Jump to content
Sign in to follow this  
William

Pokémon Detective Pikachu

Recommended Posts

About

• Released

• Rating

7.1
  • Genre

• Mysterie
    • Familie
    • Misdaad
    • Fantasie
    • Komedie
    • Sciencefiction

Overview

Tim Goodmans vader wordt op mysterieuze wijze ontvoerd. Op een dag ontmoet Tim een Pikachu, een eigenaardig pratend wezen dat niet zo sterk en wendbaar is als andere Pikachu's, maar claimt een uitermate goede rechercheur te zijn. Samen beginnen ze aan een missie om Tims vader te vinden.

Trailer

Credits

• Ryan Reynolds
    Ryan Reynolds
    Harry Goodman / Detective Pikachu (voice)
  • Justice Smith
    Justice Smith
    Tim Goodman
  • Kathryn Newton
    Kathryn Newton
    Lucy Stevens
  • Bill Nighy
    Bill Nighy
    Howard Clifford / Mewtwo (voice)
  • Ken Watanabe
    Ken Watanabe
    Lieutenant Hide Yoshida
This page uses the themoviedb.org API.

Pokémon Detective Pikachu (2019)

Ryan Reynolds als een elektrische muis is bizar. Het feit dat het gebaseerd is op een relatief onbekende Pokémon spin-off in plaats van de iconische, wereldwijd bekende hoofdgames, is bizar. De manier waarop live-action acteurs zonder blikken of blozen naast extreem cartooneske CGI-zakmonsters zijn geplaatst, is bizar.

Het uiteindelijke plot is bizar. Bijna alles aan de film is bizar! En dat bedoel ik niet eens per se negatief, hoor! Ik hou van bizar. Bizar is immers raar, en raar is vaak fris en vernieuwend. Maar soms is bizar ook gewoon… bizar. Snap je?

Het hoogtepunt van de film is, op vergelijkbare wijze, een confrontatie met Ditto, wiens krachten voor een uiterst vermakelijke set-piece zorgen die slim enkele concepten jat van o.a. de Mission: Impossible-films. Pokémon: Detective Pikachu floreert ironisch genoeg dus tussen de scènes door, wanneer het de kijker gewoon een handjevol van de honderden monsters laat zien, mede omdat het niet alleen op nostalgie vertrouwt. Het neemt geen genoegen met het simpelweg tentoonstellen van de wezens; het zet ze daadwerkelijk op functionele of inventieve wijze in, en dát blijft vermaken.

Respectabel is dus het zelfvertrouwen waarmee de film z’n bronmateriaal omhelst; het laat de Pokémon zien in al hun belachelijke, kleurrijke, ietwat gewelddadige, cartooneske glorie, en weet daarmee de campy B-kwaliteit van de meeste gamefilms te ontstijgen. Net zoals het Marvel Cinematic Universe winst heeft geboekt met het onvervalste omarmen van het feit dat z’n films belachelijke shit bevat zoals tovenaars, Noorse goden en pratende wasberen, bijvoorbeeld.

bron: pu.nl/artikelen/review/review-pokemon-detective-pikachu/

Download bestand

• Pokémon Detective Pikachu.mkv (3.2 GB)

Afbeeldingen

screen-shot-2019-05-03-at-4.41.44-pm-e15

Pokemon Detective Pikachu downloaden via Torrent / NZB / Stream

Directe links naar websites voor de film Pokemon Detective Pikachu NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan. 

Meer informatie in onze huisregels.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Anouk
      Eyo ik wil Pokemon Sun downloaden op zo'n R4 kaartje maar kan nergens een website vinden waarbij de download knop t ook echt doet -.- Iemand een link?
    • Guest William
      By Guest William
      Mijn kinderen zijn gek op Pokémon GO. De jongste van 9 jaar heeft nog geen eigen telefoon. Nu wil ik een goedkope telefoon aanschaffen waarmee hij buiten Pokémon GO kan spelen. 
      Een simkaart doe ik via simyo of een ander goed abonnementje. Pokemon GO heeft niet veel data nodig als je de Google map offline beschikbaar maakt. maar de kijkshop, mediamarkt etc staan vol met telefoontjes. Welke andriod werkt samen ivm Pokémon GO voor een leuke ervaring. Batterij zal ook wel goed moeten zijn.
      Dank!

• By vraag
      Hallo allemaal
      Ik heb een een dsi en een r4 ultra.
      In het begin deed het spel het prima, maar na het een tijdje niet gespeeld te hebben blijft het de hele tijd op een wit scherm staan. Kan iemand me helpen.
    • By hhenk
      Hoi,
      Mijn zoontje wil Action Replay gebruiken voor zijn Pokemon spel maar ziet door de bomen het bos niet meer bij de verschillende Youtube filmpjes daarover. Hij heeft het spel op zijn R4(Wood firmware) kaart staan, met cheats geactiveerd(usrcheat geinstalleerd). Kun je zonder de Action Replay Module aan te schaffen, met bijvoorbeeld de Action Replay Manager gedownload hier mee aan de slag? Wat zijn de stappen hiervoor?
      Groet, hhenk

• Create New...