Spring naar bijdragen

Bestanden probleem


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hey, ik zit met een irritant probleem. Ik heb op mijn laptop ongeveer 3000 stripboeken (130 gb) gedownload (suske en wiske, Jommeke, Donald duck) Toen ik ze eindelijk allemaal had gedownload vond ik het tijd om ze over te zetten op USB want het zijn er best veel. Maar toen ik ze allemaal op USB had gezet kon ik ze opeens niet meer openen daarvoor wel toen ze nog gewoon op de laptop stonden. Vind dit best raar en irritant heb het heel vaak opnieuw geprobeerd mijn reader is gewoon goed gebruik deze https://www.cdisplayex.com/ dus daar licht het niet aan. Hebben jullie misschien een idee waar het aan licht? Of moet ik geen USB gebruiken? Voor dit heb geen idee hoop dat jullie me ermee kunnen helpen👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gast Drifter

Hoi Theo klever,

Ik vermoed dat jouw reader niet geschikt is om de bestanden te lezen wanneer je die op een USB-stick hebt staan. Calibre is bijvoorbeeld een reader die wel van werkt op een USB platform. Kijk even naar de readers op de website onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

9 uur geleden zei Drifter:

Hoi Theo klever,

Ik vermoed dat jouw reader niet geschikt is om de bestanden te lezen wanneer je die op een USB-stick hebt staan. Calibre is bijvoorbeeld een reader die wel van werkt op een USB platform. Kijk even naar de readers op de website onder deze link

Hoi Drifter,

Bedankt voor je reactie. Ik ga het straks ff checken. Ik zie het inderdaad staan dat calibre de enige is met usb dus erg bedankt. Ik laat je weten waneer het me gelukt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi, 

Ik heb die reader geprobeerd maar kan er best slecht mee overweg zijn er misschien nog ander goede readers die openen vanaf usb?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
Gast Drifter

Hoi Theo klever,

Er zijn nog wel meer readers, maar die zijn niet allemaal gratis. Ik begrijp zelf ook even niet waarom je die CBR bestanden niet gewoon in je reader kan openen als ze op een USB-stick staan, want dat moet toch gewoon gezien worden als een externe schijf van je laptop.

Is het niet mogelijk om vanuit CDisplayExv naar je USB-stick te bladeren en dan naar een boek om te lezen? of het boek op je USB-stick dubbelklikken waarna het ook in de reader geopend zou moeten worden. Het is natuurlijk ook mogelijk dat je USB-stick even gecontroleerd moet worden op fouten. Ik heb die foutcontrole ook in een andere topic even omschreven wat je kan lezen als je niet weet hoe dat moet onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Hey,

(Ben ff op mijn andere account) toen ik een probleem oplosing deed kreeg ik een fout met usb 3.0

Hey,

(Ben ff op mijn andere account) toen ik een probleem oplosing deed kreeg ik een fout met usb 3.0 ik heb een usb 2.0 licht het daar miss aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
1 uur geleden zei IsmailAntar:

toen ik een probleem oplosing deed kreeg ik een fout met usb 3.0 ik heb een usb 2.0 licht het daar miss aan?

Hoi, ik heb in mijn laatste reactie voorgesteld om je USB-stick even te controleren op fouten en eventueel te herstellen als er fouten worden gevonden. Als jouw laptop een USB 3.0 aansluiting heeft, moet een USB 2.0 ook gewoon herkent worden, dus aan die poort zal het niet liggen. Jouw probleem is zoals je aangeeft dat die CBR bestanden wel afgespeeld kunnen worden als ze op de vaste schijf staan en nu niet meer nadat ze verplaatst zijn naar die USB-stick. Als je de USB-stick op de laptop aansluit en je ziet gewoon de map met bestanden die daarop staan, dan werkt je reader niet of er zit een fout in je USB-stick. Dus nogmaals lees even de procedure voor die fout en herstel controle onder deze link of koop een portable harde schijf van een betere kwaliteit, want die USB-sticks met een opslag capaciteit van meer dan 100 GB zijn heel vaak niet echt betrouwbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
3 uur geleden zei Drifter:

Hoi, ik heb in mijn laatste reactie voorgesteld om je USB-stick even te controleren op fouten en eventueel te herstellen als er fouten worden gevonden. Als jouw laptop een USB 3.0 aansluiting heeft, moet een USB 2.0 ook gewoon herkent worden, dus aan die poort zal het niet liggen. Jouw probleem is zoals je aangeeft dat die CBR bestanden wel afgespeeld kunnen worden als ze op de vaste schijf staan en nu niet meer nadat ze verplaatst zijn naar die USB-stick. Als je de USB-stick op de laptop aansluit en je ziet gewoon de map met bestanden die daarop staan, dan werkt je reader niet of er zit een fout in je USB-stick. Dus nogmaals lees even de procedure voor die fout en herstel controle onder deze link of koop een portable harde schijf van een betere kwaliteit, want die USB-sticks met een opslag capaciteit van meer dan 100 GB zijn heel vaak niet echt betrouwbaar.

Hey drifter,

Ik heb mijn usb bij wish gekocht 500gb usb2.0 

Kan dus inderdaad zijn dat hij niet echt betrouwbaar is dus misschien moet ik beter maar een harde schijf van 1tb op wish kopen als dat een beter idee is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
22 minuten geleden zei IsmailAntar:

Ik heb mijn usb bij wish gekocht 500gb usb2.0 

Kan dus inderdaad zijn dat hij niet echt betrouwbaar is dus misschien moet ik beter maar een harde schijf van 1tb op wish kopen als dat een beter idee is?

Geen idee wat Wish is, maar zal vast goedkoop = duurkoop zijn. Als je een Externe Harde schijf aanschaft die gegarandeerd oké is zal je misschien iets meer moeten betalen dan goedkoop. Voor een overzicht en prijsvergelijkingen kan je even kijken op Tweakers onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
3 uur geleden zei Drifter:

Geen idee wat Wish is, maar zal vast goedkoop = duurkoop zijn. Als je een Externe Harde schijf aanschaft die gegarandeerd oké is zal je misschien iets meer moeten betalen dan goedkoop. Voor een overzicht en prijsvergelijkingen kan je even kijken op Tweakers onder deze link

Het komt uit china dus klopt inderdaad ik ga ff kijken op die site 

3 uur geleden zei Drifter:

Geen idee wat Wish is, maar zal vast goedkoop = duurkoop zijn. Als je een Externe Harde schijf aanschaft die gegarandeerd oké is zal je misschien iets meer moeten betalen dan goedkoop. Voor een overzicht en prijsvergelijkingen kan je even kijken op Tweakers onder deze link

Deze lijkt me wel een goede wat vind jij?

https://www.bol.com/nl/p/wd-elements-portable-1-tb/9200000015052241/?Referrer=ADVNLTWE002013-4M6AH3R6FDH6Q&utm_source=tweakers&utm_medium=CPC&utm_campaign=tweakers-Computer-Accessoires&utm_term=9200000015052241

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
1 uur geleden zei IsmailAntar:

Deze lijkt me wel een goede wat vind jij?

Ik ben er haast zeker van dat wanneer je dit soort Externe Harde Schijven gebruikt, je alles wat je daar naartoe verplaatst normaal afgespeeld kan worden met de software die je op je laptop geïnstalleerd hebt staan, dus ook je CBR bestanden met CDisplayExv.

Ik gebruik zelf een iomega Externe schijf waar ik een complete backup van mijn bestanden op heb staan en een hoeveelheid Tekenfilms voor mijn kleinkinderen en aangesloten op mijn PC heb ik nog nooit een probleem gehad om ook maar iets af te spelen, ook geen Stripboeken, want daar heb ik zelf ook nog wel een kleine verzameling van gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
19 minuten geleden zei Drifter:

Ik ben er haast zeker van dat wanneer je dit soort Externe Harde Schijven gebruikt, je alles wat je daar naartoe verplaatst normaal afgespeeld kan worden met de software die je op je laptop geïnstalleerd hebt staan, dus ook je CBR bestanden met CDisplayExv.

Ik gebruik zelf een iomega Externe schijf waar ik een complete backup van mijn bestanden op heb staan en een hoeveelheid Tekenfilms voor mijn kleinkinderen en aangesloten op mijn PC heb ik nog nooit een probleem gehad om ook maar iets af te spelen, ook geen Stripboeken, want daar heb ik zelf ook nog wel een kleine verzameling van gehad.

Oke nou ik ga ff kijken wanneer ik hem ga halen ik laat je nog wel weten of het gelukt is bedankt voor alle hulp man echt een nice forum dit💪👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...