Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie

Gast Guardian
2 uur geleden zei spike:

dat is nu al voor de tweede keer gaat goed met hem het is net een klein kind al hij zijn zin niet krijgt stap hij op en later komt hij weer aan poepen bah

Als Spikesplace er zelf voor kiest om daar verder geen mededelingen over te doen, waarom moet jij hier op Duken.nl dan toch nog even wat negativiteit spuien. Het is wel duidelijk, ook uit je eerdere uitlatingen dat je geen goed woord over hebt over Den Spike, maar doe alle leden van Duken.nl een plezier en hou die lekker voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-06-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 13-12-2019 om 17:08 zei Drifter:

Het lijkt Den Spike maar niet te lukken om langdurig samen te werken met anderen die deze scene een warm hart toe dragen. Ook nu weer een bericht van de Spikesplace staf in navolging van The-NewGeneration en Force4fun;

Geachte Spikesplace members;

 

Na een vergadering binnen het admin/global/super team, hebben we in goed overleg onze samenwerking met Den Spike beëindigd, dit na onenigheid binnen het team, waarin de meningen verschillen niet meer konden worden bijgelegd.
We betreuren dit besluit, maar voor de toekomst van Spikesplace is dit de beste beslissing.

 

Een discussie hier over is niet mogelijk.

Graag jullie respect voor deze moeilijke beslissing.
 
Mvg Spikesplace Staf.

Gelukkig blijft Spikesplace wel bestaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-06-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Alleen de regel  

Gelukkig blijft Spikesplace wel bestaan is van mij afkomstig wat er boven staat niet

  •  
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

10 minuten geleden zei Zorro:

Alleen de regel  

Gelukkig blijft Spikesplace wel bestaan is van mij afkomstig wat er boven staat niet

  •  

Dat is een bericht wat is geciteerd. Is inderdaad niet van jouw :)  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.688
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Spikesplace blijft idd Online.. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  130
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

Wat is er aan de hand met force4fun ik wordt al sinds een week of 2 doorgestuurd naar een 'russische' 18+ site?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.688
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

56 minuten geleden zei huismuis:

Wat is er aan de hand met force4fun ik wordt al sinds een week of 2 doorgestuurd naar een 'russische' 18+ site?

Heeft niet zo veel met spikesplace vandoen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

wat is spikesplace wat kan je daar doen is dat een forum ? kom uit  belgie  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

Hallo @henkv, om te beginnen welkom op Duken.nl. Geen idee waarom je benadrukt dat je uit België komt, maar voor alle (nieuwe) leden uit welk land dan ook is het vrij bekend in dit wereldje wat NZB Community inhoudt, want dat is de categorie waar Spikesplace.live onder valt. Een website waar je na registratie content kan downloaden van NZB Nieuwsgroepen door gebruik te maken van het Usenet. (dus geen Torrents)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

oke ik vanavond is kijken bedankt Drifter 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

@henkv misschien is het dan ook handig om dit artikel te lezen. Dat gaat over de introductie en werking van nieuwsgroepen: 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

zonde vpn kan je niet registratie nee laat maar mensen in belgie  ben je er zo bij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Blijkbaar is een vermoedelijke controverse tussen Den Spike en Spiksplace inmiddels weer opgelost.
Den Spike staat weer expliciet vermeld op de homepaqe en levert ook weer unattendeds.
Blijft toch een fenomeen, die Den Spike. Wat je ook mogen denken van zijn komen en gaan, ik ben er blij mee.

Maak al jaren gebruik van zijn unattendeds. Goede kwaliteit zoals je die ook terugvindt op bijv. Newzbin.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mmm... het heeft alle schijn dat na een kortstondige terugkeer van Den Spike hij wederom verdwenen is.
De aangepaste layout van de site geeft daarvoor de nodige aanleiding toe.

Blijft jammer want Den Spike staat (stond) garant voor kwaliteit.

Misschien dat de hier postende Sysop van die site enige toelichting wil of kan geven (details niet nodig). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111
Gast Guardian
9 minuten geleden zei Jaccus:

Misschien dat de hier postende Sysop van die site enige toelichting wil of kan geven (details niet nodig). 

Was bij het vorige vertrek een aantal weken geleden al feit dat de eigenaar of staf verder geen mededeling deed over het vertrek van Den Spike, dus waarom zou dat nu wel gedaan moeten worden. Dat er een UA maker/uploader vertrekt bij een website gebeurt al door de jaren heen, maar dat wil dan niet zeggen dat er gelijk geen kwalitatief vergelijkbaar materiaal te vinden is. De wereld heeft momenteel meer te lijden onder de Corona.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

De staf heeft destijds wel degelijk een bericht verzonden aan de leden.

Met name vraag ik alleen om een bevestiging door met nadruk te stellen dat details niet nodig zijn.
Was alleen benieuwd of ik hem elders zal moeten opsporen.
Bovendien is er nogal een verschil in kwaliteit tussen de diverse "unattended" makers.

bewerkt door Duken
Aangepast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Volgens mij gaat de discussie verkeerd. Jaccus vraagt om een stukje informatie en heeft zijn mening over de kwaliteit van de uploader. Los van inwinnen van informatie is er verder niks aan de hand.

Daarna krijgt hij een reactie terug welke verkeerd geïnterpreteerd kan worden. 

Hierna gaat de discussie de verkeerde kant op. Deze berichten ga ik ook verwijderen. Lijkt mij een misverstand tussen beide heren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast Guardian
2 uur geleden zei Duken:

Volgens mij gaat de discussie verkeerd. Jaccus vraagt om een stukje informatie en heeft zijn mening over de kwaliteit van de uploader.

Discussie gaat helemaal niet verkeerd @Duken, want het eerder door mij gegeven antwoord is ook een persoonlijke mening en de door jou verwijderde gedeeltelijke reactie van @Jaccus daarop was onnodig belachelijk. Als @Jaccus zo graag wil weten wat zijn idool verder gaat doen na zijn 2e vertrek van Spikesplace kan er simpelweg ook een persoonlijk bericht gestuurd worden aan de heer Den Spike die op deze website zelf ook een account heeft onder deze link. Het lijkt mij dat Den Spike zelf meer verplicht is om zijn trouwe aanhang in te lichten dan de SysOp van de site waar hij is vertrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Natuurlijk kan er een persoonlijk bericht worden verstuurd maar er is ook niks verkeerd aan om de vraag in het topic te stellen. Tenslotte zijn er ook andere leden welke @Jaccus dan van informatie zouden kunnen voorzien en is deze ook zichtbaar voor andere bezoekers. Daar is niks mee. Dat Denspike zelf zijn leden zou moeten inlichten kan kloppen maar als dat niet is gebeurd is mag deze vraag geen probleem zijn toch? Daar kan jaccus niks aan doen.

De reactie @Jaccus op je naam was inderdaad onnodig, daarom is deze ook aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.688
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Beste @Jaccus Ik kan hier niet inhoudelijk op in gaan, gelet deze beslissingen intern zijn genomen. Het zou dan niet sieren dat toch te doen.

14 uur geleden zei Jaccus:

Bovendien is er nogal een verschil in kwaliteit tussen de diverse "unattended" makers.

Ik kan je garanderen dat de meeste Unattendeds builders uitstekend materiaal leveren, deze zijn te vinden op diverse NZB sites. Wil jij gaan voor oud vertrouwd dan kan ik je niet verder helpen.

  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49

  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

15 minutes ago, Tuinbever said:

Beste @Jaccus Ik kan hier niet inhoudelijk op in gaan, gelet deze beslissingen intern zijn genomen. Het zou dan niet sieren dat toch te doen.

Ik kan je garanderen dat de meeste Unattendeds builders uitstekend materiaal leveren, deze zijn te vinden op diverse NZB sites. Wil jij gaan voor oud vertrouwd dan kan ik je niet verder helpen.

Als er intern afspraken over gemaakt zijn dan respecteer ik dat. En inderdaad dat siert je om het dan te laten voor wat het is.

Wat betreft de 2de alinea zet ik er wat vraagtekens bij. 
Ik heb van nogal wat unattended builders diverse "maaksels" geinstalleerd en daar zitten wat verschillen tussen qua kwaliteit en duurzaamheid. Soms heel subtiel.
In ieder geval ben ik door lange ervaring wijs geworden welke builds van welke persoon zonder enig risico geinstalleerd kunnen worden (o.a. ook van Spikesplace 👍)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111
Gast Drifter
1 uur geleden zei Tuinbever:

Beste @Jaccus Ik kan hier niet inhoudelijk op in gaan, gelet deze beslissingen intern zijn genomen. Het zou dan niet sieren dat toch te doen.

Altijd vervelend wanneer iemand uit een staf stapt om wat voor reden dan ook, maar belangrijker is dat de Community daardoor niet van het toneel verdwijnt en zover bij mij bekent heeft Den Spike net zoals Vinny27 zijn kennis aan verschillende andere UA makers doorgegeven.

Ik kan me best voorstellen dat je als gebruiker van UA software het liefst gebruik blijft maken van 1 en dezelfde maker, maar als die persoon volledig uit beeld verdwijnt zal je toch een keuze moeten maken. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

38 minutes ago, Drifter said:

...... zover bij mij bekent heeft Den Spike net zoals Vinny27 zijn kennis aan verschillende andere UA makers doorgegeven.

Ik kan me best voorstellen dat je als gebruiker van UA software het liefst gebruik blijft maken van 1 en dezelfde maker, maar als die persoon volledig uit beeld verdwijnt zal je toch een keuze moeten maken. :yes:

Klopt. Dat waren ook praktisch de eersten die setups en installs erg gebruiksvriendelijk maakten met hun "unattended schil".

Overigens ben ik van mening dat portable apps op den duur de unattendeds van software apps in populariteit voorbij zullen streven.
Minder systeem verstoringen omdat er bij portables nauwelijks integratie is met het OS en makkelijk verwijderbaar zonder dat het sporen achterlaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  155
  • Waardering:   32
  • Prestatiepunten:  834
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  24-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Zombienation is Ultimate force geworden. Maar is ineens weg?? Weet iemand wat er aan de hand is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 32
  • 155
  • 1

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-06-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Gandalf,

Volgens mij is de vraag van jou of topic.

Ik zou zeggen maak zelf een topic met jou vraag.

Edit

bewerkt door Duken
We houden het hier netjes zonder gesprekken welke ruzie gaan uitlokken. Bericht aangepast.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 6

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...