Spring naar bijdragen

Installatie Lightroom Den Spike


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedenavond, heb zojuist de laatste Lightroom van Den Spike op Spotnet gdnld maar het lukt mij met geen mogelijkheid om te installeren. Kan iemand mij stap voor stap uitleggen wat ik moet doen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

Geplaatste fotos

Gast Drifter
10 uur geleden zei Heinzie:

Goedenavond, heb zojuist de laatste Lightroom van Den Spike op Spotnet gdnld maar het lukt mij met geen mogelijkheid om te installeren. Kan iemand mij stap voor stap uitleggen wat ik moet doen ?

Ik zou bijna denken dat dit een grapje is Heinzie, want je download Unattended Software van Den Spike waar een volledige uitleg bijzit en als je die niet snapt ga je hier vragen of iemand anders diezelfde Software even wil downloaden om de uitleg te lezen en dat dan weer in Jip en Janneke taal om te zetten op dit forum in de hoop dat je dat dan wel snapt. Maar ach, misschien is hier nog wel een lid die dezelfde Software ook heeft gedownload en de moeite wil nemen uitleg te geven.

bewerkt door Drifter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Misschien even vragen wat er niet precies lukt? ;)

Misschien lukt het uitpakken niet of is er geen uitleg beschikbaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Drifter, waar slaat dit nu weer op... er is bij deze download geen duidelijke uitleg hoor. En je toon zo uit de hoogte is niet echt passend. Er zijn mensen die niet zo veel verstand hiervan hebben. Mogen die dan niets downloaden ?

bewerkt door Duken
Lief blijven :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Duken..

het uitpakken lukt, dan staat er een iso bestand, die pak ik weer uit in een map. Dan staat er een installatiebestand die ik als administrator uitvoer. Maar gelijk komt er een schermpje: zie bijlage

39DDBF23-3C3A-4661-B611-B5355DA297FF.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Volgens mij moet je een ISO niet uitpakken maar mounten in een virtuele dvd lade. Dan kan de setup waarschijnlijk wel doorlopen.

Maar aan de screenshot te zien is het iets van the newgeneration. Kan je op dat forum de post vinden? Daar zijn vaak jongens die kunnen helpen als ze hetzelfde probleem hebben.

Mount een ISO:

mount-iso-context-menu-windows10.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast Drifter
45 minuten geleden zei Heinzie:

@Drifter, waar slaat dit nu weer op... er is bij deze download geen duidelijke uitleg hoor. En je toon zo uit de hoogte is niet echt passend.

Beste Heinzie, je download bewust een stukje Unattended Software waar op 200% zeker een uitleg bijzit, want dat zit bij elke post van Den Spike en dan is het jammer als je sommige delen van de installatie toch niet begrijpt want dan is het misschien toch verstandiger om te zoeken naar dezelfde software die op een andere manier geïnstalleerd kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Drifter

Excuses voor mijn 1e reactie, maar ik zie helaas te vaak dit soort problemen in de reacties voorbij komen op Spotnet en dat komt alleen omdat er niet goed gelezen wordt op welke manier deze software geïnstalleerd moet worden. Behalve het ISO bestand zit er ook een map bijgevoegd met natuurlijk een hoop reclame en een txt-bestand met de instructie die ik hieronder zal kopiëren.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Instructies en info tbv het installeren van Unattended software.
================================================================

Even een instructie omtrent het installeren van Unattended software.

Schakel je antivirus en antimalware altijd uit tijdens de installatie, om de eenvoudige reden dat het script wat wij gebruiken niet herkend wordt door overgevoelige scanners, zoals bijvoorbeeld Avira, Bitdefender en Kaspersky, ik/wij hebben zelf een legale Eset Antivirus en die zeurt zelden!

Laat je PC tijdens de installatie met rust, ga geen andere dingen met je PC doen zoals surfen op internet of wat dan ook.

Unattended software moet ALTIJD als Administrator uitgevoerd worden: Rechtsklik en selecteer "uitvoeren als Administrator".

Vaak is het nodig om je PC te laten herstarten, meestal gaat dit automatisch, en dit wordt altijd in de postinfo vermeld.

Heb je problemen met installatie of werkt het progje niet of is niet geactiveerd, stuur ons dan een pm aub...

Zet het niet in het topic, want helaas hebben wij niet altijd tijd om dit allemaal te lezen!

Rest ons nog jullie, heel veel plezier te wensen met de door jou gedownloadde software!

Grtz,
Den Spike en The Gladiator
UA bouwers van het: The-NewGeneration-team
www.the-newgeneration.net

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als je deze instructie niet volgt en de ISO gaat uitpakken (wat wel kan als je 1 van de laatste WinRAR versies gebruikt) loop je het risico dat de Hack/Crack direct door je Antivirus of Security in Quarantaine wordt geplaatst waardoor de installatie niet meer gedaan kan worden of in ieder geval niet meer correct.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 jaar later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-08-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

heb net ook dit gedownload alleen heb nu een proefversie van lightroom weet niet hoe dit allemaal werkt hoor....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...