Spring naar bijdragen

Libgen.io offline?


Gast djakaka

Aanbevolen reactie

Hey mensen,

Ik heb ff een vraagje gebruiken sommigen van jullie de site Libgen.io hij is momenteel offline en wil weten of er een manier is om het weer te kunnen gebruiken want er zijn soms wel mirrors van maar vind ze nu alleen niet. Ik weet niet of deze site hier bekend is en hier geplaats mag worden zo niet verwijder dit dan maar👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

De website is hier online. Ik kon deze site zelf niet, is het een soort ebook zoek website?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
8 uur geleden zei IsmailAntar:

Ik heb ff een vraagje gebruiken sommigen van jullie de site Libgen.io hij is momenteel offline

Hoi Ismail,

De Wikipedia geeft aan dat er 4 verschillende webadressen van deze zoekmachine zijn, maar er is er maar 1 online die je kan vinden onder deze link

bewerkt door Drifter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
8 uur geleden zei Duken:

De website is hier online. Ik kon deze site zelf niet, is het een soort ebook zoek website?

Het is een site waar echt duizende boeken en stripboeken op staan die gedownload kunnen worden als cbr cbz pdf en nog meer. Het is geen nzb site. Ik gebruikte het altijd voor strips te downloaden je kan er heel veel vandaan halen en er komen best vaak nieuwe boeken en comics bij

 

7 uur geleden zei Drifter:

Hoi Ismail,

De Wikipedia geeft aan dat er 4 verschillende webadressen van deze zoekmachine zijn, maar er is er maar 1 online die je kan vinden onder deze link

Ik heb die mirror al eens vaker geprobeerd maar schijnt nu ook niet meer te werken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
3 uur geleden zei IsmailAntar:

Ik heb die mirror al eens vaker geprobeerd maar schijnt nu ook niet meer te werken 

Hoi Ismail,

Ik heb de zoekmachine onder mijn link zelf even geprobeerd door te zoeken naar David Baldacci (lot, Duister) in de categorie Fiction en dat werkt uitstekend incl. de mirror [1] die ik heb aangeklikt en het boek werd keurig gedownload.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
3 uur geleden zei Drifter:

Hoi Ismail,

Ik heb de zoekmachine onder mijn link zelf even geprobeerd door te zoeken naar David Baldacci (lot, Duister) in de categorie Fiction en dat werkt uitstekend incl. de mirror [1] die ik heb aangeklikt en het boek werd keurig gedownload.

Ah oke dan werken die wel maar comics werkt niet probeer maar eens geeft een fout code aan raar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
46 minuten geleden zei IsmailAntar:

Ah oke dan werken die wel maar comics werkt niet probeer maar eens geeft een fout code aan raar

Hoi Ismail,

Ik heb net nog even gezocht naar Spiderman in de categorie Comics en daar geeft hij inderdaad een 502 Bad Gateway, maar in de categorie LibGen (Sci-Tech) komen er wel resultaten en die laten zich ook weer downloaden in 1 van de te kiezen mirrors.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
33 minuten geleden zei Drifter:

Hoi Ismail,

Ik heb net nog even gezocht naar Spiderman in de categorie Comics en daar geeft hij inderdaad een 502 Bad Gateway, maar in de categorie LibGen (Sci-Tech) komen er wel resultaten en die laten zich ook weer downloaden in 1 van de te kiezen mirror

Ja jammer hoop dat hij snel online komt want is best wel een hele goede site voor strips

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...