Spring naar bijdragen

r4 kaart voor nieuwste Nintendo 2ds


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-04-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

wie o wie zou mij willen helpen , ik heb vroeger veel r4 kaarten gehad en ds , maar nu krijgt mijn jongste zoon de nieuwste 2ds en heb het nieuwste r4 kaartje gekocht , de software erop en wat nieuwere spellen gedownload maar helaas werken alleen de oude spellen (had er nog een paar op de pc staan ) . Ik zie wel de spellen staan op het kaartje maar kan ze niet openen . ik hoop zo dat iemand mij zou willen/kunnen helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

Om nieuwe spellen te kunnen spelen zal de juiste firmware op de kaart geïnstalleerd moeten zijn en die patches zijn steeds lastiger geworden, dus check nog even of je wel de juiste firmware hebt die past bij je kaart. Je kan verschillende kaarten vinden met firmware onder deze link.

Verder kan ik alleen adviseren om even wat topics na te lezen op dit forum waar eerder al over verschillende firmware problemen is gesproken, waar misschien jouw oplossing ook wel tussen staat, zoals onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-04-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

2 uur geleden zei Drifter:

Om nieuwe spellen te kunnen spelen zal de juiste firmware op de kaart geïnstalleerd moeten zijn en die patches zijn steeds lastiger geworden, dus check nog even of je wel de juiste firmware hebt die past bij je kaart. Je kan verschillende kaarten vinden met firmware onder deze link.

Verder kan ik alleen adviseren om even wat topics na te lezen op dit forum waar eerder al over verschillende firmware problemen is gesproken, waar misschien jouw oplossing ook wel tussen staat, zoals onder deze link

dank je wel voor de link (s) , ga er even na kijken !! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-04-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

9 uur geleden zei Drifter:

Om nieuwe spellen te kunnen spelen zal de juiste firmware op de kaart geïnstalleerd moeten zijn en die patches zijn steeds lastiger geworden, dus check nog even of je wel de juiste firmware hebt die past bij je kaart. Je kan verschillende kaarten vinden met firmware onder deze link.

Verder kan ik alleen adviseren om even wat topics na te lezen op dit forum waar eerder al over verschillende firmware problemen is gesproken, waar misschien jouw oplossing ook wel tussen staat, zoals onder deze link

dank je wel voor de link (s) , ga er even na kijken !! 

ik kom er echt niet uit volgens mij is de firmwire niet goed geupdate , kan wel spellen spelen ,maar niet de nieuwste

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
26 minuten geleden zei mvankleef:

ik kom er echt niet uit volgens mij is de firmwire niet goed geupdate , kan wel spellen spelen ,maar niet de nieuwste

Je zal alle spellen even van de kaart af moeten halen door ze te verplaatsen naar de PC of Laptop en dan de kaart even formatteren. Daarna zet je de nieuwe firmware er op en de map met spellen. Volgens mij heb je de firmware nodig die je kan vinden onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-04-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dank je wel voor het meedenken/ helpen , maar helaas krijg ik menu? , ik denk toch dat ik de juiste firmware heb , maar zou het kunnen zijn dat ik de spellen niet goed uitpak ?? ( heb het vroeger vaak gedaan en die spellen werken wel , ik neem dan alleen het nds bestand .) met de nieuwe spellen loopt hij vast zeg maar . maar nogmaals dank je wel voor het meedenken

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
40 minuten geleden zei mvankleef:

met de nieuwe spellen loopt hij vast zeg maar . maar nogmaals dank je wel voor het meedenken

Het probleem kan niet ontstaan doordat je de spellen niet goed hebt uitgepakt, want dan zouden de oudere spellen ook niet spelen. Nogmaals de Firmware die je geïnstalleerd hebt is waarschijnlijk alleen geschikt om die oudere spellen te spelen. Om de nieuwere spellen te kunnen spelen moeten er vaak ook patches op de kaart gezet worden en dat is gewoon een kwestie van zoeken op het Internet (Google op je kaart type)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-04-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

39 minuten geleden zei Drifter:

Het probleem kan niet ontstaan doordat je de spellen niet goed hebt uitgepakt, want dan zouden de oudere spellen ook niet spelen. Nogmaals de Firmware die je geïnstalleerd hebt is waarschijnlijk alleen geschikt om die oudere spellen te spelen. Om de nieuwere spellen te kunnen spelen moeten er vaak ook patches op de kaart gezet worden en dat is gewoon een kwestie van zoeken op het Internet (Google op je kaart type)

dus ik pak ze goed uit waarschijnlijk ?? ( ik ben er ook echt geen held in :( :( , ik ga kijken of google mij kan helpen met ( patches ) misschien kunt u mij nog op weg helpen , ik heb de r4 gold pro 2019 ( maar als ik dus de firmware erop zet zie ik alleen die van 2018 

 

dss.jpg

bewerkt door mvankleef
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

Het blijft lastig om de juiste firmware te vinden die ook de nieuwste spellen zonder problemen laat afspelen. Veel gebruikers stappen over naar Wood, maar je zou de meeste spellen moeten kunnen spelen met de laatste versie van Kernel en je moet zelf even kijken of dit jouw Gold Pro 2019 kaart is, want ik heb geen afbeelding van de verpakking van jouw kaart waar de officiële website op vermeld staat. Hier staat de laatste Kernel download voor Gold Pro 2019

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-04-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dank je Drifter , ik heb deze ( zie hieronder) de link die je hebt verstuurd heb ik op het kaartje staan , maar helaas krijg ik dit probleem. wat ik van jou begrijp is dat wood wel zou werken ?? 

dsss.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Welke firmware heb je dan nu actief op de R4? Volgens mij moet je wat drifter aangeeft de Wood firmware hebben. 

Deze werkt bij meer games. 

https://www.r4wood.com/en/content/8-r4-kernel-download

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
22 uur geleden zei mvankleef:

wat ik van jou begrijp is dat wood wel zou werken ?? 

Ik heb ongeveer 8 jaar geleden voor het laatst wat spellen op de DS van mijn kleindochter gezet en sindsdien heb ik werkelijk geen idee wat er precies allemaal is verandert of aangepast, maar ik lees her en der op het internet dat op verschillende r4 kaarten meer spellen gespeeld kunnen worden als er Wood Firmware op geïnstalleerd is.

Ik heb nog een link gevonden, maar dat is allemaal Engelstalig, maar neem daar even een kijkje  en klik dan in de 2e reactie even op die link, want dan kom je op een pagina waar de laatste Wood Firmware gedownload kan worden. Klik op die site even onder de kop Working Cart List (WIP) : op het vakje R4i-SDHC Show, dan krijg je wat info te zien die specifiek is voor jouw kaart. De download van Wood zelf staat daar weer onder en je kan het beste klikken op de regel; Mega : RetroGameFan Multi Cart Update v7.06. Het komt er in principe op neer dat je de Kernel Firmware laat samensmelten met het YSMenu van Wood waardoor er een soort van Patch ontstaat met de mogelijkheid om op die manier meer nieuwe spellen te kunnen spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-04-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

4 uur geleden zei Duken:

Welke firmware heb je dan nu actief op de R4? Volgens mij moet je wat drifter aangeeft de Wood firmware hebben. 

Deze werkt bij meer games. 

https://www.r4wood.com/en/content/8-r4-kernel-download

volgens mij R4i-V4.0b, ( heb er nu zoveel geprobeerd dat ik het niet helemaal meer zeker weet ;) ) ,m aar kan de wood dan ook op een gold pro kaartje ??

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je hebt 3 soorten r4-kaarten om uit te kiezen: 

1. klassieke r4 voor DS-spellen, bijvoorbeeld r4i sdhc 3ds rts
2. r4 3ds kaart voor 3ds game, bijvoorbeeld sky3ds+
3. nieuwe r4 ntrboot-kaart voor jailbreaking 3DS console en speel vervolgens alle games, bijvoorbeeld r4i gold 3ds plus

al deze R4-kaarten hierboven, je kunt ze vinden op https://free-switch.com/

😉

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 7

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...