van illegale bronnen gebruik maakt als de verkoop van IPTV abonnementen die illegaal toegang geven tot (betaal)kanalen maakt inbreuk. Dit is in verschillende gerechtelijke uitspraken bepaald. BREIN spoort inbreukmakende verkopers en hun bronnen op om hen te stoppen en samen met benadeelde rechthebbenden aansprakelijk te houden. Daarbij wordt winstafdracht of schadevergoeding gevorderd. Bovendien is opzettelijk beroeps- of bedrijfsmatig inbreuk maken strafbaar als misdrijf. Ook het gebruik thuis van deze inbreukmakende apparaten en/of abonnementen om te streamen uit illegale bron maakt inbreuk. Wat is IPTV eigenlijk? IPTV staat voor Internet Protocol Television. Dit betekend dat het televisiesignaal via je internetverbinding binnenkomt. Normaal gesproken komt dit binnen via de kabel of via de satelliet. Met IPTV wordt dus het televisiesignaal niet op de traditionele manier verzonden via bijvoorbeeld de Coaxkabels, maar via het IP-protocol. Via IPTV kan je niet alleen televisie kijken, maar je kan bijvoorbeeld ook opnemen, of een programma terug kijken op een later tijdstip naar eigen keuze. De reden dat illegale IPTV zo goedkoop wordt aangeboden komt omdat er voor geen enkele zender die er aangeboden wordt betaald wordt. Je kunt het dus zien als een vorm van gestolen goederen. Eigenlijk ben je als gebruiker van illegale IPTV voor de wet dus een heler. Toon volledig nieuwsbericht
    • net de processor specs zitten kijken, ik denk dat @Meh Meh gelijk heeft, al weet ik niet wat je gekocht hebt. afhankelijk van het moederboard kan je de hardeschijfruimte uit kunnen breiden voor je opslag met een extra harde schijf(sata ssd voor snelheid of anders een mechanische of een exterene). verder zou windows 10 gewoon moeten kunnen draaien. zoek op google ff voor de gratis upgrade van windows 7 naar windows 10, in januari was dat nog mogelijk. scheelt toch weeer wat geld.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Baantjer het Begin

• Misdaad

Game of Thrones

• Sci-Fi & Fantasy
    • Drama

Captain Marvel

• Actie
    • Avontuur

Replicas

• Thriller
    • Sciencefiction