Spring naar bijdragen

Take Me Somewhere Nice (2019)


Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Take Me Somewhere Nice (2019)

De Nederlandse tiener Alma brengt een snikhete zomer door in Bosnië, het geboorteland van haar ouders. Maar niets gaat zoals verwacht. Vastberaden om een connectie met haar vaderland te maken, komt ze van de ene absurde en vervreemdende situatie in de andere terecht.

Hoofdrolspeelster Alma (Sara Luna Zorić) is een sterk karakter, die hoe hard ze ook valt, iedere keer toch weer op staat. Het gaat van kwaad tot erger en als kijker wacht je tot het moment dat ze breekt. Als dat tegen het einde aan gebeurt, voel je echter geen voldoening. Gelukkig gaat de film daarna gewoon weer verder en kom je erachter dat in de wereld die de regisseur heeft gecreëerd, emotie nou eenmaal niet werkt zoals wij hem kennen.

Regisseur Ena Sendijarevic zette zichzelf op de kaart met een aantal prijswinnende korte films waarvan ‘Import’ voor het Cannes filmfestival werd geselecteerd. ‘Take Me Somewhere Nice’ is haar eerste speelfilm. Sendijarevic onderzoekt de grenzen van het film maken door stereotypen en clichés te bevestigen, maar vervolgens ook weer onderuit te halen. Al met al is ‘Take Me Somewhere Nice’ een gewaagde, speelse film, waarin Sendijarevic laat zien dat je als filmmaker risico’s moet durven te nemen.

Trailer

bron: ilmvandaag.nl/recensies/807-aladdin

Download bestand

  • Take Me Somewhere Nice.mkv (4.2 GB) (Op moment van schrijven nog niet beschikbaar.)

Afbeeldingen

Recensie Take Me Somewhere Nice Cinemagazine

Take Me Somewhere Nice downloaden via Torrent / NZB / Stream

Directe links naar websites voor de film Take Me Somewhere Nice NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan. 
 
Meer informatie in onze huisregels.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 1 jaar later...
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

49/5000
 
 
 
bron verwijderd, hoe kan ik deze opnieuw krijgen?
sorry my language.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...