Jump to content
Sign in to follow this  
predator

utorrent 1.6 en AVG virus

Recommended Posts

hallo

Ik heb sinds kort AVG internet security 2019 geiinstaleerd en kan het kloppen dat deze de upload tegen houdt?

Gebruik utorrent 1.6.Downloaden geen probleem.

mvg predator

Nee dat zou niet moeten. Heb je het ook bij een andere torrent client? Zoals qbittorrent. Als daar het uploaden ook wordt geblokkeerd zal het toch een setting zijn van AVG. 

een andere torrent client weet ik niet.gebruik alleen utorrent .

6 uur geleden zei predator:

een andere torrent client weet ik niet.gebruik alleen utorrent .

Probeer het eens met qbittorrent. Kan je dan wel uploaden?

Posted (edited)

Het is niet nodig om daarvoor een andere cliënt te proberen, je kan dat heel simpel checken door uTorrent aan te zetten met uploads en op dat moment je AVG even tijdelijk uit te schakelen. Als je uploads dan wel gaan lopen ligt het aan de instelling van AVG, die je dan kan aanpassen.

Ik heb 2 verschillende aanpassingen in AVG gevonden die je kan proberen;

1 uTorrent als toepassing toestaan in AVG zoals omschreven onder deze link

2 Open AVG Internet Security, click on Menu->Settings->Components->Firewall->Customize-> click on "Network Profile (Left side of the interface) and change the profile to "Private" if selected in "Public".

Once this is done, select "Policies->System Rules", enable all the settings that are not configured.

(Zo goed als mogelijke vertaling)

Open AVG Internet Security, klik op Menu-> Instellingen-> Componenten-> Firewall-> Aanpassen-> klik op "Netwerkprofiel (linkerkant van de interface) en verander het profiel in" Privé "indien geselecteerd in " Openbaar ".

Als dit gebeurd is, selecteer " Beleid-> Systeemregels "en schakel alle instellingen in die niet zijn geconfigureerd.

Edited by Drifter

hallo

ik heb gedaan wat er beschreven staat,maar heb geen resultaat.

de link die er bij zit is een heel andere AVG die ik zelf heb.

heb AVG verwijderd,maar helaas geen resultaat.

Posted (edited)
15 uur geleden zei predator:

heb AVG verwijderd,maar helaas geen resultaat.

Als je hiermee bedoelt dat je ook zonder de installatie van AVG Internet Security nog steeds niet kan uploaden met uTorrent 1.6, dan zit je probleem ergens in je Internet verbinding. Bijvoorbeeld het ouderwetse alom bekende Router of Portforwarding probleem. Je zal dan moeten checken of de poort die uTorrent gebruikt wel vrij is van een firewall.

Je geeft ook aan dat de link in mijn reactie naar een omschrijving is van een heel andere AVG versie, maar als je weer eens een probleem vraag stelt is het wat makkelijker voor iemand om te helpen wanneer wat meer gegevens worden verstrekt zoals bijvoorbeeld welke versie van AVG er wordt gebruikt, dan wordt een oplossing zoeken een stuk eenvoudiger.

Edited by Drifter

sorry voor minder info over AVG internet security

het gaat om de software versie:19.5.3093 (versie 19.5.4444.500)

UI versie:1.0.171

meer weet ik er niet over.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By nolikomaaseik
      Telkens als ik mijn PC opstart start ook uTorrent op ondanks dat "Start uTorrent bij opstarten PC" uitgevinkt is .
      Oplossing ???
    • By Trizomu
      BitTorrent gaat een eigen cryptovaluta uitgeven. Gebruikers kunnen de tokens inwisselen voor snellere downloads.

De token krijgt de naam BitTorrent (BTT) mee, schrijft de BitTorrent Foundation donderdag in een blogbericht. De cryptovaluta wordt vooralsnog toegevoegd aan het populaire uTorrent Classic-programma voor Windows.
      BitTorrent zou van plan zijn om de token later ook naar andere programma's en diensten te brengen. Daarnaast moet de valuta op termijn ook buiten torrentsystemen bruikbaar zijn. De makers zeggen dat BTT optioneel blijft en dat gebruikers het systeem kunnen uitschakelen.
        Het bedrijf achter het downloadprotocol BitTorrent werd afgelopen jaar overgenomen door de blockchainstart-up Tron. Voor de overname werd 140 miljoen dollar (123 miljoen euro) betaald. BitTorrent wordt vaak gebruikt om illegaal films, series en muziek te downloaden, maar kan ook voor legale downloads worden ingezet.

Toon volledig nieuwsbericht
    • By Trizomu
      BitTorrent gaat een eigen cryptovaluta uitgeven. Gebruikers kunnen de tokens inwisselen voor snellere downloads.

De token krijgt de naam BitTorrent (BTT) mee, schrijft de BitTorrent Foundation donderdag in een blogbericht. De cryptovaluta wordt vooralsnog toegevoegd aan het populaire uTorrent Classic-programma voor Windows.
      BitTorrent zou van plan zijn om de token later ook naar andere programma's en diensten te brengen. Daarnaast moet de valuta op termijn ook buiten torrentsystemen bruikbaar zijn. De makers zeggen dat BTT optioneel blijft en dat gebruikers het systeem kunnen uitschakelen.
        Het bedrijf achter het downloadprotocol BitTorrent werd afgelopen jaar overgenomen door de blockchainstart-up Tron. Voor de overname werd 140 miljoen dollar (123 miljoen euro) betaald. BitTorrent wordt vaak gebruikt om illegaal films, series en muziek te downloaden, maar kan ook voor legale downloads worden ingezet.
    • By Deero
      Hoi allemaal,
      wie wil en kan me helpen,wat betreft een instelling van Utorrent..
      ik ben er redelijk nieuw mee.
      het gaat om het tabblad "bandbreedte"
      mijn upload is 4.1
      en mijn download is 38.6
      ik heb geen idee,wat ik moet invullen en ik ben niet zo goed met het berekenen...
      ik heb wel een printscreen 🙂
      ik zou het heel erg op prijs stellen,als jullie me even op weg willen helpen
      groetjes Astrid

• Hebben wij jou kunnen helpen? Help ons ook met een donatie naar wens. Met jouw donatie kunnen we verbeteringen doorvoeren op de website voor de bezoekers en leden. Bedankt! :roos:

Donatie via Tikkie

donatie.png

• Latest news

• Nu op het forum

• EliteNZB weer uit de lucht? Gesloten, opgedoekt of onderhoud? Iemand enig idee?  
    • Naast het verwijderen van zoveel mogelijk van hun geüploade torrents, kwamen de drie afzonderlijke uploaders (en twee andere teamleden) overeen BREIN elk 15.000 euro te betalen als onderdeel van een schikking. De 42-jarige man uit Zuid-Holland waar het nu in deze zaak om gaat had nog geen enkele aflossing gedaan in tegenstelling tot de anderen en moet nu vanaf Oktober van dit jaar maandelijks 100 Euro gaan betalen. Uit het rechtbankverslag moet het gaan om het uploaden van duizenden titels waaronder The Revenant met Leonardo DiCaprio en Nederlandse titels als Gooische Vrouwen 2, het nieuwe muziekalbum van Anouk Queen for A Day alsmede TV-series zoals The Walking Dead. Engelstalige films werden door de groep voorzien van ongeautoriseerde Nederlandse ondertitels vervaardigd door anderen uit de releasescene om de producten geschikt te maken voor de illegale Nederlandse markt. Sommige van de torrents voor die titels werden meer dan 470,000 keer gedownload
    • De top 10 meest gedownloade films van de periode 24 juni tot 30 juni. Deze week staat de film ‘Dumbo’ bovenaan, gevolgd door ‘Brightburn’ en ‘Escape Plan: The Extractors’ maakt de top drie weer compleet. Week 26 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Dumbo is voor de tweede keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of streamen van films en series. Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (1) Dumbo 6.5 / trailer 2 (…) Brightburn (Subbed HDRip) 6.4 / trailer 3 (…) Escape Plan: The Extractors 4.5 / trailer 4 (3) Captain Marvel 7.1 / trailer 5 (…) Toy Story 4 (HDCam) 8.5 / trailer 6 (2) Pokémon Detective Pikachu 6.9 / trailer 7 (5) Us (Subbed HDRip) 7.2 / trailer 8 (7) Avengers: Endgame (HDCam) 9.1 / trailer 9 (10) Glass 6.9 / trailer 10 (6) Murder Mystery 6.1 / trailer Het topic van de meest gedownloade film vinden we hier: De trailer van de meest gedownloade film:   Toon volledig nieuwsbericht
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Five Feet Apart

• Romantiek
    • Drama

Long Shot

• Komedie
    • Romantiek

De Libi

• Komedie

Dark Phoenix

• Sciencefiction
    • Actie