Spring naar bijdragen

Binsearch offline?


Gast djakaka

Aanbevolen reactie

Op 21-7-2019 om 18:19 zei IsmailAntar:

Hij is nog steeds down vreemd

Ze zijn inmiddels weer online, dus ik vermoed dat er toch aardig wat problemen zijn geweest dat er toch een aantal dagen tijd nodig zijn geweest om op te lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
1 minuut geleden zei Drifter:

Ze zijn inmiddels weer online, dus ik vermoed dat er toch aardig wat problemen zijn geweest dat er toch een aantal dagen tijd nodig zijn geweest om op te lossen.

Ja thnx zie het er waren denk ik inderdaad problemennog steeds volgens mij want als ik iets opzoekdoet hij het niet geeft eenfout code

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Op 23-7-2019 om 19:31 zei IsmailAntar:

Ja thnx zie het er waren denk ik inderdaad problemennog steeds volgens mij want als ik iets opzoekdoet hij het niet geeft eenfout code

Hey ik zie nu net dat ze nu helemaal online zijn, het zoeken werkt gelukkig ook weer. Er moesten inderdaad best wel een paar probleempjes zijn geweest wat drifter ook al zij, maar gelukkig zijn ze nu weer lekker online👍

bewerkt door IsmailAntar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...