Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Altijd fijn extra communities!!! Gefeliciteerd kerel. :)

ik deel je bericht.

rhyming leonardo dicaprio GIF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Duken heeft dit topic uitgelicht.

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  325
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  05-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ah tof!!!! Gefeliciteerd Den Spike!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 20
  • 1
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  29
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-08-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Sta al dagen bij Spikesplace te wachten op goedkeuring om binnen te mogen

Is daar iedereen met vakantie?

bewerkt door idylle
verduidelijking
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 9

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Volgens mij wilt Spikesplace geen nieuwe leden. Ik wacht denk ik nu 2 of 3 weken op goedkeuring...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 13

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  29
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-08-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja, en wanneer je niet binnenkomt, kun je ook niet vragen wat het probleem is.

Hm, ik denk geen kwade opzet maar gewoon ergens een bug.

image.png

bewerkt door idylle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 9

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-08-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

je moet je toch eerst registreren zonder vpn. ben grote fan van Spike maar hij moet het wel bereikbaar houden. TNG heeft wel wat verloren. Groetjes mooischerm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
21 uur geleden zei Byte:

Volgens mij wilt Spikesplace geen nieuwe leden. Ik wacht denk ik nu 2 of 3 weken op goedkeuring...

Dat willen ze juist wel zeker na de ruzie  tussen force4fun.today en spikeplace zijn site is gwn helemaal kapot niks aan te doen alleen haalt hij het niet ik mag die gast niet zo erg overal waar hij komt is er ruzie wat zowel tng als force4fun hebben dat verklaard

bewerkt door IsmailAntar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  29
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-08-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Oké, dan was VPN het probleem, ik ga zonder proberen ....

Mij gaat het om de muziekjes daar. Progworld was verbannen bij Newzbin en is overgestapt naar Spike, vandaar ,,,,🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 9

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@IsmailAntar

Ik ben net nieuw in deze scene dus ik weet niet precies over welke ruzie het gaat en wie de namen zijn die je noemt. Het enige wat ik weet dat er iets niet klopt wanneer een admin geen VPN toestaat (misschien wordt het wel beheerd door brein...)

film-paleis is naar mijn weten de beste Nederlandse site die er momenteel is. Elke dag nieuwe uploads van kwaliteit. Tevens geldt dit ook voor mediamaatjes en alleen-maar-retail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 13
3 uur geleden zei Byte:

@IsmailAntar

Ik ben net nieuw in deze scene dus ik weet niet precies over welke ruzie het gaat en wie de namen zijn die je noemt. Het enige wat ik weet dat er iets niet klopt wanneer een admin geen VPN toestaat (misschien wordt het wel beheerd door brein...)

film-paleis is naar mijn weten de beste Nederlandse site die er momenteel is. Elke dag nieuwe uploads van kwaliteit. Tevens geldt dit ook voor mediamaatjes en alleen-maar-retail.

Ze zijn nog wel actief ik zag vandaag nog een nieuwe post van den spike op spotweb ik heb verder geen idee wat er bezig is ik ben zelf ook pas 3 maanden op usenet maar weet wel dat den spike met meerder forums ruzie heeft

bewerkt door IsmailAntar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  29
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-08-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gisteren nogmaals aangemeld zonder VPN en binnen 🙂

Moet je net weten 🤔

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 9
22 minuten geleden zei idylle:

Gisteren nogmaals aangemeld zonder VPN en binnen 🙂

Moet je net weten 🤔

Of beter kijken want vaak staat er boven dat je nieg mag aanmelden met vpn😂😂😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  29
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-08-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

😋

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 9

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

18 hours ago, IsmailAntar said:

Of beter kijken want vaak staat er boven dat je nieg mag aanmelden met vpn😂😂😂

Of gewoon daar niet aanmelden. Wordt waarschijnlijk toch door Brein beheerd als er geen VPN is toegestaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 13
2 uur geleden zei Byte:

Of gewoon daar niet aanmelden. Wordt waarschijnlijk toch door Brein beheerd als er geen VPN is toegestaan...

Ik begin me af te vragen waar deze onzin vandaan komt. Ik heb me eerder niet bemoeid met deze discussie, maar wat er nu wordt geschreven slaat echt kant nog wal. Bij elke nieuwe site gebeuren wel dingen bij het toelaten van nieuwe leden en elke keer als er dan iets gebeurt wat een beetje vervelend is worden hier op Duken.nl de raarste dingen meegedeeld waar helemaal niemand iets aan heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  41
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 7-8-2019 om 16:27 zei Drifter:

Ik begin me af te vragen waar deze onzin vandaan komt. Ik heb me eerder niet bemoeid met deze discussie, maar wat er nu wordt geschreven slaat echt kant nog wal. Bij elke nieuwe site gebeuren wel dingen bij het toelaten van nieuwe leden en elke keer als er dan iets gebeurt wat een beetje vervelend is worden hier op Duken.nl de raarste dingen meegedeeld waar helemaal niemand iets aan heeft.

Ben het volkomen eens met je.
Evenzo ben ik van mening dat het melden van vermeende ruzietjes tussen bepaalde sites niet op dit forum van Duken thuishoren.
Wat mij betreft mogen dat soort nutteloze posten direct verwijderd worden.

Laten we daarentegen spotters c.q. posters van interessant materiaal dankbaar zijn voor de tijd en moeite die men hieraan besteed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 9

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  29
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-08-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nou ja, de ruzietjes zijn wel van invloed op de kwaliteit van het geposte materiaal

Had ik me net aangemeld, is het alweer gedaan met de pret

De provider van een muziekgenre waar het mij om te doen was, is vertrokken

Uit onvrede over het VIP-beleid, een bedrag neertellen voor extra opties

bewerkt door idylle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 9

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  131
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  58

al meerdere keren geprobeerd aan te melden, natuurlijk vpn-loos ;-|) maar blijkbaar voor eeuwig in de goedkeuring gezet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5
  • 1 maand later...
5 uur geleden zei MysticGirl:

Na een tijdje afwezig te zijn geweest, ga ik mijn geschonken boeken van de geweldige schenkers weer delen met de leden :D

Dus voor alle boekliefhebbers; ik ga vanaf morgen weer alle boekjes delen op SpikesPlace.

Hopelijk kunnen we als vanouds elkaar weer blij maken met de prachtige boekjes die er weer komen gaan...….

 

Groetjes MysticGirl

Leuk dat je deze aankondiging doet @MysticGirl, maar wat is het verschil tussen jouw e-boeken en het aanbod wat door de meeste Community's wordt aangeboden? Volgens mij worden er op verschillende Community's regelmatig de nieuwste boeken aangeboden. Er zal best iets bijzonders zijn met de door jou aangeboden boeken, maar om dat hier aan te kondigen terwijl er alleen Duken.nl leden gebruik van kunnen maken, die ook daadwerkelijk een goedgekeurd account hebben op deze specifieke Community, komt op mij meer over als een beetje misplaatste reclame waar maar een beperkt aantal mensen gebruik van kan maken. Ik ben persoonlijk een voorstander van delen met iedereen en niet voor een select groepje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  5
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  10-10-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo Drifter,

 

Uiteraard mag jij je mening hebben.

De reden waarom ik het hier heb neergezet is dat destijds (toen ik er even tussen uitging) veel mensen mij benaderd hebben als ik weer ergens zou gaan beginnen of ik dit wilde laten weten.

Het was goed bedoeld en verder geen bij bedoelingen, zo zit ik niet in elkaar ;)

Je hoort mij niet zeggen welke boeken beter zijn of wat ook maar. Ik ben blij met alles, of het nu nieuwe boeken zijn of van 5 jaar oud.

Ongeacht door wie ze geplaatst worden. Ik vind het alleen maar mooi als boeken op verschillende forums gedeeld worden. Zo bereik je een groot aantal mensen en maak je vele mensen blij mee.

Dat is waar we het voor doen met elkaar, lijkt mij...….

 

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat er toch weer geprobeerd wordt om er een negatieve draai aan te willen geven......wat daar het nut van moet zijn??

Een stukje positiviteit en het elkaar gunnen, zou alles een stuk mooier en fijner maken ;)

 

@Duken je mag anders mijn bericht wel weg halen.

Dit is niet de kant die ik op wil. Het was goed bedoeld

 

Groetjes MysticGirl

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 2
  • 2
9 minuten geleden zei MysticGirl:

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat er toch weer geprobeerd wordt om er een negatieve draai aan te willen geven......wat daar het nut van moet zijn??

Een stukje positiviteit en het elkaar gunnen, zou alles een stuk mooier en fijner maken

Je beoordeeld mijn reactie helemaal verkeerd @MysticGirl, want je laat weten exclusief weer te gaan uploaden op spikesplace.live en dat is dus voorbehouden voor een select aantal personen en dat is voor een heleboel mensen helemaal niet zo positief als jij wil doen lijken. Uiteraard wens ik je heel veel plezier met dat wat je doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goedemorgen, het bericht van @MysticGirl is in mijn ogen ook helemaal niet kwalijk. Het is een positief en leuk bericht over boeken die ze deelt. Daarin mag ze best aangeven waar ze dat doet. Er zullen voldoende gasten of leden zijn die haar herkennen en blij zijn met de aankondiging. Prima dus. 

Laten we blij zijn dat er wat communicatie over te vinden is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  525
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  60
  • Was actief op:  Macintosh

Op 10-10-2019 om 14:14 zei MysticGirl:

Na een tijdje afwezig te zijn geweest, ga ik mijn geschonken boeken van de geweldige schenkers weer delen met de leden :D

Dus voor alle boekliefhebbers; ik ga vanaf morgen weer alle boekjes delen op SpikesPlace.

Hopelijk kunnen we als vanouds elkaar weer blij maken met de prachtige boekjes die er weer komen gaan...….

 

Groetjes MysticGirl

 

 

Dit is het bericht van het jaar. Dit is de beste en snelste poster van boeken. Hier kunnen anderen alleen maar bij in de schaduw staan (en daar ben ik al zo blij mee). Helemaal top dat je terug bent. 

Mijn mening en mijn overtuiging.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 24
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...