Jump to content
Sign in to follow this  
johanfleskens

Gratis iptv. mag dat?

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo,

ik ben nu hier op de forum, ik was benieuwd of er goede iptv providers zijn?
Ik heb vandaag easy2use.tv geprobeerd, via deze link heb ik een smartiptv aangevraagd, 7 dagen gratis test:
easy2use.tv/smart-iptv-activatie-siptv/

zij activeren binnen 24 uur gratis een test account. werkt prima. goed aanbod aan films en tv kanalen. 

Ik was benieuwd of dit mag, of dat ik strafbaar ben, wanneer ik hier gratis naar 3000 tv kanalen zit te kijken haha. (bij wijzen van)

Heb ieamand anders ervaring? ik hoor het graag

Edited by Duken
Links aangepast. Nieuwe gebruiker en links is niet toegestaan.

8 uur geleden zei johanfleskens:

Ik was benieuwd of dit mag, of dat ik strafbaar ben, wanneer ik hier gratis naar 3000 tv kanalen zit te kijken haha. (bij wijzen van)

IPTV kijken is in Nederland zeker niet strafbaar, maar wel aan wat regels gebonden. Je kan voor wat informatie even lezen op de pagina onder deze link en we hebben op Duken.nl ook de Kodi Club waar je ook veel info kan vinden.

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By mopje
      hallo allemaal
      heb een vraagje van mijn zuster
      haar dochter doet mee met een.programma wat wordt uitegezonden op tv he nu zij wilt eigelijk die ene aflevering op stick of op dvd gezet worden
      maar ze heeft een digibox van onze Belgische provider telenet
      en het gaat ol het programma nachtwacht of zo iets
      graag wil ik er uitleg over of dat gaat of nie en hoe ik dat moet doen 

alvast bedankt voor dit bericht te lezen

Gr mopje en een fijne dag verder
    • By Duken
      Ik zocht een algemeen topic over series. Die was er nog niet dus bij deze
      topic is bedoeld voor huis, tuin en keuken praat over series die je hebt gezien en waar je over wilt kletsen. 
      er zijn topics gerelateerd over series, die gesprekken mogen daar. Dit houden we voor algemene kletskoek.
      🎥🎬
      gisteren begonnen aan de Netflix serie You Me Her. Aangeraden door een collega, afleveringen duren max 30 minuten en kijkt lekker snel weg. 
      eerste twee afleveringen gezien, maar deze willen we wel verder proberen te kijken. Jammer dat de serie vanaf 12 jaar is. Dan blijft het waarschijnlijk allemaal erg braaf. 😜
    • By Duken
      De stichting BREIN, die zich inzet tegen schending van het auteursrecht, heeft het afgelopen jaar met 75 aanbieders van illegale online streamingsdiensten en -kastjes een schikking getroffen.
      Op die manier heeft BREIN dit jaar 300.000 euro geïnd, vertelt Tim Kuik, de directeur van BREIN, tegen NU.nl. "Dat bedrag loopt nog op, omdat we met een aantal partijen nog een afbetalingsregeling hebben lopen.""Het gaat om zowel kleine aanbieders, die enkele duizenden euro's betalen, als grote aanbieders, waarin de schikking in de tienduizenden euro's loopt", zegt Kuik. De grootste schikking betrof volgens de directeur 40.000 euro.
      Twee aanbieders van illegale streamingsdiensten weigerden de afgelopen elf maanden om met een schikkingsvoorstel van BREIN in te stemmen. In die gevallen kwam het tot een rechtszaak. Met de diensten, die via internet werken, kunnen gebruikers illegaal tv-kanalen, films, series of een combinatie bekijken. De abonnementsdiensten werken in sommige gevallen met fysieke kastjes.

Toon volledig nieuwsbericht
    • By Duken
      De stichting BREIN, die zich inzet tegen schending van het auteursrecht, heeft het afgelopen jaar met 75 aanbieders van illegale online streamingsdiensten en -kastjes een schikking getroffen.
      Op die manier heeft BREIN dit jaar 300.000 euro geïnd, vertelt Tim Kuik, de directeur van BREIN, tegen NU.nl. "Dat bedrag loopt nog op, omdat we met een aantal partijen nog een afbetalingsregeling hebben lopen.""Het gaat om zowel kleine aanbieders, die enkele duizenden euro's betalen, als grote aanbieders, waarin de schikking in de tienduizenden euro's loopt", zegt Kuik. De grootste schikking betrof volgens de directeur 40.000 euro.
      Twee aanbieders van illegale streamingsdiensten weigerden de afgelopen elf maanden om met een schikkingsvoorstel van BREIN in te stemmen. In die gevallen kwam het tot een rechtszaak. Met de diensten, die via internet werken, kunnen gebruikers illegaal tv-kanalen, films, series of een combinatie bekijken. De abonnementsdiensten werken in sommige gevallen met fysieke kastjes.

• Create New...