Spring naar bijdragen

3DS ver11.10 Update


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,
Mijn zoon heeft zijn 2ds xl bijgewerkt, door onvoorzichtigheid en nu is het v11.10.0-43E ...
totaal onverwacht maar we bestelden een ntrboot-kaart op free-switch.com en ik vraag me af of de kaart nog steeds zou werken op de 2ds 11.10 om luma te installeren?
Bij voorbaat dank voor het antwoord!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 7
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast Drifter

Ik zie nog geen berichtjes op het internet dat de laatste versie van Luma niet compatibel zou zijn met de DS Upgrade versie 11.10.0-43E

Dan zou dat geen probleem mogen zijn, als je maar de laatste versie van Luma gebruikt, die je kan vinden onder deze link

  1. Download de nieuwe Luma v9.1-release . 
  2. Pak boot.firm uit het 7z-archief en plaats het op de root van je SD-kaart.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

There is no worry, it's safe to update 11.10.0-43, and notrboot card also can work on it,  you can check this Youtube video. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...