Jump to content

Private internet access is uit de download en VPN tests de beste provider en nu verkrijgbaar voor €2.60 per maand.

Los dat de dienst en client erg snel en prettig werkt is dit ook één van de goedkoopste VPN providers. We hebben ook een uitgebreide stap voor stap handleiding :)

Lees verder...

Sign in to follow this  
revdpoel

Windows 7 niet legitiem

Recommended Posts

De melding verschijnt dat mijn exemplaar van WIndows 7 Home Premium, build 7601, niet legitiem is. Hoe kom ik van deze melding af?

groet

PS na eerdere problemen met de OEM versie staat er nu inderdaad een illegale op.

Edited by revdpoel

Heb je een oem licentie liggen? Of een sticker op de kast? Dan kunnen we deze gebruiken.

Anders zal je hem moeten activeren middels een hackje

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By ShadowMaster
      Ik kreeg net een mail dat Windows 7 gaat stoppen in 2020 ,  
      Echter heb ik op mijn pc van dacht 2012 a 2014 nog Windows 7 zitten 
      Is dan wel of niet mogelijk om daar een nieuwe besturingssysteem op te zetten , ik las dat namelijk beter was een nieuwe pc te nemen? 
      Iemand suggesties voor een goeie pc dan  ? 
      Hoeft niet al te duur te zijn , als ik er maar spellen op kan spelen zoals roller coaster , goeie dvd brander en download zo af en toe. 
      En een goeie harde schrijf voor wel wat ruimte 
      Alvast bedankt 
    • By hvvijf
      Ik heb een Windows 10 installatie via Den Spike.
      Nu meldt Microsoft dat de licentie binnenkort verloopt.
      Hoe te handelen?
    • By guilpje
      Sinds enkele dagen krijg ik constant de melding op mijn scherm dat mijn licentie bijna verlopen is, weet er iemand een goede site waar je gratis codes kan verkrijgen?

• By Laura_0623
      Vanaf vandaag wil mijn laptop niet meer opstarten. Zodra ik hem aanzet geeft hij de mogelijkheden "Launch repair mode" en "Start Windows normally".
      Als ik voor Launch repair mode kies, krijg ik een recovery wizzard en zullen al mijn bestanden verwijderd worden. Omdat ik erg gehecht ben aan mijn bestanden, wil ik dit liever niet doen.
      Als ik voor start Windows normally kies, blijft hij hangen bij "starting windows".
      Heb trouwens Windows 7, en een Asus
      Kan iemand me helpen?

• Create New...