Spring naar bijdragen

Metamorfose (MMF) bedankt!


Byte

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben superblij om een nieuwe Nederlandstalige subtitle scenegroup te zien, nadat QoQ, SimplyReleases, 2Lions en DMT gestopt zijn onder dwang.

Mijn dank gaat voornamelijk uit naar Janty want hij of zij is de enige die ik tot nu toe ben tegengekomen van MMF. Weet iemand uit welke namen de groep nog meer bestaat? En op welke website releasen zij hun ondertitling?

 

 

bewerkt door Byte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 13
Gast Drifter
9 uur geleden zei Byte:

Ik ben superblij om een nieuwe Nederlandstalige subtitle scenegroup te zien, nadat QoQ, SimplyReleases, 2Lions en DMT gestopt zijn onder dwang.

Mijn dank gaat voornamelijk uit naar Janty want hij of zij is de enige die ik tot nu toe ben tegengekomen van MMF. Weet iemand uit welke namen de groep nog meer bestaat? En op welke website releasen zij hun ondertitling?

 

 

MMF (Metamorfose) is een vertaalbureau dat ongeveer 11 vaste medewerkers heeft en daarnaast werkt met ongeveer 50 Freelancers die net zoals Janty en de ook wel bekende Menten en Crazy ondertitelingen vertalen, wat uiteraard volledig legaal is. Meer info over dit vertaalbureau kan je vinden onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zou niet weten waarom een film ondertitelen niet legaal zou zijn.  Als ik in Frankrijk een film koop die in Nederland niet te verkrijgen is en ik zet daar zelf ondertitels onder zou ik niet weten wat ik verkeerd doe.  Iets anders wordt het volgens mij als ik de ondertitelde film upload, maar dan gaat het niet om de subs maar om de film.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 123

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...