Jump to content
Sign in to follow this  
tijgerke

www.the-newgeneration.net/ is down

Recommended Posts

Ik geraak er niet meer op, zijn er nog met deze problemen? Of ligt de fout enkel bij mij?

Posted (edited)

De website lijkt inderdaad wat problemen te hebben momenteel. Ik krijg een 'error 522-melding' te zien.

Gewoon straks nog eens proberen. 😀

Inmiddels is dit te zien op de website:

'Welkom bij the-newgeneration.net
Wij zijn bezig om de server te verbeteren (veiligheids update) en verwachten hiermee binnen enkele uren klaar te zijn.

Onze excuses voor het ongemak

The TNG Crew'

Edited by Monkie
  • Like 1
  • Thanks 1

Top, Bedankt voor de updates heren. :)

• Thanks 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By boely
      Ebook paradijs ligt die eruit!!!
    • By try_it20
      Is het nzb forum iceworld.online offline?
      I get a https-error, en continuing to the site brings me to a default landing-page of Plesk-server. Hope it will get back online again.
    • By Den Spike
      Beste mensen,
      Na een vrij lange registratie stop, gaan we vanaf aanstaande maandag, 25-03 weer de poorten open gooien voor registratie!
      Het was echt nodig dat we ff alles wilden bekijken omdat we zo hard groeien.
      In deze periode is veel veranderd maar daar zullen jullie weinig tot niets van merken.
      Het forum is totaal gefinetuned en klaar voor het ontvangen van heel veel nieuwe members.
      Ook zijn er wat verschuivingen in het TNG Team toegepast ter bevordering van de kwaliteit van onze aanbiedingen.
      Jullie zijn allemaal weer van harte welkom als nieuw lid en we hopen dat jullie een leuke en gezellige tijd bij ons mogen beleven!
      The-NewGeneration blijft ten alle tijden een gezellig en eerlijk forum, dit blijkt wel uit het aantal leden die we op dit moment hebben.
      Rest mij nog jullie een prettige voortzetting van de dag toe te wensen en hopelijk mogen we jou verwelkomen als nieuw lid van The-NewGeneration.

Met vriendelijke groet,
      TNG Staff

• By Kicr
      Hey!
      Hebben meerdere hier last van? De applicatie kan geen verbinding meer maken met de server en de site krijgt een Error 523.
      Niet heel standaard voor een site die 'offline' gaat, dus het lijken gewoon data-center issues te zijn (bij de host).
      Maar toch, deze dagen kijk je nergens meer vanop als ineens iets offline gaat.
      Iemand meer info?

• Create New...