Spring naar bijdragen

ziggo go android tv apk download gezocht


Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Laat maar, net gevonden op::)

https://ziggoforum.nl/topics/ziggo-go-app-op-nvidia-shield-en-android-tv.92927/post-1279002

daar is de link te vinden.

overigens ik heb hem nog niet getest.. vanavond weer eens proberen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Las het gisteren inderdaad op internet, dat deze was uitgelekt.

Nu nog voor de AppleTV en ik ga het zeker eens testen.

Dat ze bij Ziggo dit soort apps testen voordat de boel live gaat, snap ik. Maar dat het zo lang moet duren. Dan mogen we haast wel iets moois en goeds verwachten als het eenmaal zover is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • 7 maanden later...
Gast Guardian

De Ziggo GO-app is vanaf dinsdag beschikbaar via de verschillende platformen van Apple, Android en Amazon. Met de dienst kunnen klanten van de provider onder andere online live tv kijken en programma's terugkijken.

De vernieuwde app is te downloaden via de App Store van Apple, Android en Amazon. De nieuwe variant van de Ziggo GO-app is te gebruiken op de Apple TV (4e generatie en nieuwer), een Amazon Fire TV Stick, of op mediaspelers- en smart televisies met geïntegreerde Android TV-software van onder andere Sony en Philips.

In tegenstelling tot de mobiele en browser versie van de app op smartphones, is de Ziggo GO-app voor de Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV niet buitenshuis te gebruiken en ook niet in andere EU-landen. Bovendien is er een internetaansluiting van Ziggo vereist.

Bron; Nu.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kwam het bericht ook tegen vanmorgen. Hoewel ik uiterst tevreden ben over NLZiet, ga ik vanavond de Ziggo Go-app op me Apple TV installeren en testen.

Op bovenstaande manier tv kijken vind ik ideaal. Ik mis daarom een mediabox of CI+ module totaal niet. 😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hehe, eindelijk eindelijk! Ik loop nu steeds te hannesen met de APK. Deze ververst ook niet goed. Maar maandag gaan we de versie netjes gebruiken van de Playstore. Bedankt voor de update @Guardian

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Erg benieuwd hoe jullie hem ervaren! Werk zelf voor (Vodafone)Ziggo, weet dat er intern lang getest is. Kan hem zelf helaas niet downloaden, Apple TV te oud. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

3 minuten geleden zei Robin:

Erg benieuwd hoe jullie hem ervaren! Werk zelf voor (Vodafone)Ziggo, weet dat er intern lang getest is. Kan hem zelf helaas niet downloaden, Apple TV te oud. 

Ik heb hem nodig voor android tv. Die release is er maandag. Maar dat wachten we wel heel even af :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Draait hier nu een klein uurtje. Moet zeggen dat het er goed uitziet. 

Om een overzicht van de zenders te krijgen moet je boven in het menu 'swipen' naar TV & Replay. Hier heb je twee opties: TV Kijken en TV & Replay. Door te kiezen voor TV Kijken krijg je een zenderoverzicht te zien. Zodra je dit doet, lijkt het erop dat de app dit netjes onthoud.

Wat wellicht wat verwarrend over kan komen, is dat als je in het menu kiest voor TV & Replay en vervolgens opnieuw voor kiest TV & Replay, je dan vervolgens een tv gids te zien krijgt en je programma's kunt terug kijken.

Mij lijkt het handiger om dit aan te passen naar 'TV Gids & Replay TV. Dus: Menu:TV & Replay > TV Gids & Replay TV.

Het zappen tussen zenders is even wennen. Bij NLZiet ben ik gewend om in de bovenhoeken te drukken. Links is vorige zender, rechts volgende zender.

Bij de Ziggo Go-app moet omhoog of omlaag swipen om te navigeren tussen zenders. Vervolgens klikken om naar de betreffende zender te gaan.

Wat ik mis is het pauzeren van een programma. Hopelijk wordt dit in een toekomstige versie toegevoegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De app bevalt me tot nu toe aardig goed. Wat ik wel irritant vind, is dat als je een programma terug wilt kijken, je niet door kunt spoelen als er reclame is. Puur uit interesse: Is dit ook het geval als je een mediabox gebruikt?

Bij NLZiet kun je wel vooruitspoelen (ook door de reclames).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Je kunt alleen programma's doorspoelen welke je ook hebt opgenomen. Anders is het niet toegestaan, ook niet op de Mediabox.

Ik ben ook erg blij met de app, wat ik alleen mis is de pauze knop. Op de Mediabox kan ik live programma pauzeren. Nu kan dat alleen met opgenomen of terugkijkend programma's. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 3 weken later...
Gast Guardian

VodafoneZiggo werkt aan oplossingen voor de meerdere problemen met de Ziggo Go-dienst waarmee tv-zenders en programma's zijn te streamen.

In de afgelopen dagen groeide het aantal klachten van Ziggo Go-gebruikers. De app stelt klanten van de provider in staat om tv te kijken op een smartphone of tablet. Recent verscheen de Ziggo Go-app ook voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV.

'Maximaal aantal kijkers bereikt'

In sommige gevallen krijgen klanten een melding in beeld dat er te veel mensen tegelijkertijd vanaf één account naar de app kijken, terwijl in werkelijkheid slechts één iemand de app open heeft staan. Soms kan dit probleem worden opgelost door de melding te sluiten of de app opnieuw te starten.

"Voor dit euvel is een oplossing gevonden in de vorm van een ‘fix’ die op dit moment wordt getest", belooft Den Heijer. "Als de praktijktest naar tevredenheid werkt zullen we de fix daarna implementeren."

Chromecast-problemen

Klanten die vanuit Ziggo Go naar een Chromecast streamen ondervinden ook problemen met de ondertiteling, die verkeerd in beeld wordt geplaatst. Daarnaast zou een groep klanten moeite hebben met streamen naar een Chromecast.

"Beide Chromecast-klachten hebben onze volledige aandacht, ook hiervoor is een oplossing gevonden en zijn we druk deze te testen", aldus de woordvoerder. "Ook als deze oplossing naar tevredenheid werkt zullen we hem implementeren."

Het is onduidelijk hoeveel klanten er precies door de problemen zijn getroffen. Den Heijer: "Naar schatting gaat het tot nu om ongeveer 1.500 meldingen. We hebben maandelijks 1,6 miljoen Ziggo Go-gebruikers, waardoor dit neerkomt op nog geen 0,1 procent van de klanten."

Bron: RTL Nieuws

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...