Jump to content
Sign in to follow this  
NetNiet

NZBserver.com verbinding is niet prive melding

Recommended Posts

Hallo, sinds gisteren krijg ik bij nzbserver.com de melding dat deze verbinding niet prive is en dat deze website zich mogelijk voordoet als nzbderver.com om persoonlijke en/of financiële gegevens te krijgen.

Ik vind het echt vreemd, gebruik die website al jaren en nog nooit meldingen gehad op die site.

Maar geen idee of anderen dit ook hebben of dat ik gewoon toch door kan gaan, dan moet ik op mijn laptop toestemming geven dat ik toch die site wil bezoeken, ik heb geen idee of ik daardoor risico's neem?

Weet iemand van jullie dit? Hebben jullie dezelfde melding op die site?

Alvast bedankt! 🙂 

Anti-virus programma even uitzetten en dan even kijken. 🤓

• Like 1

Ik bekijk net het certificaat van nzbserver. Deze is vandaag vernieuwd. Met andere woorden, hij was dus verlopen waardoor je de melding kreeg. Het certificaat is weer netjes vernieuwd en geldig to 18-10-2019. 

image.png

• Like 2

hahaha had dus gewoon nog even geduldiger moeten zijn, nu doet hij het weer 🙂

Drifter ik gebruik Safari

Kan het normaal gesproken kwaad om toch een website te bezoeken als je deze melding krijgt? En dan bedoel ik een website die je al kent en vaak bent? Zo'n verlopen certificaat is dat erg bij een vertrouwde website om daar dan toch heen te gaan?

Super bedankt weer allemaal!!!

Ja, de uitleg van Duken klopt, het certificaat was gewoon verlopen. Dom dat ik daar niet naar keek.
En, al wilt Google en Co het je graag doen geloven, zo vreselijk belangrijk zijn die certificaten niet, tenzij het om bankieren, email e.d. gaat.
Niet om een website waar je niet eens wat kan invullen, zoals nzbserver.com

• Like 1

OK weer wat geleerd, de volgende keer zal ik niet zo'n bangerik zijn 🙂 

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By mmols4088
      ik krijg als ik mij wil ewgistreren  bij nzbserver  http://www.nzbserver...age=createuser de melding : no register .??? 
      kan dit te msken hebbben dat de website wordt geopend met https  ipv http ?? 

mike 
    • By ShadowMaster
      vraagje waarom kun je eigenlijk niet op NZB index komen als je een andere ip adres gebruikt (zoals bijvoorbeeld een vpn verbinding of een bepaalde programma om je ip te verbergen)

krijg dan altijd dat de webpagina niet bestaat
      met mijn eigen ip adres kan ik er wel gewoon opkomen
    • By ShadowMaster
      nzbserver doet het niet ?
      krijg nu ook echt dat ze helemaal eraf zijn dus ook niet dat er een host uit ligt maar echt gewoon de webpagina is niet te vinden ?
      zijn ze door brein gepakt of weer onderhoud ?
    • By ShadowMaster
      heey ik wilde net even kijken of er nog wat nieuwe dingen op nzbserver zijn gekomen maar krijg de melding dat de host er uit ligt

gewoon offline of iets anders aan de hand ??

Gr ShadowMaster

• Latest news

• Nu op het forum

• Alle personen die door BREIN zijn gepakt leveren de mediaspeler inclusief de software (software die daar dus door die personen is opgezet) wat het juist voor de wetgeving illegaal maakt. Je hoeft in dit geval dus zelf niets meer te installeren, maar alleen je mediaspeler aansluiten. Je betaald dus in feite de kosten van de mediaspeler + een zeer gereduceerd bedrag voor illegale (gehackte) abonnementen van betaalzenders.
    • Website: Extremeusenet.nlCouponcode: 25easterKorting: 25%Geldig tot en met: niet bekend
    • De Lego Film 2 Dat het niet per se een slecht idee hoeft te zijn om een (animatie)film te baseren op beroemd speelgoed bewezen de makers van The Lego Movie vijf jaar geleden al. De animatiefilm van regieduo Phil Lord en Christopher Miller combineerde het Deense constructiespeelgoed waar we allemaal groot mee zijn geworden met een charmant verhaal over de goedgemutste bouwvakker Emmet die de strijd met Lord Business aanging.  Dit laat onverlet dat de animaties wederom van hoge kwaliteit zijn. Ook al is alles uit de computer komen rollen, je krijgt door de fijntjes uitgewerkte texturen compleet met vingerafdrukken, krassen en vetvlekken het idee dat je met echte Lego te maken hebt. Grandioos zijn de momenten waarop Emmet en zijn vrienden stante pede een voertuig in elkaar moeten zien te flansen. De nummers van de onderdelen vliegen je om de oren. bron: https://www.filmtotaal.nl/recensie/13365 Download bestand The Lego Movie 2: The Second Part (2019) [WEBRip] [1080p] [YTS] [YIFY] Grote 1.7 GB bron Afbeeldingen   De Lego Film 2 downloaden via Torrent / NZB / Stream Directe links naar websites voor De Lego Film 2 NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan.    Meer informatie in onze huisregels.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

The Lego Movie 2: The Second Part

• Actie
    • Avontuur

Baantjer het Begin

• Misdaad

Game of Thrones

• Sci-Fi & Fantasy
    • Drama

Captain Marvel

• Actie
    • Avontuur